Nye mål er viktig ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper du har det fint , jeg sto opp i dag tidlig å var veldig klar for dagen i dag. Det betyr at jeg er så klar nå for fremover å alt som hører med. Det er spennende å jobbe også utvikle å ikke minst dette å jobbe mye mer enn vanlig for å komme til det målet mitt . Så skal jeg si meg fornøyd da jeg er i mål . Jeg vet jeg klarer det som alt annet men , det blir ett stort adrenalin kikk da jeg er der.

 

 

Mine faste rutiner i løpet av dagen er å lytte til meditasjoner , affirmasjoner også sette meg mer mål for dagen hva jeg skal utrette i dag. Det er alltid noe jeg kan justere å endre til det bedre enn dagen i går var. Vi kan alltid gjøre livet vårt mye bedre . Derfor er jeg stadig i en utvikling selv om jeg selv ikke ser alt tydelig så merker du nok mer til at jeg har endret meg i denne prosessen .

 

 

Hvorfor sette så mye mål for dagen

 

 

Dette med å seg for hvordan dagen skal bli på en måte så er det noe jeg liker veldig godt . Da har jeg satt dagen på agendaen å jeg vil bare utvikle meg mer . Derfor så gjør jeg alt for å bli mye bedre også ikke bare det jeg skal nyte dagen mellom alt her. I tillegg til å slite seg fremover med en snev av kjærlighet rundt alt jeg gjør.

 

Før da jeg sto opp å startet dagen negativt så ente dette med at jeg holdte på den negative energien hele dagen å gjenre dagen etter på. Nå har jeg ikke dette i meg lengre . Jeg er snart tilbake til positiv energi å jeg velger hele tiden å ta bort det negative tanker for å ikke la disse manifestere seg til noe som jeg ikke ønsker  noe av.

 

 

Ved at jeg endrer meg med å ha nye tanker så manifesterer dette fremtiden min , negativ selv snakk er noe som gir deg bare mer negative energier som gjør dagen din mye bedre. Derfor er dette ikke noe jeg ønsker å ha med meg i dette livet mitt. Jeg holder meg hele tiden i min energi å jeg viker aldri .

 

 

Vi må fokusere på våre tanker som kommer på besøk de negative tanker som kommer tilbake til oss . De er dem som holder oss nede. For vær dag en bak snakker , snakker negativt om andre , eller oss selv så blir vi det vi snakker om å vi vikler oss inn i mer drama som ikke er ønskelig . Derfor så er dette uheldig . Jeg er ferdig med å ha denne energien rundt meg så merker jeg at jeg får ett mye mer rikere liv enn før.  Det er derfor jeg også har mer energi enn de som har mye negativt i livet sitt. så gjør ett forsøk på endre ting om du har en tendens til å holde for lenge på det negativt .

 

 

Jeg er så takknemlig for alt jeg gjør

 

 

Mens jeg ventet på kaffen skulle bli ferdig så så jeg på der ender og hønene mine er i lufte gården . De har det så flott der at jeg gleder meg så til vinteren da de skal få mer ute lys så de får lyse opp vinteren vår . Det gleder jeg meg veldig til . Det var så vakkert å se at moskus anden satt på en stol å så utover her i fra vinduet som er ett stort panorama vindu så de har godt utsikt . Det var ikke vansklig å se at hun koste seg veldig . Det er en glede å se at ting blir bare mer som vi ønsker her på gården .

 

 

Jeg føler at jeg er mer i harmoni mellom alt jeg gjør å jeg koser meg så  veldig . Dette med å skape mer er noe jeg gleder meg veldig til å få til . Vi skal alle sammen være takknemlig for vi er til . Jeg ser jo også tydelig at alt jeg manifesterer inn til meg . Kommer fortere til meg nå, dette er fordi jeg er i samme frekvens som den energien jeg selv sender ut. Dette med å være i takknemlighet er noe jeg er hele tiden selv om jeg ikke er i mål med alt enda. Det betyr ingen ting å være nesten i mål det som betyr aller mest er at vi skal lykkes med våre planer å det gjør vi .

 

Det tar 3 dager for hjernen din å ta i mot nye vaner , men om vi ender flere så tar det 30 dager så lytte til affirmasjoner i 30 dager så klarer vi å få inn de mer også får vi også mer flyt her i livet vårt .

 

Nye mål er viktig

 

Hvorfor jeg lager lister vær dag for hva jeg skal få gjennomført i dag er veldig strukturert å jeg blir mye mer dedikert over va jeg selv skal gjøre å hva jeg velger å få hjelp til . Dette betyr at vi er mer med i vårt eget liv at vi hele tiden vet hvor vi er på vei så har vi en god start. Vi må alltid sakke til oss selv med kjærlighet . Det er veldig viktig at vi ikke snakker oss ned . Derfor å vi alltid være i godt miljø der vi kan opprettholde en god tanke gang . Som jeg er så avhengig av å være i .

 

Er vi i negative energier så er det som å så frø i rotten jord som aldri gror så det samme gjelder for deg så derfor må vi hele tiden tenke over hvordan vi ordlegger oss eller hvordan tanker vi har eller hva vi sier . Dette manifester vi drømme livet vårt . Det er så artig da jeg selv ser at dette funker mer en da jeg hadde mitt gamle liv der jeg alltid var i bak kant . Det er mye bedre nå.

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg