Når kunder kommer til meg …

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det ?

 

Jeg har nettopp fått en veileder samtale privat, jeg er så takknemlig fordi denne kanalen vokser hele tiden . Det å se at jeg klarer å utvikle meg mer er nydelig . Det er veldig spennende å se at jeg klarer det jeg setter meg som mål. Jeg jobber mye også min motivasjon er i tillegg på topp. Ikke dårlig å klare å ha motivasjon oppe som jeg har til tross for at jeg enda ikke har hatt fri på nå er jeg i min 1 år og 4 mnd på rad jobb det er så nydelig også se at jeg klarer  mine krav å mål. Dette er veldig givende å samtidig se at jeg klarer mine store mål som små mål. Dette gir meg veldig mye tilbake. Jeg har denne uken jobb ute i feltet så gleder meg veldig til å ta oppdrag da jeg er hjemme til kunden å  masserer. Det er kun til de som er syke , hatt slag for eksempel at jeg gjør denne tjenesten . Alle andre kunder som ønsker å booke tid , finner frem til meg . Det er hyggelig at jeg kan gjøre litt annet å være for de som virkelig trenger meg.

 

Takknemlig fordi jeg ikke trenger å

 

Ettersom jeg nå i dag har flere ben også stå på i bedriften min, er jeg ikke avhengig av å ha masse kunder i Gruben Massasje hele tiden. Dette er en unik måte å bygge opp bedriften på er hele tiden å være i flere ting som kan bidra til mer vekst i bedriften min som jeg gleder meg veldig til å bygge mer opp. Jeg har truen på at jeg fremover kommer til å lykkes med mine drømmer mer eller mindre. Dette gir meg en tryggere plattform slik at jeg ikke trenger å frykte for fremtiden min. Jeg har bestemt meg for å se litt mer etter nye prosjekter eller rett og slett at jeg skal lage nye produkter for salg i bedriften min. Jeg har ikke helt bestemt meg helt for hva jeg skal utarbeide men jeg vet ikke helt enda da jeg er i min kreative boble , jeg er en som trives veldig godt å denne perioden ser jeg nå at jeg har fått mer positive tall fremover som gir meg veldig mye mer igjen . Det å ta litt endringer gir meg veldig mye tilbake. Jeg tror virkelig at jeg skal kunne lykkes også hadde jeg ikke hatt turen på meg selv så tror jeg faktisk at jeg bare måtte ha gitt opp bedriften for det er læring hele veien å jeg får utfordringer . Livet vårt byr på gode og dårlige utfordringer men jeg merker nå med mine justeringer så skal jeg være bedre rutet fremover . Håper i alle fall det jeg har ikke mistet truen min i alle fall men jeg ser at livet ikke er dårligere. Bare dette med å endre åpnings tider i Gruben Massasje , herregud for  en lettelse for meg . Bare dette med å tillate meg selv også ta litt mer fri i mellom slagene det liker jeg veldig godt.

 

Når kunder kommer til meg i Gruben Massasje

 

Er det som oftest for en grunn, at de har problemer eller at de er forknytt muskulært . Dette med å kunne hjelpe de er for meg veldig hyggelig. Den kunden jeg hadde i dag, har gitt meg endelig mange kunder , fordi jeg klarte å hjelpe denne kunden med å få en bedre hverdag. Dette med å ha mye muskel spenninger så er det til slutt ubehagelig å en klarer ikke å utføre det som en gang var ikke vansklig . Dette med å gå å ha vondt betyr at det er dårlig blod sirkulasjon jeg har ikke tall på hvor mange som jeg har hjulpet med redusert livskvalitet ved å massere opp muskel spenninger og knuter som bidrar til å reduser livsvakliten . Så er det en seier for meg da jeg lykkes å finne punkter der problemet er hovedsakelig , jeg finner dette alltid , jeg merker hvor du har spenningene dine. Det er mange som spør om jeg har varmet opp oljen , nei svarer jeg alltid jeg har varme hender, noe som forundrer kunden men jeg har faktisk det , de har bare blitt varmere med årene . Det er veldig spesielt men ja kunder blir veldig glad for å få god behandling noe jeg setter stor pris på . Jeg fikk senest i går en kunde som kommer i morgen som gledd seg veldig til å kom i morgne , så jeg merker at jeg må gjøre noe bra . Det er ikke dårlig jeg er stolt over hva jeg faktisk har klart å få til å vet at mine barn er stolte over mine presentasjoner . Regner med dette året kommer til å gi meg mer spennende opplevelser gleder meg veldig til absolutt alt. Dette med å ikke gi opp når en møter hinder er meg egentlig jeg trives med å ha litt utfordringer der jeg merker jeg lever , men jeg mekrer nå at jeg gleder meg veldig til å få litt mer slakke under livet med alt jeg har vært i. Dette er ikke alltid like lett ,men ja jeg merker nå tydelig at jeg er mer i harmoni mellom mine drømmer .

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg