Noen ganger er det å ikkje prester helt ok 🔥💯🙌

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I dag?

Jeg fikk i dag igjen bekreftelse på at manifestering fungerer så nå sitter jeg her å drikke litt kaffe å er både glade å samtidig ser jeg tydelig nå hva jeg har makt til å få gjennomført.  Nå blir jeg videre til å manifesterer mer av ting og muligheter som jeg ønsker å oppleve.

Livet mitt er nå å jeg ønsker å leve sterkt å være tilstede.  I øyeblikket å leve godt. Viktig at jeg tar meg tid til å bare være å nyte bare en kaffe alene eller sammen med noen.  Uansett så e det å nyte situasjon veldig viktig.

Motivasjon min er

 

Jeg har en sterk motivasjonen for å lykkes å nå ser jeg seriøst helt at jeg er på rett sted I livet mitt.  Jeg er nå så trygg og rolig rundt absolutt alt. Takknemlig for å vær så rolig.  Denne egenskapen jeg har så er det en ren styrke siden jeg ikke blir utspilt av noe slag.  Jeg har jobbet meg opp ifra bunn til nå å nå toppen om ikke så utrolig lenge.  Jeg ser tydelig nå at jeg har det mye lettere og bedre fysisk og psykisk.  Jeg har nå sett tydelig hva som bor i meg.  Nå føler jeg at jeg er uslåelig.

 

Nydelig å nyte kaffe alene å reflektere over å

jeg kjenne tydelig nå på kropp og sjel at jeg er på rett sted I livet mitt.  Trivselen ved godt å være tilstede I  mitt liv. Trivsel er viktig for at jeg klarer å utvikle meg mer.  Jeg kan ikke bare stå på sidelinjen å ikke gjør noe.  Jeg må utvikle meg å stå på litt mer.  Jeg gleder meg virkelig til å få litt mer tid til å videreutvikle meg mer.  Jeg har to salgs jobber i tillegg til alt annet.  De har blitt ned prioritet i disse tøffe årene.  Nå ser jeg nå at jeg skal utvikle meg mer her også.  Å igjen ta meg litt mer tid til å kun bare være å ikke må prester noen ting å det glede meg veldig.

Noen ganger er det å ikke gjøre noe helt ok

 

Siden jeg har så jævlig høyt nivå så liker jeg å være 100 % stille. Jeg er introvert og utadvendt.  Det å ha begge disse karakter i meg.  Forteller at jeg trenger ro mye ro og jeg trenger å være sosiale. Når jeg er i perfekt balanse mellom alt her så har jeg harmoni og livskvalitet.  Da skinner jeg.  Noe som jeg gjør akkurat nå. Jeg har funnet meg selv å våge å være min egen utgave.

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg