Ny ide vokser kraftig 🧲🧲🧲

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Jeg har det bra kjenner egentlig godt på kroppen min nå at jeg har jobbet mye med fysisk aktivitet.

Det å bære tunge ting er en styrke prøve egentlig.

Det å få det unnagjort er også noe som er bra å igjen så får jeg gjennomført nå alt som jeg har satt opp på agendaen min.

Vi er Juli å det er sommer ferie for veldig mange. Selv har jeg planer om å jobbe mye denne sommeren også.

Skal bytte ut mye i huset mitt for å fornye å gjøre det bedre. Det å få ting mer på stell Gleder meg enormt til.

Ikke at jeg er slørven å griser men jeg har ikke hatt råd til å bytte ut Det jeg nå planlegger. Så nå har jeg satt opp å bytte vask på badet og kjøpe nytt badekar.

Hvordan klarer en å motivere seg selv til å lykkes? Det er enkelt egentlig om du ønsker suksess så har du det. Vi må bare bestemme oss mer for hva som gir oss go energi i det vi ønsker.

Du må like det du holder på med så generer det til økt inntekter.
Jeg har i dag tre jobber men holder på å planlegge å skape mitt eget kles merke som jeg skal selge. Bygger opp navnet mitt vis sosiale medier å er meg den karakteren som er en uredd fan. Det handler om å være ekte.

Veileder samtaler jobben sentere meg enormt mye for jeg merker at jeg har hjulpet mange mennesker. Til å få trua på fremtiden og seg selv. Takknemlig for at jeg har denne verdien i live mitt.

I går fikk jeg god hjelp av min yngste sønn heldigvis. Har kjøpt meg ny oppvaskmaskin som kom hjem i går. Så gleder meg til å få fornyet litt på kjøkkenet. Samtidig når jeg å mine barn er sammen så gir vi hverandre tid og kjærlighet ved å se verdien av vår familie.

Jeg ser så tydelig at jeg har skapt mye bra med ungene å de gir meg en indre glede å se de har funnet sin egen identitet.

Jeg har hele tiden ønsket at de skulle hente opp sine egne meninger og verdier. Noe som jeg mener er viktig for å ha vekst så må vi også ha trivselen og ha kjærlighet å selvfølelsen styrke mer og mer ved at vi ser oss selv med kjærlighet.

Det har de gjort alle tre de følger alle seg selv også har de en meget god måte å vær på. Fordi de er et godt medmenneske som alltid ser andre som viktige.

Jeg har fått satt mye spennende på min agenda denne uken. Ingen uker er like å ofte kan det være ok med litt roligere dager. Der jeg har litt slakke. Jeg har ikke det genet for å gi meg fri om du skjønne. Det å. Jobb må nå mer mål er hele tiden i bakhodet som gir meg energi.
Jobben også kunder gir meg mye energi da jeg ser hva jeg har prestert. Da ser jeg tydelig mln verdi å at jeg behøves i samfunnet.

Jeg er takknemlig for alt å når vi er takknemlig for det vi har tilføre vi mer til oss. Fordi vi sender ut en positiv energi til omverdenen noe som gir en magnetiske tiltreknings kraft. Vi tiltrekke oss det vi selv sender ut.

Test ut om du ikke tror meg? Jeg lover deg at dette funker fjell ❤️

Ønske deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg