Oktober leverte ❤️

Hei kjære lesere ♥️

 

Hva gjør du i kveld ❤️

 

Jeg har jobbet hele tiden i dag med litt innslag av hyggelig stund sammen med Inger i dag, med kaffe å litt godsaker i fra butikken min ❤️ det å ha min egen lille butikk er digg.

Jeg fikk mye mer å gjøre i Gruben Massasje i dag, veileder jobben og i butikken min 🙏

Woow perfekt å se utviklingen så langt. Gleder meg til å regne ut hva jeg har klart å jobbe inn i dag. Tallene for oktober blir spennende ❤️

 

Det å jobbe målrettet som jeg har gjort til nå i år har gitt meg mer inspirasjon å igjen styrke å løft. Merker at jeg har det som trengs for å lykkes mer med mine mål.

 

Jeg skal feire litt når jeg har fått i boks i november mine mål. Det kommer til å bli en fantastisk nydelig dag. Skal feire dagen med litt kvalitets tid sammen med mine og gode venner.

 

Bare det å gi meg en god belønning for hard stev å. Ikke minst ser nå at jeg har det som skal til for å lykkes å igjen. Jobben blir jo mer gøy når jeg ser a tv pengene ryr inn i store mengder.

Mulig jeg til neste år bør ordne med et AS om dette kommer til å bli å vokse i riktig retning som jeg har lykkes med til nå.

 

Jeg har jo sagt at jeg utvikler bediften min i flere retninger. Dette for å balansere meg også utviklet min kreative sjerl. Jeg har et hus som er nærmere 300 kvm å mye rom i kjelleren som jeg skal få ferdige stilt for å kan lage meg et til arbeids rom for nye delen i bedriften min. Jeg skal kjøpe inn nå for å teste ut om det er noe jeg klarer å lære meg. Så om jeg gjør det, blir det bra ♥️

 

Det er hele tiden noe som må gjøres. Det å utvikle bedriften min på to trinn, Alså to nye inntjenings muligheter gleder jeg meg til.

Du tenker vel at jeg ikke har tid til en mann i mitt liv. Svaret på det er har alltid tid til mennesker jeg liker å har god relasjon mellom. De jeg ikke har det med har jeg heller ikke tid til.

Det blir slik jeg prioriterer de som prioriterer meg så i en relasjon må det så klart gå begge veier.

 

Jeg er spent på utviklingen prosent vis i bedriften min. Ifra september og oktober

Min sønn bruke jeg til å hjelpe meg med utregninger på tallene. Å min følelse er at jeg må ha mye vekst i oktober. Det blir spennende å se tallene. Veileder samtaler vet jeg ikke før kl 2400 i natt. Blir å jobbet i alle fall til da om ikke lenger.

 

I natt jobbet jeg i hele natt. Selvsagt hadde jeg hatt en mann her har jeg nok tatt kvelden 😉  men frøken strøken er vanskelig å målbinne 🙈

 

Jeg tok på en kjærlighets film nå for å koble ut litt mens jeg skiver bloggen. Jeg liker meg aller best når jeg har litt for mye å gjøre.

I dag fikk jeg en kunde som bare kom å venta til jeg var ferdig. Meget takknemlig for at jeg har lykkes med å bli en magnet mot kunder ❤️

 

Håper det fortsetter hele tiden ♥️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg