Så hva er det frøken strøken drømmer om ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Jeg håper at du har det fint jeg . Dette med å være hele tiden på er ikke alltid like bra. Jeg kan mekre at dagen i dag er litt ikke helt slik som jeg tenkte den skulle starte . Det er slik med oss alle at vi opplever først at dagen skal bli mer som vi hadde håpet på eller drømt om så blir det litt andeles så må vi bare være trygg mot at det er på tur til oss det vi drømmer om .

 

 

Dagen min startet veldig tidlig i dag etter min standard å der var i grunn veldig nydelig å våkne opp tidlig å starte mine gjøre mål her tidlig . Disse ruge eggene er hoved fokus alltid på morgen å kveld også midt på dagen . Dette prosjektet mitt har blitt en spennende reise . Dette å kan se inn i eggene at det er faktisk liv der er så fascinerende at jeg har i grunn ikke ord. Det er liv som rører seg å skal forhåpentligvis komme til verden denne mnd . Det er noe jeg må si jeg gleder meg veldig til for å være super ærlig mot deg .

Spenning å forventinger

Jeg har nok en tendens å fordype meg i det som fascinerer meg aller mest å glemme bort det andre jeg skal vekke til livet nå .  Dette med å se at jeg faktisk lyktes med dette prosjektet som jeg holder på med så er det noe som jeg skal jobbe mer med å lykkes forhåpentligvis like bra med dette som det ferje jeg gjorde. Jeg mekrer at jeg veldig klar for å starte med litt nytt her å jeg føler at jeg har blitt mer ferdig med det som ikke gir meg mer energi. Det er nettopp dette at skal vi legge energien vår i noe så må vi like det vi holder på med. Det nytter ikke å bare holde på slik halvveis. Vi må ville det å ønske det vi gjør. Dette med da vi var yngre at vi ble påtvunget å gjøre ulike ting så er det ulikt nå . Jeg finner jo på selv hva jeg vil gjøre å jeg må si jeg blir tiltrukket det jeg holder på med nå . Det gir mer mening å jeg mekrer at det gir meg en styrke også mer energi ved å se at jeg lykkes med dette.

Jeg er så glad for at jeg har fått gitt bort rips også solbær plantene for jeg skal ha noe annet der som skal gi meg også barna noe mer som gir oss glede. Det er en seier for meg å endre mer her også være i mer energi også . Vi skaper mer ved å lytte mer til vår egen intuisjon av å lytte til hva vi vil. Jeg mekrer at livet mitt smiler mer til meg . Dette med å tørre våge å endre . Er det som gir meg veldig god energi . Jeg jobber for å få til å lage krem også salve . Venter på mer ingredienser så skal jeg inn i drømme livet med å lage salver også krem . Det gleder meg veldig til å dykke mer inn i denne verden der jeg skal lage mer fotavtrykk til min nye verden .

Jeg vet ikke helt om jeg tørr fortelle alle mine drømmer

Da vil de aller fleste føle jeg er meget gal , å det er jo noe jeg alltid har vært i andre sine øyne fordi jeg har våget å gå mine egne veier hele livet mitt. Selv da jeg var barn så gikk jeg min egen vei. Jeg lyttet ikke til det som ikke ga gjenklang i meg . Det er ikke slik at jeg bare slukte alt mine foreldre fortalte meg . De ga meg lærdom i livet mitt som jeg da sa til meg selv jeg hadde kunnet vært foruten . I dag er jeg glad de lærte meg veien i livet. Rart dette med å se seg selv som 2 åring også 5 åring også 10 åring å huske dette like godt som om dette var i dag. Jeg husker alt i livet mitt siden jeg har hatt litt vel mye drama i mitt liv enn det som er 100 % heldig . Dette har åpnet opp masse i meg i dag. Det at jeg merker ting før det skjer blant annet , jeg vet om de jeg bryr meg om har det bra eller dårlig . Jeg vet om de kontakter meg . Det er en følelse som er både vondt også godt å ha men jeg bruker dette til en bra ting.

 Så hva er det frøken strøken drømmer om ?

 

Jeg har jo dyrene mine som jeg forguder å jeg skulle aller helst hatt en stor fjøs så hadde alt vært komplett men jeg er så takknemlig for det jeg har skapt med mine egne hender også god hjelp av venner også familie . Det blir å utbedre ett ande hus også skal jeg lage en litt mindre ande hus så de mindre ande barna kan benytte seg av. Dette med å skape mer her så er det å gjøre livet mitt på tunet her lettere til neste vinter . Det jeg følte var strevsomt i år skal utbedres i år så jeg møter den neste vinteren med bedre energi å større glede. Det er ikke alltid like lett å forutse hvordan alt blir men nå vet jeg mer .

 

Jeg skal ha meg eple tre her på tunet her det er min nye plan her . Da må jeg endre en god del ting her som hjelper meg til å få det som jeg ønsker meg . Dette med å be om hjelp i tide i år er noe jeg skal gjøre for at jeg skal klare å få ting til mer . Så blir det tross alt litt lettere å gjennomføre . Jeg tror ikke at det er så mange som endre så mye som jeg gjør i hagen sin . Det er nå en gang slik at jeg bare må gjennomføre dette. Det er en prosess jeg skal igjennom å vi skal klare dette jeg bare gleder meg veldig.

 

Jeg vet ikke helt hvorfor men jeg liker mer nå å dyrke mye mat selv nå som jeg kan høste selv . Dette å være selv berget med grønnsaker er noe jeg håper jeg kan klare mer i år enn jeg gjorde i gjør. I år tross alt så startet jeg mye tidligere så er dette en god start . Det gir meg mye tilbake av å gjøre dette kjenner jeg . Det er vest i min energi som jeg gleder meg veldig til . Vekst kommer av å være stødig også jobbe videre på. Jeg er en karakter som er sta også gir meg ikke opp selv om jeg kan møte på hinder det er bare en bekreftelse på at jeg er på rett vei men alt er ikke helt klart enda.

 

Hun jeg kjøpt peking and egg til spurte meg om jeg kunne ønske å kjøpe kalkun egg . Det sa jeg at jeg måtte vente litt med . Måtte se om jeg lyktes med det jeg hadde startet på. Så nå ser jeg for meg kalkuner her på tunet som skal rømme i sommer . Som skal finne det huset der alle de andre gjorde . Da de gikk ville i fjor. Jeg bare leker litt med den tanken at det kunne ha vært veldig hyggelig å hatt flere spennende dyr jeg har bare blitt mer bergtatt av å skape også være selvberget så dette med å drive med å ha litt kalkuner kunne jo i grunn vært litt gøy å ikke mist fått de selv ferdig klekket her hjemme på tunet . Det hadde blitt en prima sommer med å få en bedre luftegård til de å ikke minst at de får det så mye herligere her hjemme så at de trives godt . – Jeg er lykkelig fordi jeg har vokst opp delvis på bonde gård hos mine besteforeldre . Det var en periode i barndommen jeg hadde som mest lykkelig der jeg var meg 100% å nøt dagene å var levende . Det er her jeg er tilbake nå i dag . Selv om en plages med noe så er det helt ok . Det å ikke få til alt er en prosess så vi er på tur til noe bedre å jeg må si jeg gleder meg veldig .

 

 

Jeg har mange prosjekter som skal utbedres i år men jeg får de til bare en vil dette sterkt nok å ikke minst at vi planlegger mer også bedre. Dette mellom alt en planlegger så nyter heg prosessen hva jeg til nå har lyktes med. Dette å se at det jeg manifesteres mer her det lykkes jeg med. Alt jeg ber om kommer til meg . Det er så herlig at jeg bare kjenner at jeg er på riktig  vei hele tiden .

 

 

 

Ønsker deg en nydelig dag å nyt den .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg