Prestere under fart er veldig imponerende for de andre 🔥

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

 

Jotakk jeg har det fint jeg , nettopp ferdig med en veldig hyggelig veileder samtale.  Jeg er veldig takknemlig for alt jeg får til å gjennomføre i denne prosessen . Det er like spennende for vær samtale jeg mottar så jeg vet jo aldri helt hvordan dagen min blir . Det eneste jeg vet er at den skal være hyggelig også fin på min måte. Det er noe som gir meg veldig mye tilbake å jeg gleder meg alltid til å kunne se mer av det jeg drømmer om .

 

Hva drømmer jeg i grunn om mon tro ?

 

Jeg hadde mange drømmer i år med alt jeg holder på med her å jeg har ikke avsluttet det jeg har satt på agendaen min . Det er noe eget med å være selvstendig som jeg er . Jeg trives veldig godt å jeg ser jo mer tydelig hvordan jeg skal klare å lykkes mer med mine drømmer også bare få ting ferdig mer her så er det jeg drømmer om .

 

 

Da jeg også faren til mine barn solgte huset vi bodde sammen i før jeg og han å barna flyttet her jeg nå bor , så ble masse gjort ferdig i siste liten før huset der skulle bli overtatt av noen andre. Det er alltid slik for alle at det er noe eller flere ting som ikke er helt ferdig å det er det hos meg også. Det er noe en alltid må endre på eller noe som er blitt slitt etter alle disse årene som jeg har bodd her . Så jeg glede meg til å få endret mer her med å gjøre det jeg har lyst til å få kastet mer av det jeg skal få bort . Det gir meg veldig god følelse av å være klar også ikke mist veldig takknemlig for vi får ting til selv om det tar litt tid.

 

 

 

Jeg har alltid en tru på at jeg skal klare meg også få ting til å bli mye mer som jeg har lyst til å få gjennomført det blir en sann glede . I dag skal jeg hente meg en sement blander som jeg har fått så jeg gleder meg så til å få den hentet så slipper jeg å hente / låne mer igjen da en selv får selv . Dette med å ha det en trenger da en stadig som jeg holder på her med alt jeg gjør. Det blir stas å samtidig så får jeg meg en liten tur sammen med enten en av mine eller en av kompiser til mine barn så jeg får dette hentet . Takknemlig for å ha så mange rundt meg som kan være behjelpelig dette er en ære .

 

 

Jeg drømmer hele tiden om endring her å ikke minst dette med å skape mer . Dette med å være i mål med det jeg jobber mot nå er jeg veldig klar for å få ting mer ferdig så jeg kan starte på en ny plass å gjøre mer . Det er alltid slik at vi jobber mot ett mål for å gjøre dette ferdig så er det enda nytt mål som kommer på agendaen . Dette med å se igjennom hva jeg har gjort så ser jeg mer tydelig hva jeg faktisk har klart å få til her å jeg må si jeg er veldig stolt over meg selv . Dette med å prestere under fart er veldig spennende å imponerende for de aller fleste . Jeg er glad for alt jeg har klart til nå å da jeg ser ha som i grunn bor i meg så blir jeg mye mer kokere av å være i denne reisen som jeg er i nå i livet mitt .

 

 

 

Endre eller bare peis på ?

 

 

Jeg har en tendens til å skal endre mye underveis å det har jeg gjort med ute gården til dyrene de får nå en mye større ute gård som dem kommer til å bli mer glad for enn de har nå . Det skal bli en ære for meg å få ting mer i orden . Dette med å endre mellom alt her så er jeg så glad for alt jeg har gjort å jeg tenker litt mer på dette at jeg er faktisk alene om alt her så jeg skal være veldig glad for hva jeg får til å gjennomføre . Det er en tid for det meste å jeg er på rett vei det føler jeg .

 

 

Jeg har en positiv måte å se livet mitt på å jeg manifester mitt drømme liv , så alt jeg vil ha det fokusere jeg på. Dette jeg nå har holder på med har jeg praktisert i mange år. Dette med å endre hva en sender ut er viktig å en kan ikke sende ut negative ting da mottar du mer av det du selv sender ut . Det er noe jeg ikke ønsker så er det negative samtaler eller noe som har med negativt å gjøre . Det bringer oss ikke vekst eller noe som gir oss mer av det vi ønsker . Det tilfører oss mer av det vi selv ikke ønsker . Derfor så er jeg heller i en god vibrasjon å jeg ser at ting kommer til meg å jeg må ikke mate trollet om du skjønner .

 

 

Litt greit å være i det gode her i stede for å sette fokuset på

 

 

Jeg mekrer så godt nå at jeg er på veien til å klare å møte gjennombruddet mellom alt jeg skulle lære meg i år. Dette med å gjøre mitt aller beste for å beholde bedriften min oppe å gå har vært mitt hovedmål hele tiden å jeg har satt det på agendaen hele tiden det gir meg veldig mye tilbake ved å være i dette jeg hele tiden jobber mot. Dette å endre mitt fokus er noe jeg hele tiden gjør . Da jeg merker at jeg er i motstand så ender jeg dette . Fordi er jeg for lenge i motstands så er jeg i negative ting som jeg ikke ønsker å være i å dette igjen tilfører mer motstand så derfor må jeg være i en god flyt for å ha det godt å kjenne at kroppen lever.

 

 

Jeg føler at tiden min er kommet for å kunne få sette agendaen min i mål . Der jeg kan si jeg klarte dette jeg vet at den dagen kommer men det er mellom alt her å jeg har blitt mye dyktigere på ¨å finne veien til målet ¨ så jeg jobber videre for å klare de neste steg  , da en feirer litt under veis der jeg gir meg selv litt tilbake for strevet mitt. Dele med andre så tiltrekker jeg meg mer selv . Det er loven om tiltrekning som gjelder for oss alle å vi kan mekre at ting kommer hurtigere da vi er på rett frekvens jeg også du. Jeg liker ikke å tilbringe tid med for mye negative folk . Dette fordi det tar meg ned som er så sensitiv . Dette burde alle sammen som er i det endre for det bærer ikke noe positivt med seg heller det motsatte så jeg anbefaler deg å endre om du som leser er ofte i negative ting . Livet ditt blir mye lettere om du gjør en endring .

 

 

 

Små endringer gjør hverdagen vår til en bedre sted å være . Derfor  ta små endringer som gir deg en bedre livskvalitet som gir deg det lille ekstra livsgleden . Ved å dele så mottar du derfor del mer om du er gjerrig i dag. Du forteller mer om knapphet om du ikke gir eller deler det er negativt .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg