Når en dør stenges så åpnes det flere for deg ❤️

Hei kjære lesere 💛

 

 

 

Hvordan går det i advents tiden ?

 

Jeg har fått jobbet litt i dag med veileder samtaler å ikke minst markedsført meg mer det er viktig for å nå ut til de som kan trenge deg. Det er en jobb der en må være på å samtidig tålmodig . Det er en prøve for meg eller deg å være tålmodig meg jeg er blitt mer god på det underveis . Det er en jobb der jeg ser mer lyspunkt også ikke minst dette jeg gleder meg veldig . Vi kan tenke at vi ikke får det vi vil men da trekker dette seg lengre ut i fra oss.

 

 

Når en dør stenges åpnes flere dører for oss

 

 

Før var jeg aldri i kroppen min for jeg var for alle andre, dette med å aldri lytte til seg selv så tapper vi oss for krefter også mer til . – Vi kan føle at vi hele tiden tapper oss men vi må bare lære oss at vi er i en bevegelse med mindre vi stopper opp men det er noe vi ikke bør gjøre. Denne weekend som vi kommer til så har jeg jubileum igjen jeg har da jobbet i 2 år og 2 mnd på rad uten å tatt meg fri . Det er en bragd jeg er veldig takknemlig for . Selv om jeg sier også du må ikke kopiere dette fordi det er en prosess som ikke passer for de aller fleste . Selv for meg har denne prosessen påført meg ripe i lakken jeg har pushet meg selv som om jeg var en idretts utøver . Noe jeg overhode ikke er men jeg har en jobb som en kunne tro det . For dette med å drive med massasje så er det ingen lat manns jobb . Vi kan føle at ting bare er men jeg tenker jo mer dører vi lykker også tørr å være oss selv på veien så bringer dette mer til oss enn om vi bare går rett frem for å være i den trygge veien for oss.

Mamma sa alltid til meg , Elin – Weronika , du er noe for deg selv . Det er alt eller ingen ting med deg. Det er riktig det hun sa om meg . Jeg kan være lat også er jeg alt som klarer alt . Jeg kan gi fan over lengre tid så vipps så har jeg alt som skal til for å være i mål . Det som er så herlig at dette har fulgt meg helt i fra mine barn år da jeg var liten å nå da jeg er voksen så var jeg alt eller ingen ting på de rette plassene . Det er viktig at en tørr være seg selv å ikke sletter ut seg selv på reisen til å oppleve ting eller at vi bare vil utforske . Det er nydelig å være i en sti der en ikke helt vet om jeg lykkes eller om jeg taper . De dager jeg taper er de dager jeg lærer aller mest.

De dager jeg bare vinner er de dager jeg er aller mest lykkelig . De dager jeg ikke har penger til mat , er de dager jeg er mest kreativ for å finne mat uten å må gå ut å stjele for å finne råd. Det er ikke i min natur takk og lov for det. Så har jeg litt i skapet som jeg alltid kan trylle frem de spennende rettene bare av en potet eller en tomat. Det er fascinerende at jeg klarer det å er alene . Det er likte viktig som at jeg gir meg selv det jeg trenger som dere som er to eller flere . Jeg lager mat til meg selv selv om det er en simpel potet suppe så spiser jeg den som om det var det aller beste som var i verden . Jeg har mat å da skal jeg være takknemlig . Der lærte mamma meg en viktig brikke vi trenger ikke alt , vi trenger litt ¨å kjærlighet kan vi aldri kjøpe vi kan skape det selv . Selv om vi ikke har mat så kan vi ha harmoni også likevekt så lenge vi har gode sunne verdier så gir vi oss selv en  ekstra glede ved å være i harmoni også takknemlighet. Jeg har lært riktige ting som gir meg styrke også mer livsglede.

 

 

I år har jeg lukket flere dører ukritisk

 

 

Enn jeg har gjort før , før angret jeg med en gang jeg gjorde det. Nå i dag reflekterer jeg over de valg jeg gjør. Så hopper jeg i det. Det er viktig for oss alle at vi er i den rette energien for at vi skal ha det bra i livet vårt. Jeg merker når jeg skal kutte ut eller da jeg skal endre hvem jeg er sammen med . Det er viktig for at en lytter til hva intuisjonen forteller oss. Jeg har lært at jeg skal lytte til den ikke trosse som jeg ofte gjorde før i tiden . Det har jeg lært at når jeg kjenner at jeg møter motstand til noe så drar jeg ikke dit. Det er viktig at en tenker litt over før en handler . Det er fint også gleder meg veldig til å se at ting blir mer som jeg vil .

 

 

Dette å være i en endring så får vi mer vekst jeg er ikke mer i drama , jeg snakker aldri stygt om andre. Det jeg tørr si eller skrive her sier jeg rett ut til deg som jeg snakker meg face to face. Jeg har aldri vært redd for å si det jeg mener . Det som har endret seg med er hvem jeg orker å bruke tiden min på. – Til deg som kun stiller spørsmål også aldri deler noe selv , så vil du merke en endring . Jeg snakker ikke om noen eller forteller ikke om noe jeg driver med. Det er nettopp det som har vært ett tema før . Før i tiden sa jeg alt , nå sier jeg ingen ting . – Det har blitt mer mor i meg , mor sa alltid til meg tale er søv tie er gull. Hun hadde rett i det hun sa til meg da jeg var barn . – Jeg lærte ved å møte på hinder , men det er i denne prosessen vi alle lærer ved å brenne oss på fingrene for så å endre oss . Vi må oppleve at andre gjør oss vondt for å skjønne at det er ikke pent alt som glitrer . Det jeg bruker også si , selv om dama eller en mann er penge i det ytre , se deg ikke blind før du har lært denne karakteren å kjenne . Noen driver skjult agenda andre er ærlig med en gang . Det en kan mekre er at noen har en kløven tunge da jeg bruker å definere de som en kamelon der en i blant føler de er med å andre gange spenner de ben på oss. Vi må tørre å se igjennom de å tørre å stole på vår egen intuisjon for kroppen vår , sinnet vårt forteller oss fort hva vi er i møte med hvem . Jeg faller ikke for det ytre om de indre er bare grumt , da kan de gjerne ha alt men de er like tomme i livet sitt – Det jeg mener her da har vi som er ærlig også ett sundt liv en bedre grunn for å lykkes å har en bedre energi . Omgi deg med sunne verdier , da tiltrekkes du av det du selv sender ut . Er vi de som baktaler andre , som snakker andre alltid ned ? da har vi en negativ energi selv også tiltrekker vi oss mer av det vi selv sender ut . Tenk over hva du selv sier også gjør i stede vær så utrolig opptatt av hva andre sier . – Bruker i grunn å funke veldig godt å jeg er veldig glad for at jeg nå lytter til min egen intuisjon daglig for hva jeg skal gjøre å ikke gjøre. Den er en utrolig fint kompass i livet i grunn .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg