På rett kurs ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Ny uke igjen å mandag i tillegg 🥰 liker utrolig godt nye uker som vi former som vi liker aller best.

Jeg liker veldig godt å ta litt utfordringer men i den siste tiden har jeg kun jobbet målrettet for å komme 100 % i balanse mellom alt her.

Etter de to årene som jeg har fått nedstegning og mistet kunder pga av media hysteri så merka jeg det så godt på økonomien at det ble tøffe kår.

I dag når jeg har tre jobber som genererer til inntekter så er jeg mye tryggere enn i fjor.

Jeg har i blant vært mer uredd å tatt mer risk for å se om det slår an hos mine kunder. Det er noe vi må gjøre men nå i det siste har jeg holdt lav profil med å bestille så mye produkter. Har nå sett igjennom så kommer til å bestille lit men kommer ikke nå til å hoppe på store prosjekter som i fjor.

Nå blir det kun egene prosjekt som er mest interessert. Å bygge opp en bedrift som går bra er ikke annet en spennende og utfordrende.
Skatt og moms er utgifter som en ikke kan utsettes i det uendelige. Jeg er så takknemlig for at jeg har klart å gjort opp for meg å. Må er på rett kurs.

Det føles også så sykt behagelig å ha bedre økonomi å igjen kan unne meg litt. Jeg er av den gamle skolen at jeg betaler for utgiftene før jeg unner meg luksus.

Jeg har ikke vært den som har sløset bort men nå synes det tydelig at frøken Skarstad Holmen er meget dedikert å løsnings orientert.

Jeg vokste opp i en gründer familie, det business var det vi snakket om hjemme. Mammaen min pushet meg tidlig på å bli en selger, så tupperware ble en bi jobb da jeg var 18 år.

Jeg jobbet mye å tjente mye egentlig til å bare promotere produkter. Det er jo også noe som jeg gjør i dag, så da en er en god selger så får du solgt det du har.

Jeg ser nå så tydelig min indre styrke som blir bare bedre og bedre. Jeg er så uredd sikkert også fordi jeg har stått i så tøffe tak at nå er det liksom ikke noe som gjør meg redd lenger.

Mange som ikke helt skjønner hvords jeg klarer å jobbe uten å ha tatt meg fri i år. Motivasjon er at jeg vil ha min gode økonomiske situasjon tilbake i livet mitt.
Samtidig så har jeg satt meg litt mål for hva jeg skal bruke de på. Da blir jobb motivasjon lettere. Har mye som jeg ønsker å få gjort her hjemme.
Som er nødvendig å igjen som kommer til å gi meg livs Glede ved å se at dette har jeg fikset.

Vi klarer å stå på litt mer en vanlig bare vi har mål også er i godt miljø.

Derfor alltid fokusere på godhet og kjærlighet.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg