Ønsker du vekst ?

 

Hei  håper du har det fint i dag ?

jeg har hatt en litt rolig dag i dag er veldig godt , håper din søndag også har vært behagelig der du selv har fått styrt dagen på din fantastiske måte. 

Må bare si jeg er takknemlig for alt som skjer for tiden , vi opplever det vi skal . Det som er i bevegelse det er hele tiden i forandring akkurat som oss selv. Derfor så er det ikke alltid like lett også forstå alt .

Jeg var sammen med masse gode venner i går som jeg hadde det super hyggelig sammen med , ikke ofte jeg er sammen med de. Det å være sammen med likesinnede mennesker som gir oss energi det er viktig . For å ha det godt i livet vårt .

 

Hvorfor tiltrekkes vi av mennesker som vi aldri hadde trudd vi skulle møte på ? vi manifesterer det selv via våre tanker også hva vi ønsker å tiltrekke oss. Det er så tydelig nå at det er hva vi selv setter fokus på som er rundt oss. Selv om vi kan oppleve negative hendelser, så er det noe som må skje for at noe bedre skal oppstå om du skjønner.

Jeg er takknemlig for absolutt alt jeg har vært i av gode hendelser også ser jeg nå hva jeg vil ha mer av og hva jeg ikke ønkser noe av. Fremover så må vi også våge å stå for det vi vil .

 

Søndag burde jo i grunn være en fridag også regne men for meg er det ikke det, har i dag mottatt bookinger også tatt i mot henvendelser , selv om jeg også ønsker også ladde opp så må jeg også være tilstede men , her er det jo så klart denne balansen som jeg har skrevet om som er viktig også ha i sitt sinn også praktisere det.

Være i ditt eget også stole på alt som du selv ønsker å realisere. Det du ønsker skal vokse det gjør nettopp det. Gled deg mer når du lar dette gå en sport å gjør dette om til en lek som du ønsker å praktisere alle dager, så ser du hva som vokser også hva som ikke gjør det . Det er det du legger din energi på som vokser , ikke det du har fravær av.

Derfor her er det viktig at en reflekterer over hva som er viktig også ha mest fokus på er det målet eller er det negative følelser? Selvfølgelig så må det største fokuset være på det gode , vi må alltid få bort det som ikke er bra for å få det gode til å gro. Det er bare å starte å praktisere det som om du har det du ønsker deg.

 

Veileder jobben min er meget interessant også gir den meg så mye tilbake , ved at jeg ser at jeg har lyktes med å hjelpe mange med å få orden på livet sitt. Slik at de kan fokusere på hva du vil ha mer av også ha harmoni som gjør at de er i blomst. Det er så betydnings full jobb.

Det er alltid godt å oppleve at en stemme som var negativ, hadde lav energi . Starter å blomstre ved at en setter de rette ordene også gir de den gode tilbakemeldingen fordi skal vi vokse på vi også få  anerkjennelse på at vi er verdifulle , vi trenger gode tilbakemeldinger, å få opp selvtilliten for å klare å utvikle oss mer i den retningen som vi har som mål.

Derfor ser jeg frem til absolutt alle kunder som en får via massasje eller veileder jobben , for begge de jobbene går som hånd i hånd om du skjønner.

 

Mange har lurt på hva er det du selv gjør for at du selv skal ha en fin dag , jeg setter meg selv øverst alltid på timeplanen . Det betyr at jeg gjør det som er rett for meg den dagen . Noen ganger må en justere planen , dette fordi en er ikke alltid på topp energi , vi kan ha fått lite energi fordi vi har vært i ubalanse med at noen tar litt vel mye i fra oss om du skjønner. Derfor må vi ladde opp ved å være i det som du ladder opp aller best i , noen trenger helt ro , andre trenger masse latter, eller er det søvn også egen tid som er det beste  Søvn må en hele tiden få passe av fordi det er det som bidrar til at vi klarer også holde koken.

 

Gode tips for å endre fokus er å fokusere på 3 ting som er bra ved deg, som du er takknemlig for . Ved å endre å se det du er takknemlig for så vokser det .

Om en ønsker vekst i livet sitt er dette jeg har skrevet ovenfor meget viktig for fremdrift ,  en må alltid starte innenfra også jobbe seg utover. En må alltid få bort gørr for å skinne , men det som alltid er viktig er at en er positiv også ser hva en må jobbe med å starte der å igjen aldri gi opp håper for å lykkes.

 

Ønsker deg en meget nydelig søndag , å håper du får en nydelig en. Selv skal jeg også nyte den selv om jeg også har jobb i dag,

 

Kjærlig hilsen 

Elin – Weronika 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg