Prinsesse i ditt eget liv🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Håper du har det bra, jeg jobbet sykt lenge I natt. Fikk veileder samtale privat på min private kanal.  Som egentlig er perfekt for meg,  nå bygges denne kanalen mer og mer opp . Fått samtale på den allerede i dag igjen.  Det er gøy.  I tillegg fikk jeg en ny booking på massasje I tillegg. Takknemlig 🙏👏🙌 hvordan jeg jobber for å motta Det jeg ønsker er det flere som lurer på.  Jeg fokusere kun på velstand og det som jeg ønsker å tiltrekke meg mer av.  Jeg får alltid det jeg ønsker meg.  Det er vidunderlig nydelig.  Samtidig så går vi nå kan møte med weekend å kjenner at jeg gleder meg virkelig til weekend å ta det litt roligere rundt meg.

 

Weekend er på trappene

Jeg kjenner sterkt på kroppen min at jeg gleder meg virkelig til weekend å nyte situasjon min mer og mer.  Jeg er ikke kommet 100 % I mål men du da e ikke langt unna egentlig.  Jeg er så Takknemlige å stolt over alt jeg nå har klart å lykkes med.  Ei stund så det mørkt ut,  når du er aleine med å få inn nærmere 100 tusen I utgifter så er dette en tøff jobb nå i januar.  Ikke sant? Bare å se mer nå at herregud jeg klarer de mer enn jeg trodde.  Eller håpe var jo der men frykten bodde i meg , når en har mye utgifter så merker vi dette godt på oss men nå igjen viser jeg min styrke atter en gang på disse tøffe årene at i meg bor det en dame som aldri gir opp før jeg har fått alt i mål.   Jeg har nå denne godhet følelsen i meg nå å stolte over meg selv.  Yes nå kan jeg nyte weekend her å glede meg veldig.  Skal selvfølgelig jobbe en del det er blitt min livsstil.  Så skal gjøre det som gir meg energi å det er å være I positiv retning.  Så ser nå tydelig veksten kommer mer . Dette året mitt skal jeg utviklet nye produkter.  I mellom alt her men aller først skal jeg få absolutt alt I mål i bedriften og privat.  Når jeg driver et enmansforetak så er jeg personlig ansvarlig for hvordan mine utfordringer blir.  Derfor er det egentlig viktig at jeg kommer  i balanse mellom alt her å ikke kommer på den negative siden.  Jeg ønsker nå fremover å satse på nye ting som genererer til økt inntekter.  Har nå flere ting som jeg ønsker å ta inn i butikken min.  Å vi må satse mer om vi ønsker suksess.  Jeg er ikke redd for å satse mer men akkurat nå kjenner jeg sterkt på kroppen min at jeg ønsker nå å ha det rolig litt fremover.  Det er også viktig for å utvikle bedriften min mer så må en lene seg litt tilbake å få litt ro over alt.  Jeg har til nå kjørt et maraton for å kunne lykkes med mine utfordringer.  Hadde jeg kjent etter om hvordan formen er og smerte så hadde jeg nok vært i negative tanker jeg orker ikke å være der . Jeg ser lyset på fremtiden min,  nå beviser jeg for 3 gang at Woow jeg lever igjen sterkt å presis.  Elsker når jeg lykkes med mine utfordringer dette gir meg en lykke rus som gjør meg stolt over alt jeg nå tar i det blir til gull.  Når du er datteren til ved kongelig må du jo bli prinsesse i ditt eget liv , akkurat slik føler jeg livet mitt er perfekt.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg