Nå ser jeg verdien av min eksistens

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i kveld? Jeg har fått jobbet mye i dag å er enda på jobb med veileder samtaler i natten.

Det å ha denne bi jobben er så genialt nå ser jeg viktigheten ved min eksistens.

Får tilbake melding på ifra mine nye og gamle veileder kunder at jeg er meget dyktige å flink til å gi de gode råd. Samtidig se de som et enkelt menneske. Ene kunden sa du er mye dyktigere enn en psykolog. Takknemlig ♥️

Dette gir meg energi å igjen stor livskvalitet for å stå på litt mer enn det som er normalt.

 

Trives meget godt å jobbe med dette burde jeg ha utviklet for mange år siden. Vi er ofte litt redd for å ta en sjanse. Denne uken så skal jeg jobbe mer målrettet for å utvikle you tube kanalen min. Må se igjennom hva jeg trenger av utstyr til å starte opp.

Jeg sitter på så mye erfaringer at ingen som vet hvor mye jeg har opplevd i livet mitt.

Det å bli avvist i fra sin egen familie er jo så klart noe som har både påvirket meg på den måten at jeg jobber målrettet for å hjelpe andre til en bedre hverdag.

Det gir meg så mye tilbake at jeg har det godt i livet selv om jeg ikke har kontakt med min familie. Barna mine er kun de jeg har nær kontakt med. Vi er blitt en firkløver som er meget tett.

Mammaen min døde for 9 år siden, hadde mammaen min levd nå Hadde hun ikke gått med på denne måten jeg har blitt behandlet på.

Jeg ser det nå som at jeg har utviklet meg mer en de som har avvist meg. Jeg har utviklet meg i en positiv retning der jeg nå lykkes med alt jeg setter i gang.

Ingen ting er umulig for lille meg lenger, jeg klarer absolutt alt.

Året mammaen min døde så supert hun en felles venninne av oss om hun kunne passe på lille banet hennes når hun ikke var her. Jeg har nesten fått flere nye familier. Ettersom jeg ikke passet inn i den jeg vokste opp i.

Det å gjøre det beste ut av det en står i så endrer vi fokuse å igjen så strekker vi oss nærmere målet vi så avgjort ønsker å være i.

 

Jeg ønsker å takke alle dere som deler bloggen min slik at flere leser den. Det gjør meg enormt glad å tilfreds.

Jeg har mye spennende prosjekt på gang fremover så gled dere.

Hadde noen sakt til meg for 6 år siden at om ikke lenge så starter du opp Gruben Massasje, som kommer til å utvikle seg til at du jenta mi kan leve av den. Du kommer til å bli kjent i hele Norge for dine evner og smerte lindre kunder.

Mange av mine kunder mener at jeg varmer opp hånden min. Det gjør jeg ikke,  jeg har ekstremt varme hender. Som har hjulpet mange mennesker å det er en ære å få jobb med dette skaper verket.

 

Jeg er meget takknemlig for absolutt alt jeg har vært i å nå kan bruke til mine verktøy. Vet at mange ikke skjønner hvordan jeg finner energi til det men min motivasjon er når jeg mestrer å lykkes.

 

Ønsker deg en nydelig kveld. ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

 

0 kommentarer

Siste innlegg