Ny utvikling er viktig

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper livet ditt er på en godt sted i dag der du kjenner at livet er en fin plass å være. Jeg er på den plassen jeg liker meg veldig godt. Der jeg kan være å gjøre akkurat det jeg føler for i dag. Dette med å være på denne reisen i livet mitt så er jeg veldig fornøyd. Hadde du sagt til meg for 3 år siden at i år så skulle jeg glede meg av å se om eggene til ender var befruktet også utviklingen i de så hadde jeg mest sannsynlig ledd å sagt nå må du holde opp det skjer ikke .

 

 

At jeg skulle bruke tiden min med glede for å se om det er liv i de eggene å se om det er en sjanse for at jeg skal få bli kjent med de. Jeg er under utvikling i denne grenene for jeg lærer hele tiden med å lese meg opp også lærer jeg under veis i dette ruge prosjektet . Dette med å se at jeg har mange potensielle lovende ender så gleder meg til i slutten av denne mnd for da vet jeg mer . Dette er uansett en reise jeg ikke hadde villet unngått fordi det å lære å være i det har gitt meg mer enn alt annet jeg har gjort før.

Ny utvikling er viktig

Jeg har en tendens til å leve meg 100 % eller 300 %  inn i alt jeg gjør men jeg har nå klart å få til å koble mer av det er noe du også bør gjøre. Det å hele tiden være for alle er noe jeg alltid var før – Svarte alltid før de sendte meg en melding å måtte selv vente i flere år på en nytt svar. Nå er jeg der at jeg varer da jeg gidder . Orker ikke å være den som svarer fort når jeg ofte får svært sjelden svar . Vi må ta oss selv i førersetet i vårt eget liv . Dette med å dilte etter andre er ikke min interesse jeg merker at jeg er enda ikke helt her jeg vil være . Jeg sliter enda litt med hva kan hun eller han tenke om meg nå. Det er noe jeg må jobbe mer ut . Det er i fra jeg var en liten jente som hadde fått i opplæring at jeg måtte være en slik karakter at jeg tok meg alltid godt ut.

Ny test runde er på tur nå

Jeg fikk i dag det siste som jeg trengte for å lage krem også salver igjen . Da blir det å få laget dette i løpet av denne weekend . Mellom slagene her å se om jeg får til å lykkes . Så er det å få lagt til rette til en ande barn som skal komme om noen få dager. Det blir stas å legge til rette for at jeg skal få ting mer som jeg vil ha det.  Jeg må si jeg gleder meg til å kunne få lage litt mer av det jeg har på agendaen . Vi får se om jeg får det gjort om jeg har alt som skal til. Dette å forhaste meg av sted er ikke meg lengre jeg har startet en ny måte å se verden min på at jeg kan vente lengre enn før å det er herlig .

Hvordan klarer en å balansere mer mellom alt her å bare være meg selv er noe jeg vil være mer i. Dette med å merke at jeg ikke skal i det jeg hadde sett for meg først. Jeg bruker alltid min intuisjon for å se om livet mitt skal den veien eller jeg skal endre det. Jeg mekre godt om jeg er på feil vil så det er aldri feil av meg å snu. Jeg jobber om veileder nå kun privat å føler jeg skal kun gjøre dette fremover . Jeg eier tiden min å så skal jeg heller promotere meg mer via å nå ut til nye kunder. Det er en vekst som ikke jeg hadde sett før så jeg vet jeg skal klare det jeg drømmer om .

 

Mellom drømmer også det å få være privat er en balanse mellom alt jeg trives veldig godt å få være i mitt eget her å dyrene mine har blitt de jeg har mest kontakt med . De gir meg mye kjærlighet å i dag ser jeg tydelig at vi har en god kjemi . Dette med å snakke med de som de er mennesker de skjønner alt de har følelser også mekrer de om vi har gode hensikter . De var i dag litt skeptisk på  om jeg skulle løfte de opp i dag også. Det å løfte dem å snakke med de er med på å sosialisere de . Det må gjøres med å tilnærme oss mer de så blir de vant med det. De dyrene jeg har i dag har jeg fått etter at andre ikke kunne ha de av ulike årsaker så de har ikke vært koset med slik som jeg har jobbet med for å få de til å bli mer sosialisert det er en prosess en må jobbe mot . En kan ikke forvente at de blir super tamme de gamle men de blir mer vant med meg ved at en er mer sammen med de.

 

 

Spennende weekend alltid

 

Utenom det faste så skal jeg jobbe denne helgen her jeg gleder meg ved å skal være disponibel med å være i veileder jobben . Massasje jobben skal jeg ha fri i fra denne weekend jeg har tatt meg mer fri i fra denne jobben i år enn jeg noen gang har gjort siden oppstart i 2017. Det er en tøff jobb som er utfordrende å jobbe med hele tiden . Jeg har mekret at jeg må ha litt pause mer i fra den jobben å klarer da å kjenne at det er hyggelig med kunder i den jobben . En periode var jeg redd for at jeg hadde lyst til å slutte helt med det . Det er en jobb jeg har gjort vær uke i over 6 år uten å ha tatt fri . Så det er ikke rart at en kan kjenne på at jeg trenger å bare være meg selv .

 

 

Lytter vi ikke til oss selv så blir vi en visen blomst som ikke skinner mer jeg har ikke alltid vært så dyktig å lytte til meg selv . Nå er jeg det selv om jeg jobber daglig med veileder samtaler så begrenser jeg meg . Nå jobber jeg ikke døgnet rundt . Det gjorde jeg før å det er ikke alltid bra. En trenger å ha sitt eget å bare være meg selv for å klare å finne nye ting for å være kreativ for . Jeg er en karakter som er velig kreativ for alt som jeg digger. Jeg har satt en del planer å har tenkt på å tenke litt mer i løpet av denne weekend om flere nye planer her . Hadde det vært opp til meg så hadde snøen vært borte så hadde helgen min fått blitt mer fornuftig med å kunne jobbe her . Jeg er veldig lik min far og min farfar som alltid jobbet hele tiden begge to. De var mine menn som jeg alltid så opp til å hadde som forbilder opp igjennom årene . De lærte meg masse å dette med å være tålmodig også ikke gi opp så har jeg fått mye ifra de selv om jeg før var veldig utålmodig så har jeg lært masse opp igjennom årene .

 

Med disse ord ønsker jeg deg en nydelig dag .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg