Når kreftene er tilbake igjen ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Jeg er nå tydelig på bedringens vei når jeg starter med å skrive en ny blogg i dag.  For noen dager siden var dette helt utenkelig.

Takknemlig for å kjenne kroppen min er på rett sted nå igjen.  Til å ha normale dager snart igjen.  Lite hyggelig å bli satt ut son her men når jeg ser hva mange andre mennesker sliter med er jo dette bare blåbær i forhold.  Jeg er 46 år i min beste alder. Å se igjen at en på min alder er gått bort er tragisk.  Det påminner meg stadig vekk at livet må leves nå .

 

Når kreftene er tilbake

 

Får en utrettet mye mer enn forventet.  Takknemlig for at jeg klarer de utfordringene mine.  Jo mer takknemlig for alt jeg har jo mer tiltrekker jeg meg.  Rett fokus så blir det bra. Vet mange mennesker ikke tror på at ved å endre fokuse så får du det du ønsker deg.  Når du har bestemt deg for å være negativ.  Så er det motstand du oppleve.  Alså du får ikke i år har jeg vært mye dyktigere til å manifesterer livet mitt.  Å rette fokuse på hva jeg ønsker meg.  Det synes godt i bedriften min at jeg har lykkes med dette.  Selv om jeg ikke er helt i mål.

 

 

Skal du feire nyttår aften

Jeg blir nok å feire litt med å jobbe målrettet fremover.  Skal jobbe videre med veileder samtale. Sikkert mange mennesker som sliter mye denne dagen også.  Merker godt at jobbene mine er livet mitt.. eller det har blitt en livsstil egentlig.  Jeg trivdes veldig godt med å ha det slik. Ungene mine skal feire nyttår aften sammen med sin far å hans familie.  Så de får det meget hyggelig håper jeg. Det unner jeg de av hele mitt hjerte.  Når ungene har det bra har jeg det fantastisk.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg