Nydelig helg ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Dagen i dag startet tidlig, med en hyggelig utfart til byen sammen med tremenningen min. Nydelig vær å bedagelig å nyte en sommer dag ute. På flere av byens cafeer.

Mo i Rana er blitt en perle, vi har nå mer utsøkte cafe som vi kan sitte ute. Det å bare se på folk. Er nydelig.

Jeg er ingen butikk løve i denne varmen.

Dagen må jeg si ble meget bra på absolutt alle måter.

Bare det å nyte tiden med andre, møte på folk som du ikke har sett før. Å slå av en hyggelig samtale med er kos.

Jeg hadde planlagt å jobbe mye med å rydde å kaste. Det å bruke egentid er vell så viktig om du ønsker vekst.

Hvorfor er det så viktig? Når vi gir oss selv egen kjærlighet og omsorg.
Ved å ha det godt å nyte. Så er det en. Belønning for det vi har gjort i utgangspunktet.

Det å aldri ta pause gir til slutt ået negativt resultat.

Jeg sitter nå ute å kjenner sola tar å gir meg masse energi. Det gjør veldig godt å bare være.

Jeg ladder opp enormt når jeg kan ta det rolig også.

Bare det å kjenne på stillheten å nyte så gir det oss mye tilbake som vi kan ha når vi jobber tungt.

Det å drive med massasje i denne varmen er meget tøft å en merker det godt at det tærer på kreftene.

Byturen i godt selskap har gitt meg mye energi til å ta flere gode ting som jeg har på agendaen.

Jeg har allerede startet med å sanke inn det jeg skal lage krem av. Gleder meg til å starte med å eksperimentere.

Bare det å få ryddet og kastet skrot. Gir meg mer energi.

Livskvalitet er hva vi legger vekt på.

Jeg må være i godt miljø, trenger ikke mange rundt meg.

Veileder samtaler er også en brikke som jeg får og gir energi. I samtaler jeg fikk en samtale i natt av en fast innringer.

Som alltid ringer meg for ulike råd og veiledning. Det å se hvordan de resonnere på de i ord jeg siter også tar det til seg.

Det å få hjulpet er en bragd som jeg er så takknemlig for at jeg har klart.

Det er ikke alltid like lett å finne de rette ordene som gir den rette betydningen for den du prater med.

Det å finn den nerven som ligge i klem e ikke alltid like lett.

Du må ikke være for direkte men heller ikke for lite på. En mellom ting her.

Jeg skal nå nyte litt kaffe før kunden er her.

Så ønsker jeg deg en nydelig ettermiddag.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg