Så klar jeg er 🙌🙌🙌

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg har det bra selv om en kjenner sterkt på kroppen at jeg er i grunn meget sliten så er det liksom at det er de siste mila som en må bare gå for å komme i mål slik føles det egentlig . Det å klare å stå i alt er ikke alltid lett for oss. Mennesker , er følsomme også litt sensitive på samme side. Der vi tar opp følelser hos andre på en sart god og lun måte . Det gir oss mye tilbake å jeg er takknemlig fordi jeg er her jeg er nå, uten denne kampen så hadde jeg ikke lykkes med dette. Nå er det ny uke igjen som står for agendaen å ikke sier det spøtt . Det blir en reen glede for meg å se hvordan denne uken blir. Det er litt i februar også starten på en ny måned som er mars, dette setter jeg stor pris på. Denne tiden skal vi nyte sammen , å feire snart at vinteren er ferdig . Jeg tror litt at mange er begynt å bli litt lei denne tiden der vi har vinter ene dagen å holke neste dag, sykehuset også leger de har sikkert mye folk som kommer innom med brudd og skader for at folk ikke har klart å holde seg på bena. Det er ikke så lett egentlig å lykkes med det men jeg forsøker å pr nå har jeg klart det. Så satser at ut denne vinteren den går rimelig raskt nå. Det er alltid lov også håpe .

 

I går hadde jeg

Starten på min 6 jobb der jeg hadde visning på klærne det var så hyggelig hadde invitert flere gester hit for å se kolleksjonen som jeg hadde her. Det er altså en helt annen kvalitet en det du får på andre plasser . Det er noe jeg oppriktig setter pris på. Nå er jeg uansett i gang å det er nå det som jeg er veldig takknemlig for . Det er så artig å se at jeg klarte å få flere som ønsket å shoppe det er ikke alltid men jeg er uansett veldig takknemlig fordi jeg har så mye spennende på gang via klarne . Jeg var jo mye større før så jeg har krympet av en årsak som er vanlig, men jeg må investere i mer klær å det skal jeg gjøre . Gleder meg veldig til å kunne få byttet ut en del av min utdaterte garderobe det trengs i blant å endre litt å det må vi gjøre for oss selv i blant det trenger vi . Gleder meg veldig til fremover med å kjøre jevnlig med visninger av klær så tror denne delen kommer til å bli meget interessant fremover.

 Spennende uke på gang

 

Denne uken så er vi mellom avslutning for februar og starten på mars i samme uke. Dette gleder meg veldig til å sette i gang nå en ny måned jeg har mye som skal regnes ut i hensyn til bedriften min etter å ha jobbet disse to måneder så er det moms som skal meldes inn . Det er rart hvor fort tiden vår går egentlig dette med tid er jo spesielt egentlig vi går inn i en ny epoke her som jeg gleder meg veldig til lysere tider her. Da skal jeg virkelig nyte livet mer også gleder jeg meg veldig til å se hvordan denne uken egentlig blir i kontrast med uka som gikk. Det er alltid spannede å utvikle sette i system eller bare lage seg litt mål, dette for kle visningen har jeg ikke nå definert mål enda. Jeg må bli litt mer kjent med klærne så ja dette er en myk start. Det å lære seg noe nytt krever mye av en , jeg merka det godt i går kveld at jeg var meget sliten etter en lang dag med masse jobb. Ene delen via veileder jobben å i neste ende kle salget . Det tar litt på å være slik jeg er men du verden det var hyggelig. Det å invitere uten forventninger så ser jeg at de liker det de ser alle sammen som kom i går. Det er nydelig å se å artig . Det jeg jobber med i alle mine 6 jobber så elsker jeg det jeg gjør i disse jobbenes mine. Trivsel er på høyt nivå å jeg merker så godt at jeg har det som trengs til å oppnå mer. Det er ikke så mye som egentlig skal til for å lykkes med alt å jeg er så takknemlig for alt jeg opplever for tiden . Ydmyk også stolt . Når vi ser tydeligere at vi er så nære målene som vi er i at jeg må være solt over mine prestasjoner . Det er ikke alltid like lett å vinne over enten frykt eller å vinne over angst, det som er det vi alle må gjøre for å klare en forandring er å starte med det i dag. At vi gjør en endring , trenger ikke på død og liv å være alt i dag, men for å få endringer må vi gjøre en endring selv. Det er så klart som amen i kirken . Jeg merker dette med å bygge opp en ny plattform for en kanal ut til folket så er jeg mer klar enn  jeg først så for meg men dette blir en del av meg som jeg kan identifisere meg med , klærne , jobben , butikken min er meg også veileder jobbene min er meg , jeg er så klar med absolutt alt nå kunne ikke være mer takknemlig for hva livet gir meg nå av livsglede takknemlig .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg