Neste mål i bedriften min er nå ….

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Jeg håper at du har det fint å nyter kvelden slik som jeg gjør. Dette med å bruke natten litt fornuftig er meg i ett nøtteskall jeg bare elsker å rydde også orden også være på kvelden . Dette med å være så klar å nyte denne tiden så er det bare å kjøre på tenker jeg . Jeg har fått gjennomført mer enn jeg hadde trudd jeg skulle klare å få gjennomført . Dette med å endre her hjemme så tok det i dag en helt ny vending men det er nettopp slik med meg , enten eller. Dette med at jeg kan sitte på gjæret å ikke gjøre noe da tenker jeg egentlig ut noe lurt selv om jeg vet at du også mange andre ikke helt skjønner meg eller forstår hva er det som rører seg i mitt lille hode. Dette med å se utover stuen til meg nå er en nytelse jeg er så takknemlig for at jeg fikk kastet ut sofaen i dag , jeg har fått endret så mye her nå at jeg gleder meg veldig til å vise den frem . Da en endrer her så bidrar det til å endre energien også til det bedre. Det er noe jeg oppriktig gleder meg veldig til .  Det ble så lunt også nydelig også jeg kjenner at nå trives jeg så mye bedre her hjemme . Skjønner du hvor lite som egentlig skal til for å få en endring ? jeg bare har så mye å være takknemlig for så ja vi må leve livet vårt sterkere å være tilstede. Dette med å gjennomføre så mye at jeg nesten ikke helt skjønner hvor jeg er på vei . Dette er en reise nå inn i en annen fremtid føles det. Jeg har fått ett kjøleskap til den nye delen av bedriften min nå er det bare kjøkken som gjenstår så er det å brette opp ermene også sette i gang å få det gjennomført .

 

 

Nå er det vår å da bytter de aller fleste ut alt de ikke liker eller gått lei av.

 

Jeg har en datter som har allergi så det var derfor sofaen røyk i containeren helt lett en gjør absolutt alt for kidsa så nå håper jeg at det blir bedre etter at jeg har vært fri for katter i flere tider nå . Det er rart egentlig hvor lenge det henger igjen . Dette med å finne katt hår i flere år i etterkant , men nå må det bli mindre håper jeg , men det vil jo tiden vise om datteren merker endring jeg håper det . Dette med å gjøre noe annet er noe jeg ikke alltid er like dyktig på. Det sa en kompis av meg i går, at jeg var dyktigere å ta vare på alle andre enn meg selv . Dette med å se meg er vel ikke så lett da jeg har alltid så mange andre som trenger dag som natt. Dette med å ringe nå er ikke min greie lenger, jeg orker det ikke lengre siden jeg helte tiden snakker i telefonen som er et noe jeg helst unngår. Om jeg ikke må eller bare dette med å holde kontakten med mine . Dette er jo i grunn viktig uansett hva en snur det på. I går tok jeg tak også kontaktet en kompis jeg ikke hadde snakket med på år også dag, måtte bare si at jeg ringer nesten ikke lenger til noen. Dette med å sitte i telefonen er ikke lenger min greie det er blitt jobben min å da blir en i perioder sliten av å være på å jeg merker at jeg har nok endret meg mer enn jeg faktisk kunne ha trudd jeg har gjort men ok jeg er uendelig takknemlig selv om jeg ikke her helt i mål med alt jeg er på tur å få til å klare å realisere .

 

 

Dette med å fokusere på neste mål før en er ferdig forteller at jeg er meget dedikert å løsnings orientert å har i grunn full kontroll på hva jeg holder på med. Dette med å ha en plan rundt bedriften min å fått testet ut kremen å ser at den er fette bra jeg er så stolt over hva jeg faktisk har klart å gjennomføre. Jeg skal i sommer få til å sanke masse nytte vekster å lurer på om jeg kunne få til å samle gjengen å vi kunne gjøre dette sammen håper det så kan vi si hvor skal vi reise ? det hadde vært så nydelig med å samle oss å i tillegg gjøre noe ute i naturen å bare være. Vi får se hva tiden bringer jeg bruker å si den som lever får se.

 

 

Neste mål  i bedriften min

 

 

Jeg hadde allerede i fjor en plan om å kunne lage krem også salver til å kunne selge , jeg hadde den så klar for meg men hadde så mye annet på agendaen at jeg fikk ikke startet opp i noe ang dette før først i år, jeg har i 2 omganger gjennomført prosjektet å lage kremer . Dette har for meg vært en nydelig reise å bruke de selv også få andre til å teste de . Det å ha laget de selv er nydelig jeg gleder meg veldig til de neste prosjektene mine. Jeg har plantet masse nytte planter som jeg ønsker å gjøre fremover for å ha lettere tilgang til dette for å kunne lage det jeg måtte ønske . Jeg må si litt om meg selv at jeg har alltid vært så kreativ også likt å være i det ukjente med å lære meg nye ting underveis. De aller fleste skjønner ikke hva jeg holder på med men jeg må være ærlig jeg trives så uendelig godt med å ha mine prosjekter på gang , jeg ser for meg at jeg skal kunne lage masse kremer fremover så jeg gleder meg så til å forske ut mer å i denne prosessen som jeg er i nå så er jeg i min kreative del i meg som jeg er så avslappet å jeg nyter livet mitt mer enn jeg gjør da alt er bare mas. Dette er mine drømmer som er gått mer eller mindre i oppfyllelse . Jeg har 2 barn som har tatt lappen på løpende bånd så jeg har en del penger jeg skal betale til de. Dette med at jeg lovet at jeg skulle gi de det er noe jeg ikke angrer på men da jeg lovte det hadde jeg ikke forventet at jeg hadde hatt mange 100 tusen med tap også at jeg måtte være utrolig forsiktig med penger å investeringer dette med å ikke vite men jeg vet at jeg skal klare meg selv om jeg vet også at det er ikke en lett vei jeg går nå fremover . Dette har jo til tross for alt bidratt til at jeg er nødt til ¨jobbe mer en deg , jeg har ikke en gang råd til å være på bil tur selv om jeg er en eller flere turer for å se deg . Det er fordi jeg trenger litt forandring å ikke være bare hjemme . Det å ikke ha råd til de tingene som en kunne ha sett for seg er noe jeg ikke egentlig ikke kan gjøre stort med en at jeg fokuserer på slutt resultatet men jeg vet det kommer til å går fint fremover jeg er  ett resultat av nederlag så er jeg det motsatte seier å vinner . Jeg gir meg ikke å ser løsninger der du ser nederlag. Dette med å ta tilbake de vanskelige tider der jeg ikke hadde mat , nå har jeg så jeg slipper å legg meg sulten så det er jo fremgang for å si det slik . Dette med å investere av ingen ting hvordan klare vi det ? jeg har gjort det hele tiden i bedriften min å jeg har klart det selv om det har vært fette tøft . Det er ikke for amatører som må ha fri vær helg å ha ferie vært år. Dere kan glemme å kopiere denne delen for da kan dere ikke lykkes på min metode. Dette med å jobbe så mye som jeg har gjort pr nå er også ett resultat av at jeg må gjøre dette for å få inn nok til alt, jeg har så mange gode ting som skal opp i år så jeg jobber på å jeg gir meg aldri . Dette er mellom alt så møter vi hinder som gjør at livet vårt er i mellom tøffere enn andre tider. Det jeg nå er i så er det mye mai ble en mnd med mye fridager så jeg vet enda ikke helt resultatet men jeg vet at flere deler av bedriften har ikke gått like godt som det burde ha gjort men vi lever å det er i grunn det beste å jeg lever å har det godt. Om jeg ser på alt jeg klarer å gjennomføre så er jeg stolt over hva jeg faktisk får til å mer skal endres her . Ett kjøkken er neste ting jeg skal manifestere til arbeids rommet mitt krem og salve rommet , det blir stas å få det i ordne kun via gjenbruk alle bytter ut flotte kjøkken som de gir bort å det er jo i grunn prima for meg å kunne få overta jeg gleder meg veldig til å kunne få utvikle meg mer i denne reisen . Her har jeg min  nye utvikling der jeg skal lage kremer for å redusere betennelse også få bort hemoroider jeg gleder meg til å få lage også ikke minst få de godkjent for salg i etterkant . Dette med å jobbe for ett mål er meg i ett nøtteskall jeg elsker å gå i mot strømmen der jeg kan vise deg at hei se her jeg klarer dette jeg vet at den dagen kommer da jeg har bedre råd en deg . Da skal jeg nyte dagen min like godt som jeg gjorde da jeg som i dag har lite nyter den med min fulle energi å livsglede. Det blir en nydelig reise å bare dette å få vise de jeg bryr meg om hva jeg faktisk har fått gjort her hjemme . Det er så artig å vise de å at jeg har faktisk klart å gjøre mye mer enn jeg hadde trudd selv . Jeg gleder meg til å se suksessen som kommer i etterkant av mine verk , neste gang så er det vel en ny ting jeg må bare gjennomføre som da tiltrekker meg . Mulig det da er kunsten som flørter med meg for musikalsk er jeg så avgjort ikke jeg synger så falskt at mamma også pappa grøsset da jeg syngte som barn så ja jeg er ingen synger men det er forbedrings potensiale så den som har trua klarer selvfølgelig det å men det har i grunn aldri lagt for meg annet en å synge med i mellom men jeg synger da med den stemmen jeg har .

 

Kjærlig hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg