Opprettholde stø kurs er avgjørende

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du du det i dag? Dagen min i dag har vært veldig fin. Jobbet mye med massasje, butikken min å veilede jobben. Nå har jeg en litt rolig stund ser jeg ser igjennom alt.

Hvordan er prossesen i alle fall? Der vi møter hindrer hvordan klarer vi å opprettholde stø kurs?

I disse årene da vi har fått mye redusert med jobb å nedstegning så har dette bidratt til at veldig mange bedrifter sliter økonomisk.

Det jeg ser i hensyn til min bedrift er hva er det jeg kunne lære meg mer av i denne perioden.

Hvordan løser vi negative ting som skjer? Hvordan klarer du å opprettholde god energi å følge at alt er kaos?

 

Jeg er i utgangspunktet meget sta og sterk karakter men selv jeg har kjent kraftig på denne perioden hvor tøft det har vært. Det å ikke ha råd til å ta turen innom butikken.. Forteller jo i grove trekk hvor tøft det var. Derfor har jeg ikke bevilget meg fri i år. Det å finn meg mer jobb som generere til mer inntekter bidrar til livskvalitet.

Motivasjon min er at jeg ser pengene kommer inn, faktura blir betalt. Å igjen jeg lykkes med mine egne mål. Jeg får inntekter opp også klarer jeg å utvikle bedriften min seriøst høyere opp.

Fordi jeg sikter høyere å samtidig jobber målbevisst for å gjøre en innsats for å tiltrekke meg masse kunder.

 

Ser tydelig nå at hvordan min holdning til omverdenen, hvordan jeg setter mål å samtidig hele tiden har gode tanker rundt alt så har jeg må lykkes mye mer enn jeg hadde sett for meg tidligere i år.

Du vet når du klarer å bekjempe fattigdom og smerte så klarer du absolutt alt.

Du vinner tillit og andre får mer respekt for deg en de hadde før. Jeg har ikke kontakt med de som er i negativ retning. Må hele tiden være i rett vibrasjoner. Som gjør at jeg tiltrekker meg mer gode situasjoner.

Ved å se for deg hva du ønsker å være i manifistering vibrasjoner så har du skaper energi der du selv kan endre din fremtid ved å nettopp endre dine egne tanker og holdninger.

Fordi hvis vi aldri forandre på hvordan vi gjør noe som ikke fungerer. Så vil det heller ikke forandre seg før du selv ser på hvordan du selv løser ditt eget problem.

 

Vi må være ærlig med oss selv, våge å si akkurat slik er det nå,  anerkjenne at du er der du er nå.

Da har du godtatt situasjonen, så ser du etter hva du kan gjøre for å løse dette.

Ved å dele det opp for å lykkes med det. Ved å. Si dette kommer aldri til å gå fint så kommer det heller aldri til å gå bra. Derfor er det viktig at du ser din egen verdi også stoler på din egen kraft å energi.

 

Jeg har lykkes med absolutt alt jeg har satt på agendaen, ved å. Samtidig våge å tru på det. I tillegg så roser jeg meg hele tiden underveis.

Det er nødvendig for å få vekst, vi må gjøre alt som vi hadde gjort for andre. Ved å si gode ord så endrer kroppen din seg. Du får en bedre livskvalitet å igjen selvtilliten øker i takt med hvordan du utvikle deg.

Derfor begynne med å gi deg selv egen kjærlighet.

Gi deg selv gode tilbakemeldinger å ros deg å igjen dele alltid et stort prosjekt i mindre deler. Så er det overkommelig å du kommer til å mestre det.

 

Jeg er så takknemlig for at jeg har jobba hele tiden det gir meg mer motivasjon når jeg nå ser hvordan jeg har utviklet meg å bedriften min.

 

Nå har jeg kreative lyster. Siden jeg klemt tommel her om dagen. Så er noe litt utsatt. Som jeg bruker å si enkelt ting skjer for en grunn.

Derfor så er jeg alltid så takknemlig for alt jeg gjør å har. Verdien av det jeg har skapt selv. Er noe jeg er så stolt av.

 

Ønske deg en nydelig kveld ❤️

 

Kjærlig hilsen ♥️

Elin Weronika.

 

0 kommentarer

Siste innlegg