Perfekt avslutning på Juli ❤️

Hei kjære lesere ♥️

Helgen gikk fort når jeg jobber hele tiden å får litt innslag av kvalitet tid sammen med venner og familie.

Jeg har egentlig ikke tatt meg fri for å ha opplevelse å kos meg så mye. Det er på en måte rovdrift på meg selv. Derfor nå så merker jeg godt at jeg må ha mye ro å stillhet.

Det er et resultat av at jeg har pushet meg selv mye i denne perioden.

Det å bestemme meg for å ta litt kvalitet tid sammen med barna litt og venner og litt familien er hyggelig.

Denne weekend ble perfekt balansert å avslutte med å jobbe mange timer mot døgnet til ny uke.

Jeg er litt i min egen boble for tiden men hoved fokus er å nå litt mål også ha det bra.

Hadde vært veldig hyggelig om sommeren kunne bli nydelige også selv om vi ikke gjør noe med været.
Har mye prosjekter som jeg ikke har blitt ferdig med ute men det blir. Vi må få godt vær til slutt håper jeg 🥰

Jeg har fått mange spørsmål som når tar du ferie? Hvorfor må du jobbe sånn?

Jeg trives veldig godt med jobben min, det å kunne hjelpe andre mennesker til en bedre hverdag er noe jeg liker veldig godt.

Jeg er arbeids narkoman det er det ingen tvil om, har meget høy arbeids moral der jeg fokusere på målet ser ikke på hinder. Jeg ønsker å lykkes med det jeg gjør da må jeg også være motivert.

Ved å fokusere på det negative så tiltrekker vi oss negative ting. Det er ikke noe som jeg ønsker. Derfor så ønsker jeg heller å være i rett miljø med det som gir meg energi.

Jeg verner meg selv for noe jeg ikke ønsker å jeg har ikke noen interesse av å tilbringe tid med mennesker som er uærlige eller har kun baktanker for å sabotere for deg.

Ved å bestemme seg for hva som er viktig så er det også det vi tiltrekker oss mer av.

Jeg ser det nå så tydelig at jeg har klart mye av mine mål å gleder meg veldig til å redusere mer av mine drømmer.

Denne uken gleder jeg meg til, skal utvikle meg mer å gi juli en nydelig avslutningen via bedriften min. Det å jobbe med mål er noe som er nydelig å spennende.

Jeg må hele tiden vært forbedret å samtidig ha tolmodig het å igjen ha trua på fremtiden.

Butikken min bugner av flotte produkter å det jeg ser tydelig er at grunn jobben jeg har gjort er meget bra gjennomført.

Jeg er så takknemlig for at jeg har våget.

Ønsker deg en nydelig dag.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg