Økt press men jeg håper at det …..

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper at du har en nydelig dag i dag , jeg må si jeg gleder meg veldig til å fortsette dagen i dag. Dette med å starte dagen tidligere enn i går er helt ok, jeg jobbet mye i hagen i går den nydelige dagen . Dette med å få gjennomført mer enn du hadde planlagt er litt meg , jeg gønner på som vanlig uten stopp mellom veileder samtaler å litt små pauser mellom alt . Så var det jobbe med å få gjennomført mer her . Er opprydding her hjemme også ute alt er bedre allerede enn jeg kunne ha forventet . Dette er bare starten på hva jeg skal gjennomføre i løpet av dette året . Det å bestemme seg å ta action så blir det veldig bra til slutt. Selv om jeg enda ikke har tillatt meg å ta fri så er det å jobbe målrettet fremover noe som er nødvendig for fremtiden min å jeg gleder meg veldig til å få gjennomført mer her hjemme . Dette å ha noe å gjøre er ikke noe en som har ett stort hus noe problem å fylle dagene med. Det er alltid noe som jeg eller andre må hjelpe meg med. Det å få litt hjelp av kidsa er nydelig det fikk jeg i går.. å da går jo ting tusen millioner hurtigere. Det skal liksom ikke så mye til men jeg er så takknemlig .

 

 

Det å ha bedrift å ikke alltid vite hva som skjer rundt neste sving .. er veldig skummelt for mange , jeg ,merker at jeg er mye mer avslappet mellom alt selv om jeg vet at jeg må jobbe uavbrutt uten fri fremover litt til. Det er ikke rom for å ta seg fri da en har mye som må gjennomføres her hjemme så ja jeg er takknemlig for at jeg faktisk klarer meg så utrolig godt med ett nesten tomt kjøleskap , jeg er takknemlig for lite så blir jeg uendelig takknemlig for hva jeg klarer å prestere mellom alt her .

 

Hvorfor er det slik fokus på at alltid vi må være to for å lykkes ? jeg ser jo ikke annet at de som er to klager uhemmet med sine utgifter de også , men jeg klager ikke jeg bare konstaterer at jeg må stå på mer å er som sagt uendelig takknemlig for absolutt alt jeg klarer å prestere å få inn av friske penger. Dette med å være avhengig av å ha nok penger inn er jo noe vi alle er selv de som er fast lønnet er avhengig av sinn lønn . Dette med å få alt til å strekke til da jeg har bedrift å hus å ivare ta så er det ikke alltid like lett at alle poster får rett dose fordeling . Det er avgjørende at jeg har nok inn i disse årene så har det vært uendelig tøft. Det å   må slite enda etter corona tiden er ikke noe hyggelige , men dette er ett resultat av hva som faktisk skjedde , mange bedrifter sliter å har det utrolig tøft å bare dette med å se nye muligheter for hvordan jeg kan utvikle meg mer er en nødvendighet . Dette med å lykkes mer er noe vi alle vil men ikke alltid klarer . Jeg har bestemt meg for å ikke gi opp jeg skal gønne på til det bitter end , jeg vet at jeg kommer til å klare dette men jeg vet også at jeg får ett tøff matche å knekke men så er jeg jo heller ikke en karakter som sitter på latsiden heller så jeg tenker jeg gønner på i mitt lune tempo så får vi se om jeg går konkurs eller om jeg lykkes. Det er alltid spennende å se om livet smiler eller om det ikke gjør det. Det er noe som sier at de som alltid står på å følger med i timen de lykkes mer eller mindre, en må uansett ikke gi opp selv om en kan ønske å ta seg en time eller 30 fri men det er ikke alltid rom for nettopp det . I dag måtte jeg ordne opp med masse kontor arbeid som alltid må gjennomføres så jeg har full kontroll på bedriften også min private del . Det er alltid spennende å se da måneden er ferdig å se hvordan gikk egentlig denne mnd , jeg ser ikke dette helt før mnd er over .  Det å være tydelig å klar på fremdrift å være meg selv er viktig . Jeg elsker å være meg for det er så uendelig mye lettere en å strebe etter å etterligne noen andre, letter å være meg på godt også vondt jeg er ekte å jeg håper av mine feil også mine feil trinn så kan du lære for å bli en bedre versjon av deg selv . Jeg vet at jeg kan være jævlig bestemt å sta men i det siste så har jeg klart å dempe ilden i meg , jeg klarer å ikke bli like provosert som jeg ble før , det kunne lett bli skummelt om det tente på inne i meg , jeg har ett enormt sinne da jeg blir forbannet , men jeg er også veldig tålmodig da jeg må eller bør , mor brukte alltid å si den som var stille hadde dypest grunn . Det betyr at de ikke alltid er stille men de har også ett sinne som ikke alltid er like behagelig , jeg er her men møter du meg med respekt å er nydelig så ser du aldri mitt sinne. Det kommer kun da jeg blir tråkket på av andre mennesker eller jeg blir urettferdig behandlet . Det er ingen fare  med å være ærlig med meg , men aldri lyg eller være falsk mot meg det tåler jeg ikke .

 

Jeg har lenge gledet meg til å tilføre livet mitt en hobby , nå har jeg endelig det, lille Milo er min lille venn som tilfører meg mer livsglede enn jeg faktisk trodde , den lille valpen er bare uendelig vakker , jeg bare digger de øynene å det blikket, vi er begge så glade i hverandre, i dag igjen kommer lille Milo til meg jeg må si jeg gleder meg veldig , energien å livskvaliteten øker i takt med barna mine også lille Milo ,  gleder meg veldig .

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg