Når drømmen sakte men sikkert 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I kveld?

Bra håper jeg at du har det I dag,  jeg har nå litt feiring av at jeg klarer mine del mål som er mellom alt her. Jeg er så takknemlig for livet mitt som gründer.  Livet smiler mer og mer I takt med at jeg står mer på så oppnår jeg mer mine drømmer og mål.  Våknet i dag opp til flere nye booking på Gruben Massasje,  dette er så Vidunderlige nydelig følelse.  Jeg kjenner nå er at jeg er stolt over mine prestasjoner som jeg har holdt på nå med i over 1 år non stopp uten fri fra jobbene mine.  Utrolig tøft egentlig å se hva som bor I lille meg.  Jeg må feire dette nå litt . Da tenker du sikkert,  med alkohol og stort party,  neida jeg laga meg nettopp litt tapas her å en god brus som er importert fra Italia.  Butikken min bugner av produktet som du ikke får andre steder.  Det er nettopp dette som inspirerer meg egentlig mye mer enn du forstår.  Som gründer da så må en vær i harmoni mellom alt vi gjør for å få vekst. Når jeg trives med mine mål og jobbene mine så er kroppen min og jeg i balanse og jeg har det uendelig godt I livet mitt.  Akkurat nå ser det ut som jeg har vunnet på lotto.. men jeg har klarer å få økning i bedriften min mer enn forventet i januar.  Dette gir meg egentlig mye energi til å stå på litt mer mellom alt her.  Når vi liker det vi holder på med så er det akkurat som du er I en hobby men gründer jobbene mine er blitt min livsstil egentlig,  jeg trives veldig godt med å planlegge å vær på veien til nye muligheter.

Hvordan blir dette egentlig

Jeg har vær alene i mange år å trives veldig godt alene.  Selv Om jeg også kjenner på dette med å kunne innviter inn kjærligheten inn i mitt liv.  Før vi kan mottar kjærlighet.  Så må vi aksepterer oss selv akkurat som vi er.  Vær i harmoni mellom alt her.  Jeg merker nå at jeg er akkurat der jeg har det bra. Å trives godt alene.  Selv om jeg også mest sannsynligvis hadde trivdes sammen med en mann som jeg kunne ha gitt kjærlighet til.  Vi trenger å vise omsorg for andre enn kun oss selv eller våre barn.  Dette året tror jeg kommer til å bli et år der flere biter faller mer på plass. Jobber mine og privat. Jeg stresser ikke med å få en mann,  å dele mine drømmer med.  Jeg klarer meg fint alene, å er meget bestemt på hva jeg ønsker her i livet at en mann er ikke alt om du skjønner. Selv om det er ofte slik det fremstår for mange at bare jeg får den mannen så blir livet mitt fullkomment. Du må selv bidra til at livet ditt blir det før en mann skal bare tilføre livet eksta men vi må deformer for hva vi kan selv bidra med å hva er det egentlig en søker i en mann. Da en har funnet ut dette så vet en jo mer tydelig hvilken mann som er aktuelle for akkurat deg. Derfor har jeg god tid på å tiltrekke meg den rette karakter som jeg  har den samme energien som.

Kjærlig hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg