Neste siste dagen I år surrealistiske 🙌❤️💯

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Bra håper jeg at du har det.  Livet er levende å sterkt.  Vi opplever det vi skal klare ikke sant.  Ofte kan Livet føles oppriktig vanskelig å noen dager er det kjempe lett.  Det er jo dette som er livet vi lære av hverandre å av hva vi selv gjør.  Det signalet vi selv sender ut er også hva vi selv mottar selv.  Derfor er det egentlig ikke nødvendig å sende ut negativ energi.

Neste siste dagen I år

Jeg er helt overveldet over hva jeg har lykkes med i år . Å nå er vi på årets neste siste dag. Surrealistisk egentlig synes dette året har gått så sykt fort.  Jeg kjenner på kroppen min at jeg har stått på.  Men du verden det har vært verd det.  Jeg har nå i ett pr dager ikke vært helt i topp form.  Jeg er nå heldigvis på retur på å klare å slippe å bli utbrent igjen.  Jeg merker godt at kroppen min mister all energi..å blir helt kraft løs har ikke spist på fire dager så var jo meget mager i fra før å det merkes godt at kroppen min trenger sårt næring. Jeg fikk i går ordnet med en shake med protein som min sønn har igjen her hjemme.  Det hjalp meg veldig Siden jeg har vært utbrent 3 ganger så ønsker jeg ikke nummer 4 i rekken.  Det er tøft å slitsomt å bli så energi løs også kjenne at ikke noe betyr noe.  Jeg klarer å få bukt med det ved nå å vær årvåkne mot meg selv.  Å kjenne jo signaler så tar jeg meg med en gang slakke.  Før da jeg ikke lyttet til kroppen min så bidro jo dette med lang fravær i fra jobb…. dette ønsker jeg ikke.  Når du er på bunnen å skal jobbe deg opp er tøft. Mitt største råd til deg lytt til kroppen din hva den forteller deg.  Ved å lytte så klarer du å holde et høyt tempo som jeg.  Eller i ditt tempo.  Jeg merker godt at søvnen er meget viktig å den gir meg faktisk mye tilbake.  I dag blir en dag til å restituere meg mer til å bli på toppen igjen.

 

Spennende tider

I morgen er dagen før å gjøre opp regnskap for desember eller forsåvidt så kan det hende jeg ikke får alle tallene før dagen etter på.  Uansett så gleder jeg meg veldig til å få se hva lille meg klarer å realisere.  Jeg hadde ønsket å klare 1 mill brutto i år så vi får se hvor langt unna jeg er dette tallet. Selv om alt ikke går etter planen.  Så e faktisk det en mening med det.  Vi oppnår det vi skal klare å oppnå med at vi er takknemlig for alt vi har til nå. Ser på hva vi har lykkes med å er stolt over oss selv. Jeg har jobbet I over et år uten fri selv om jeg I perioder har vært dårlig.  Da er det veileder samtale telefonen jeg jobber mye med da. Dette for å ikke at jeg ikke går i så mye tap når jeg holder de andre jobbene mine stengt.  Så er veldig takknemlig for at jeg har det bra å har flere muligheter.

 

 

Ønsker deg en finfin dag ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg