Planer for fremtiden ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper dagen i dag bringer deg mer glede , kjærlighet å ikke minst det å kunne nyte tiden sammen med andre eller bare være med seg selv . – Det er en tid for alt for å være ærlig en kan ikke ta i mot men en skal være den som er mer for seg selv enn vi er for alt også alle . Selv om dette å dele med andre er viktig så må en aldri glemme seg selv opp i alt . Det er vi som skal bære oss selv så jeg ser når en gjør litt endring hvor mye bedre energi en selv får det er nydelig .

 

 

Tenk året siste lørdag …

 

 

Hva gjør man på årets siste Lørdag ? skal en bare være hjemme her eller skal vi gjøre noen sprel jeg hadde planlagt å være hjemme her å ordne også fikse litt for å være klar for det nye året . Jeg har en del ting som skal fikses å regnskap også alt. Da en er grunder så er det ikke bare en ting en må tenke på vi har alt ikke sant .

 

Dyrene har fått mye god mat i lufte gården sin i dag så nå kan de nyte årets siste lørdag de også . Dette med å se på tiden før jeg fikk de å etter så blir dette akkurat som med da jeg ble mamma . Jeg husker ikke helt dagene før , eller jo jeg erindrer de men de krevede ikke mer en jeg selv orket . Så her har jeg nå mer å være for enn før . Selv om jeg hadde mye å jobbe med i utgangspunktet så er dette en terapi tid for meg som gir meg veldig mye tilbake for å være i meg selv . Det er en reise med å være for å samtidig så tar det litt tid for en blir godt kjent med de dette å få tamme dyr kreves at en er hos de masse å koser mye med de. Det er en start å noen blir ikke så tam for de har aldri før jeg fikk de blitt holdt . Det vises veldig godt . Syns at de som har hatt de før meg ikke hadde samme interesse for dyr som jeg , men jeg er evig takknemlig for de dyrene her jeg har på tunet vi har det som plommen i egget vi .

 

 

 

Hva kan en endre på årets nest siste dag ?

 

 

Dette med å ha for store krev til en selv er noe vi alle skal endre eller fjerne i fra oss selv . Dette med å ha små gleder å se frem til å gjøre ting for oss selv også andre  er viktige ting som vi nok fremover bør være flinkere til å sette andre inn i våre liv mer en før. Det gir oss mer energi å livsglede å være for andre . Det er også noe vi lærer mer av å være i andre sitt felleskap ved å lære andre å kjenne mer enn vi faktisk gjør pr i dag.

 

 

Om jeg skulle ha endret på noe i dag som er årets siste lørdag så måtte det bli å ta meg fri , men det skjer ikke for å være ærlig . Jeg jobber daglig på her så jeg må være i mitt for å klare å ha det bra . Det er noe eget med å være i min boble der jeg faktisk kan jobbe mye mer enn vanlig å jeg gjør mer av det jeg trives mest med enn før . Da hadde en alltid en forventning til alt. Nå i dag har jeg null forventinger til alt , jeg gjør det jeg kjenner for i dagen . – Jeg har startet med å rydde bort julen det skal bli godt å få den ut . Det er noe eget med jul men det er godt å få den ut til 1 januar . Det er noe eget med å endre ting å det er dette jeg gleder meg til ett nytt år der jeg kan sette mer planer for fremtiden min.

 

 

 

Planer for fremtiden er noe både du og jeg

 

 

Hele veien kan endre om vi måtte ønske selv . Det er ikke alle som skjønner hvordan vi gjør en endring men det er nok en gang slik at for å få en endring ved oss selv eller omgivelser så må jeg også du selv gjøre disse . Det er nettopp dette jeg jobber mye med mine kunder for å hjelpe / veilede de til å skjønne veien ut av ett problem . Det er ofte vansklig å se ting klart da vi må dykke inn hos oss selv. Jeg ser dette tydelig til de som bare snakker stygt om andre de har det ofte veldig vanskelig selv . De ser ikke selv hvordan de har det dessverre så er det lettere for de å gjøre ting mot deg som de ikke tenker over . Det å ha denne jobben som jeg har som veileder er genial jeg trives med å hjelpe andre å dette med å se andre for deres verdi eller få til å øke deres lives glede så har jeg gjort det store.

 

 

Da en hjelper andre så har en selv så klart hatt det tøft i sitt liv , det å ha klart å rydde bort all negative energier rundt meg også det jeg selv har stått i er avgjørende for at jeg kunne klare å hjelpe de som sliter . Det er også derfor jeg kan ha denne jobben der jeg har de erfaringer som skal til . Dette med at jeg i tillegg har jobbet med pasienter i mange år å har mye studier så har jeg så mye kjøtt på bena for å lykkes . Det er en periode jeg mekrer at jeg er for mye for mange . Nå tror jeg at de aller fleste ikke vet hvor jeg er . Det er nydelig jeg liker det veldig godt å være litt usynlig for tiden. Jeg har ikke det store behovet for å være blant alle sammen jeg må bare si jeg gleder meg så til å jobbet mer i dag som jeg gjør alle andre dager livet mitt endrer seg ikke fordi det er årets siste lørdag . Den skal nytes her hjemme i dag med å få ut mer jul å gjøre meg mer klar for morgen dagen .

 

 

Weekend å jul også nyttårs aften

 

 

Dette med å ha alle disse dager i løpet av denne weekend er helt magisk , nyttårs aften i morgen gleder jeg meg veldig til. Den skal feires sammen med mine barn . Det er en magisk tid sammen vi også god atmosfære. Det å være sammen eller være alene så er det i grunn hva en gjør dette til selv. Vi kan savne alt eller vi kan gi litt fan å ikke savne noe eller at vi under trykker det så kommer dette opp ved en senere anledning . Vi bør ikke vente med til det smeller som en rakett på nyttårs aften . Da kan det jo hende at det ikke er så lett å få det bort slik som raketter blir borte etter at de kommer opp. Dette er noe en må tenke på å være mer for å ha det bra med seg selv også omgivelser som en er i.

 

Dette året har gått fort det har gitt meg store gleder også en del sorg . Det har med livet vårt å vi lærer i alt vi er i . Dette med å gi energi til det som vokser så er det her vi skal være . Dette med å endre hva vi søker eller bare velge bort det vi ikke vil være i så er det så mye lettere for oss selv å være i det vi trives i. Jeg har bestemt meg for å være meg i 2024. Jeg skal kutte alt som ikke gir meg energi, da mener jeg at jeg ikke vil være i negativ energi for dette tar kraften min . Du selv bør se over hva du selv kan endre så får du også en bedre hverdag . Det er snakk om små justeringer .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg