Ny uke byr alltid på noe spennende

Hei kjære lesere ♥️

 

Da er hverdagen tilbake er godt med rolige dager der vi kan nyte livet sammen med andre og alene.

Disse dagene som var pinse hadde jeg mye aktivitet her hjemme. Jobbet hele tiden med veileder samtaler. Spennende å følge å hjelpe andre til en bedre hverdag. Til å se en løsning eller hvordan de kan få til en umulig oppgave.

Det er spennende å være en hjelper som er objektivt for å veilede andre til å se sin egen verdi å ande sin verdi også.

Denne uken gleder jeg meg til å sette meg mer gode mål. Det å aldri helt vite hvordan det går så må vi bare våge å gå inn i det. Jeg har vel med disse årene blitt en uredd fan. Som jobber dedikert og målbevisst. Det gir meg så mye tilbake når jeg ser hva jeg har klart å. Hjelpe andre mennesker med. Da blir jeg glad og stolt over mitt verk.

Det jeg hadde satt på agendaen for denne perioden med å ordne mer her hjemme. Har jeg fått til å gjøre. Når jeg jobber hele tiden så er det ikke alltid like lett å gjøre alt annet også.

Det jeg nå har gjort er å åpne opp mer for å rydd bort også pynte opp rundt meg. Det gir meg enormt mye energi.

Ettersom jeg ikke har noen kontakter med min nærmeste familie. Utenom mine barn, så har jeg ikke mange som kommer innom for å se til meg hvordan jeg har fått det. Fikk gardiner ifra ei god venninne av meg som var mamma sin gode venninne mens mamma levde. Mamma ba ho ta vare på meg da mammaen min døde. Mulig mammaen min hadde forusett at jeg kom til å bli alene med mine barn. Å kunne trenge noen rundt meg.

Det å skape en ny familie det har jeg i grunn gjort ved å etablere meg med gode venner som har blitt en familie for meg. Det å ha tilhørighet å være viktig for andre enn bare seg selv er viktig for å få vekst.

Dette har i grunn styrket meg enormt at jeg har opplevd dette der jeg har mistet det jeg hadde.

Alt skje for en grunn bruke jeg alltid å si. Vi opplever det vi skal lære også de verdier som vi har blir så forsterket når vi har gått igjennom det som er tungt.

Målet mitt denne uken er å utvikle mer veileder jobben slik at jeg når ut til flere mennesker.

En Nydelig jobb å herlig å få hjulpet så mange.

Jeg setter pris på alt live lære meg, derfor er det å lære også være i utviklingen noe som er meget spennende.

 

Ønsker deg en nydelig dag kjære leser.

 

Vi snakkes.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg