Når jeg klarte å redde meg selv så klarer jeg å redde dæ også🧡

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i dag?

 

Jeg håper så klart at du har det fint å nyter dagen din . Det gjør jeg uansett vær eller vind. Dette med å nyte livet mellom alt er veldig nydelig , jeg setter stor pris på nettopp dette med å være i det jeg trives i.

 

Jeg fikk en liten stund ute med en god kaffe ute i dag , til tross for at det nå regner mye så er det fint . Da slipper jeg å være ute å vanne . Det er en vinn vinn situasjon for meg egentlig . Dette med å se at naturen ordner opp for oss.

 

 

Dette med at weekend også tid går så alt for fort …

 

Jeg holder på å jobber som vanlig her jeg uten å ta meg fri . Dette kan vel ikke fortsette men , jeg gjør det for å overleve eller jeg jobber for å ha det godt . Dette med at jeg trives så godt i jobben min er veldig fint. Det gir ,meg  mer igjen enn om jeg skulle hatt fri. Dette med å jobbe målrettet så er det noe jeg er veldig klar over at jeg skal gjøre . Det er ikke noe som kommer av seg selv her . Det er noe vi alle sammen vet. Livet gir også tar det , men vi selv kan være med i prosessen å endre det vi ikke lengre ønsker å være en del av.

 

 

Dette med å ta litt nye valg gjøre ting som en lenge har ønsket å gjennomføre er det jeg kjenner at jeg brenner aller mest for. Dette med å ha situasjoner eller konflikter på gang er ikke noe jeg verken ønsker eller vil. – Jeg har bare blitt enda mer tydelig på hva jeg søker å hva jeg vil ha i mitt liv. – Dette med å ha mennesker som er energi tyv så er det disse som vi ikke trenger for ved å opprettholde de så vil vi jeg også du få tap. Dette er ikke noe som kommer over natten men , ved at jeg tilbringer tid med negativ energi så er jeg heller ikke noe som gir jeg tar jeg også. – Jeg er tydelig å det tenker jeg er veldig viktig i de sammenhenger en må være det.

 

 

Hvor langt skal de gå egentlig ?

 

Jeg har opplevd i løpet av livet at mennesker kommer å går i livet mitt, de jeg ikke kjenner noe for er det nydelig at de er passert for å være ærlig . Dette med at noen ikke vil være sammen med meg , er også helt ok jeg liker å se hvordan du er . Da du ikke vil være med meg i ulike sammenhenger så forteller du jo i grunn hva du egentlig synes om meg . Det er nydelig jeg mekrer før du starter men , av erfaring så ser jeg bare å observerer surt ikke sant ? jeg bare følger med ditt nonverbale språk å da tar jeg action om jeg må . – Før så presenterte jeg det rett ut til de jeg ikke vil ha noe med å gjøre lenger. Det er ikke noe jeg gjør lengre, jeg har heller trukket meg 100 % ut av det å er ikke mer din nærmeste venn . Det synes å det kommer til å synes fordi jeg kommer aldri til å inviterer deg som før eller sende deg en personlig melding som før eller ha deg med på noe hyggelig . – Eller invitere deg på middag eller det som er hyggelig.

 

 

Vi vokser i fra andre å det er nettopp det jeg har gjort med mange . De jeg ikke vil være sammen med av ulike grunner som jeg ikke kommer til å skrive ned her , det er ikke slik at jeg blott legger meg fordi jeg har en blogg . Det kommer jeg aldri til å gjøre, selv om du mulig kan mene det . Så er det ikke slik det fungerer .

 

 

Jeg kan oppfattes som streng å meget bestemt å det er riktig men , jeg er så mye mer enn bare det . Jeg er mamma, grunder , veileder , utvikler en rolle modell for deg som ikke våger. Det er det mange som sier at jeg er. De som er redd for å feile i livet er blitt min inntekts kilde. De hjelper jeg som at de kan bli tøffe å klare å komme seg videre i livet sitt. Jeg er mye mer en bare det noen av dere ser om meg eller høre om meg . Det er ikke alt en skal lytte til fordi alt har alltid to sider av en sak. Det er ikke alltid en vet hele saken å da bør en faktisk våge å gå inn i hele materien . Det er ikke alle som tåler fordi de er litt sensitiv for hva di måtte finne .

 

 

Jeg har levd ett liv som de aller fleste ikke har klart å forstå er det mulig å komme hel ut av det ? jeg har i sommer sett i hode på en morder , mange av de har hatt veldig like oppvekst vilkår som jeg. Dette med å ikke bli sett, eller avvist eller misbrukt , jeg er jo både blitt misbrukt psykisk og seksuelt å trakassert så til de grader at en periode hadde jeg aldri truen på at jeg kunne klare noe. Ene foreldrene min sa åh ja du kan ikke en gang koke poteter en gang…  jeg hadde ikke lyst til å hjelpe de eller jeg hadde mest lyst til å røye å da ble det røyken som vant over meg . Det å få kritt var dagligdags jeg ga meg selv det daglig . Sa alltid til meg selv hvor stygg også udugelig jeg var. Jeg fikk jo i tillegg høre det daglig så hvorfor ikke bare like godt spe på litt selv med selvskading ? det kunne jo ikke gå galt vel ?

 

 

Jeg har flere selvmord forsøk på min samvittighet , jeg var så sint på meg selv at jeg ikke klarte å ta livet av meg tenk det da var jeg bra langt nede psykisk .. når jeg hadde denne holdningen til meg selv. Jeg taklet ikke avvisning , jeg ble forbannet eller lei meg . Det taklet jeg ikke å hele dagen min var ødelagt om jeg fikk ett nei. Det er det i grunn få som vet hvor lite som egentlig skal til før det smeller . – Det å ikke klare det heller som da jeg kokte poteter , så kom den samme stemmen i hode , Du klarte ikke å ta livet ditt heller jeg skjønte at jeg var psykisk langt nede å jeg trengte å få miljø forandring så jeg sa opp en jobb for så å flytte her i fra. Dette for å bygge meg selv opp fordi jeg hadde ingen som brydde seg om meg . Det er trist å se at jeg hadde denne veien i mitt liv , men da jeg i dag ser på mine barn så er jeg glad for jeg ikke klarte å ta livet mitt da jeg var på deres alder. Fordi da hadde de aldri møtt meg . Jeg er evig takknemlig for den smerten som jeg hadde fordi den har jeg lært at jeg har så mye godt i meg at jeg kan gi kjærlighet til deg eller andre uten å være vanskelig jeg er her om du trenger meg . Dette med å ha denne erfaringen i livet mitt så kan jeg være en veileder, jeg har kompetansen på å redde meg selv da kan jeg redde deg også.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg