Når ting er så opplagt vi nailer dette ❤️

Hei kjære lesere ❤️ hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.
Dagen i dag er nydelig å stå opp til, er en glede å se sol og nydelig høst vær.

Må si helgen de går radigt unna helt sykt at dagene de går så fort.

Helgen fikk jeg gjort så mye her hjemme å samtidig jobbet mye.

Jeg trives veldig godt å få jobbe så mye som jeg ønsker. Takknemlig for det helt sikkert 🥰

Jeg ser nå at jobben min i veileder har nå utviklet seg mye mer meget spennende egentlig. Både private og den bedriften min er koblet til i tillegg.

Det å hjelpe andre mennesker som jeg gjør nå er nydelig å samtidig så ser jeg tydelig at jeg gjør alt rett. En stor vekt på denne jobben som igjen generer til mye ekstra.

Det kan virke en periode at en ikke har utviklet seg noe men det stemmer ikke helt.
Jeg har vært super dyktig å jobbet stødig med å nå mine mål og jobber hele tiden.

Ikke så lenge nå til jeg får jubeleum igjen
Målet mitt i år er å slå mine egene rekorder.

Å igjen du klarer absolutt alt du selv ønsker her i livet ditt.

Butikken min fikk også en ny løft i helgen å det er så digg å fikse og ordne her.
Se igjennom hva som går mye å hva som har gått lite av.

Jeg eier tiden min selv når jeg er gründer trives med å få lov til å gjøre akkurat det jeg ønsker aller mest her i livet mitt.

Takknemlig for at jeg har det genet at jeg ikke ser hinder men ser kun muligheter.

Hvordan klarer vi å stå på litt alt når det støyer som verst?

For min del må jeg si at jeg har en egen måte til å ta bort problem.

Jeg vokste opp mest alene i livet mitt. Det har bidratt til at jeg også hadde bare meg å stole på.

Jeg har blitt tvangs flytta opp til flere ganger i livet mitt. Da til men jeg aldri ønsket å være til.
Ene plassen ble jeg dårlig behandlet å ringte for å be om hjelp. Hjelpen kom aldri fikk aldri tak i mine for å fortelle de hvordan jeg hadde det. Utrolig nok sa ingen heller til min far at jeg ikke hadde det bra.

Jeg tror nok livet mitt i ensomhet å igjen lite omsorg, egentlig stor omsorg svikt opp igjennom årene. Har preget meg med at Ingen en gang til skal såre meg igjen.

Mine barn skal aldri noen gang få oppleve det som jeg måtte oppleve.

Da blir de små problemer jeg har hatt disse årene i gründer livet ubetydelig da jeg som et lite barn måtte være alene om alt.

Derfor vet jeg i meg bor det en som har kjempet for å få et godt liv og i tillegg gjør absolutt alt for de rundt meg. Da har jeg det meget bra.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Denne uken blir magisk gleder meg til å starte denne uken 🥰

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg