Opp ifra mørke kommer lyset

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det I kveld ? Jeg har det utrolig bra egentlig. Takknemlig å nyte tiden godt.  Nå har jeg saltet og peppera ribba.  Slik at den skal bli nydelig.  Tenk at I år får æ nyte ribbe middag,  kjenne duften av jul her hjemme.  Jeg holder på i mellom her å ordne med julegaver til ungene. Å noen få andre. Jeg orker rett og slett ikke å styre så mye med alt i år har jeg ikke gjort så mye skal bak litt rundstykker å lage litt salater.  Utover det orker jeg ikke dette styret.  Jeg har bestemt meg for å fokusere på jobb hele tiden.  Å kidsa mine i mellom.. alt annet skjer ikke.

 

 

Jeg har virkelig fått jule stemningen her hjemme.

 

En kompis av min sønn kom innom en liten tur. Så hyggelig å prate med ungdommen. Har fulgt de opp igjennom årene å vi har en nydelig relasjoner mellom oss.  Det er så nydelig å ha de også i tillegg til mine barn.  Ofte kan jeg føle at de er litt mine barn også.  Bryr meg utrolig mye om de alle som en. En nydelig kompis gjeng er de virkelig. Fikk skryt at jeg hadde det så nydelig her så veldig koselig å høre.  Trivdes godt her hjemme . Har det utrolig godt må si det.

 

Fikk hjelp til å rydde bort snøen

 

Det har kommet sykt mye snø i disse dagene å klart det merkes godt når du har så stor gårdsplass som æ har.  Mye å rydde bort. Så er ikke alltid like lett å få alt unna siden jeg jobber mye også mer har jeg prioritert det fremfor å gå ut å mokk den bort. Men nå er det blitt ny verden her. Er veldig godt å håpe virkelig at dette roer seg litt nå.

 

Jeg fokusere på jobbene mine er blitt en besettelse

Jeg satt meg litt mer mål som jeg ønsker å få gjennomført. Fremover skal jeg ta meg litt mer fri.  Trenger det å skal legge dette mer inn i planen min . Jeg har mye enda som gjenstår før jeg klar å få mer inn å komme i mål.  Takknemlig for at jeg har 5 jobber.  Nå kunne jeg ha ønsket at om jeg hadde kunnet fått en til inntekt kilde hadde det vært nydelig. Dette sier æ alltid til de jeg veileder. Se i fra start og til nå hvor langt du har kommet.  Du må være lykkelig og stolt selv om ikke alt er i orden eller vi er i mål.  Jeg merker godt nå på kroppen min at Fuck jeg er oppriktig sliten å kroppen hadde garantert trengt fri… men dessverre ikke rom for det akkurat nå.  Men jeg er nærmere målet mitt til å løse problemet.  Det har været det tyngst året mitt ever.  Med masse utfordringer å hele tiden nye ting som må løses fort.  Jeg vet jeg klarer da men det å må snu på penger å betale alt på utgifter i år også… så kjenner jeg nå må jeg få det til å gå min vei.

Er det boikott eller…

Jeg har bestemt meg for at jeg orker ikke å ta kontakt eller opprettholde kontakt med de som sabotere,  ikke ønsker å ta turen innom. Jeg ønsker kun kontakt med de som viser at de ønsker å ha meg i livet sitt.  Jeg kan sikkert virke som snerpet men med tap på over 500 Tusen så håper jeg at du skjønner at ting har vært vanskelig å tøft.  Det er så mange mennesker som hele tiden kopiere denne setningen.  Åh herregud har du tapte så mye.  Når jeg sier jeg har jobbet hele tiden.  Åh har du det. De virker så overasket… hvordan klarer en å bli så overasket når jeg i første setning sier jeg har tapt over 500 Tusen.  Så burde folk forstå at en må stå på. Jeg ser tydelig hvem som ikke ønsker at jeg skal lykkes.

 

Siste innspurt på

Jeg har skrevet dette før men nå er det veldig i tiden.  Julegaver er så å si ferdig.  Jeg elsker å gi gaver.  Å i år har jeg slådd på stor tromma overfor mine barn.  En gave til de er ikke kommet. Men de får i år så mye som de aldri før har fått. Dette året mitt har vært spesielt. Med mye utfordringer,  disse tre årene har mine barn støtta meg 100% å lånt meg så jeg ikke skulle gå personlig konkurs. Derfor så fortjener de å overfod i år å litt mer.  Ingen banker har vært så generøs som mine barn.  Å igjen kjenne jeg på såret i meg over å ikke ha hatt tid til å ta meg fri… siden det har vært en kamp for tilværelsen min.  Jeg ser lyset ut ifra tunnelen å jeg er snart i mål.  2 av tre barn har fått fagbrev.  Alle barna mine har opplevd forandring i år å de skal glede seg til Julaften.  Jeg gleder meg stort til å få de alle samla her . Dette blir nydelig.  Før var det viktig å ha et velfylt kjøleskap,  nå er det viktig å ha litt å nyte situasjon som er viktig. I dette tilfellet er det mine barn og jeg.  Det er dette som er kjærlighet.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg