Prosessen vi møter er noe vi skal rense ut

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Håper at du har det fint jeg må si jeg har det veldig fint jeg å tror vi alle har godt av å se litt mer her hvordan vi kan få oss dit vi har lyst til å være i . Dagene mine de går i grunn i ett , jeg møtte på en dame for en stund siden som sa hun kjedet seg veldig . Det er i grunn noe jeg aldri gjør – Det er så mye som skjer hos meg på alle plan å da tror jeg av den grunn at jeg har ikke tid for å bruke tid for å kjede meg .

 

 

Det er en prosess vi alle har vært i der vi kjedet oss litt jeg kan huske at jeg var mer i den energien før i tiden . Nå i dag er det sløsing av tid jeg misliker jeg liker aller best å utnytte tiden perfekt der jeg får delt meg perfekt opp der jeg kan være i akkurat det som gir meg veldig godt balanse og harmoni .

 

 

Prosessen vi møter på er noe vi selv skal rense ut

 

 

Ved at vi er mer tilsted i våre liv så skjønner vi mer hvorfor ting skjer , alt skjer for en grunn både det dårlige også det gode . Det vi mister eller det vi har på vent er også fordi vi skal gjøre oss klar for å kunne motta det. Vi skal alle lære tap også suksess på samme tid. Det er ikke alle som tåler for mye tap eller dette med å være i endring . Det er noe vi kan lett se da en må endre det en har gjort dag ut og dag inn. Forandring kan være til det bedre men vi må gi slipp på vår negative energi som gir oss mer av det som vi ikke ønsker å motta.

 

Jeg har opplevd mye nederlag i bedriften også i livet generelt. Det jeg i dag ser på så er det fint at jeg opplevde tap på flere 100 tusen . Det lærte meg å se livet også bedriften min på en helt annen måte. Dette med å nesten miste det jeg eier , lærte meg å jobbe mer dedikert å være mer der jeg vil være. Jeg er uendelig takknemlig for hva jeg har klart å lykkes med. Det jeg taper er det jeg lærer så jeg tenker vi lærer i alt , både pluss også minus . Dette med å være så viktig at jeg også du skal gjøre alt 100 % rett alltid så være heller mer takknemlig for å være nesten i mål . Vi kan aldri være 100 % klar alltid noen ganger er det aldri helt på plass selv da vi driver godt så er det alltid noe vi aldri blir helt i mål med.

 

 

Hva er egentlig poenget ved å være en som alltid skal se etter feil eller mangler ? eller hvorfor er det så viktig å se om alt er som det burde være ? vi bør heller konsentrere oss mer om oss selv å slutte med å kommentere det vi selv ikke liker om andre. Det er en grunn for at ting er slik det er pr nå. Enn om jeg skulle kommentere alt jeg synes om deg ? alt jeg ikke liker ved deg hadde du satt pris på det ? om jeg ikke synes du er dyktig eller finne en ting eller flere som jeg kan kritisere deg ? jeg har muligheten for å finne det alltid om alle som går i to sko. Det som er jeg liker ikke at folk hele tiden må klage på enten været eller hvordan det er . Jeg mener at klager vi hele tiden så mottar vi mer av det vi klager om selv om vi selv kan føle at vi ikke gjør det. Vi kan være en som påvirker andre negativt så derfor tenk før du snakker .

 

 

 

Dette med farger på møbler eller i huset så har jeg mine farger jeg liker å dette med at andre måtte fortelle meg hva jeg bør ha eller den fargen er ikke fin nok . Det liker jeg overhode ikke , jeg har ikke de fargene for å tilfredsstille deg . Å jeg bryr meg ikke om hva du liker hos meg , det er nettopp jeg som skal like hvordan jeg primært har det. Dette med å skal ha det akkurat som alle ande har det er ikke meg . Dette med å male rundt om kring her hjemme for å endre er noe jeg liker i grunn veldig godt å gjøre . Det er farger som en blir lei av. Jeg bor ikke i ett sykehus så hvitt er ikke min farge den liker jeg ikke . Det er akkurat det skulle jeg med en gang kom til deg , starte opp med å klage på hvordan du har det ? kommer aldri til å skje . Derfor aldri fortell meg hvordan du synes jeg har det , kunne ikke brydd meg mindre om hva du mener .

 

 

Jeg er på en riktig veiskille mellom bra også dårlig

 

 

Dette med å se at jeg klarer å kjempe meg videre , jeg får ting til mer enn jeg hadde våget å trudd . Hva gjør jeg for å holde hjulene i gang ? jeg jobber er positiv å igjen jeg nyter livet mitt med lite pr nå. Jeg har det godt å jeg trenger i grunn ikke så mye mer enn det jeg har pr i dag for å ha det veldig fint . Dette med å være kresen er ikke meg jeg er alt annet en det. Jeg må si jeg er mer modig en de aller fleste å det liker jeg veldig godt. Det kommer resultater av det noe jeg er veldig takknemlig for .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg