Nydelig start på dagen 💗

Hei kjære lesere 💗

 

Hvordan går det med deg I dag?

Bra håper jeg,  ny dag med nye utfordringer òg muligheter.  Står for døren vår i dag.  Jeg våknet gry tidlig opp I dag.  Noe som gir meg energi egentlig til å starte dagen tidlig.  Været er magisk,  å sola ønsker å titte frem noen som gir meg energi faktisk.  I går fikk jeg mye mer i havn som bidro til at jeg nå senker skuldrene mine betraktning.  Jeg er så Takknemlige for hva jeg har lykkes med til nå.  Jeg ser så tydelig konturer av mine verk som nå gir meg mer energi tilbake. Det har været en prosess mellom helvete og kjærlighet. Å igjen takknemlig for at jeg har så mye nydelige mennesker rundt meg nå I livet mitt.  Som alltid støtte opp bedriften min også er for meg I tillegg. Evige takknemlig ❤️

 

Nye planer

 

Jeg holder på med et nytt prosjekt som er i teste stadiet.  Som jeg er rimelig spente på om jeg kommer til å lykkes med.  Det er enda ikke klart for å teste lage enda… men blir ikke så lenge til før prosessen kan starte.  Ja må være ærlig med deg.  Jeg gleder meg virkelig til å få utvikle meg mer fremover.  Å håper virkelig at dette blir suksess for meg.  Vi må våge å feile mellom alt her.  Det er akkurat det som er livet.  Bare små marginer som gjør at vi vinner eller taper.  Jeg ser for meg at dette må bli noe jeg mestrer. Jeg vet jo ikke helt om det lykkes men da har jeg uansett våget å teste dette ut noe som jeg kjenner sterkt på at jeg gleder meg virkelig til å få utvikle og jobbe med dette mer.  Jeg er kreativ sjel som elsker å skape mye.

 

 

En nydelig start på dagen

 

Er å få frokost besøk på mårran,  må jeg si.  Gleder meg veldig å alltid hyggelig.  I dag kommer Inger å vi har det meget hyggelig sammen,  en skaper akkurat den stemning som en selv ønsker.

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg