Nå er det bare en vei å det er oppover ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det i dag , jeg må si jeg er så takknemlig for alt jeg har klart å få til denne uken . Det er rørende å ikke minst veldig gøy å se utviklingen jeg har hatt . Det er en ære å få være i denne boblen får å være ærlige . Dette med å jobbe slik jeg gjør er en prosess jeg har vært i som jeg både gleder meg veldig til å få til å gjennomføre så er dette med å være på riktig sted i livet mitt da . – Her føler jeg at jeg er på mer rett stige enn jeg noen gang har vært i . Det er krevende å være alene også grunder i tillegg. Dette med å følge opp alt er ikke bare lett å gjennomføre . Det er en prosess at jeg er veldig takknemlig for mine mål også ikke mist dette med å gjennomføre mer av mine planer .

 

 

Nå er det bare en vei å det er oppover

 

 

Dette med å klare å prestere alt som jeg har klart i denne perioden så er det bare en vei å det er oppover . Jeg skal klare denne reisen med å utbedre huset mitt i år mer enn jeg gjorde i fjor. Alt skal bare bli bedre i år enn jeg klarte det i dag ble jeg så rørt til tårer da jeg fortale mitt ene barn hvordan det egentlig har stått til å hvor langt jeg har klart å bevege meg mer mot målet . Tårene rant uavbrutt jeg klarte nesten ikke å starte å prate – Det er rart i grunn hvor sårbare vi kan bli da vi erkjenner for oss selv hvor galt alt har vært å dette med å se hva jeg faktisk har lyktes med å redde helt alene . – Jeg sa til barnet mitt dette må vi feire sammen . Det går bare en vei nå å det er oppover det er en kraftig kurve der jeg skal stødig jobbe videre med mine mål for å kan lykkes mer med mine store mål .

 

 

 

At jeg er følsom er ikke rart en har stått i mye i denne perioden så en blir dette med å ha hatt så mye på agendaen da jeg skal fremstå som over ,lykkelig å at alt bare går fint . – Det er ikke lett men jeg har alltid vært dyktig med å skjule hvordan jeg egentlig har det , siden jeg har alltid vært vant med å aldri være viktig . Så blir dette med å fortelle alt og alle hvordan det egentlig står til så er det følsomt å dette året skal bli mitt år der jeg har lært i erfaringer hvor lite som skal til for å endre en situasjon til det bedre. Dette er en reise med mye glede også livsglede om du skjønner jeg gleder meg så til å kunne si jeg har fått kjøpt turboen til bmw en min som jeg ikke har hatt råd til . Det er for meg neste steg i rekken her så jeg jobber daglig på for å skal klare den biffen også . Jeg er stolt over hva jeg faktisk har klart å levert så er det noe en kan være så er det nettopp det. Da vi viser oss selv at vi er stolt over våre prosjekter så får vi en ekstra giv selv om jeg kjente at jeg mistet pusten en gang i dag . Da en så virkelig hvor mye en har slettet av negative utgifter så har jeg nå mer glede av de penger som kommer inn . Dette er en reise som jeg gleder meg så til å endre mer til det positive fremover .

Mange planer som skal settes i gang

I fjor hadde jeg 1000 planer i år har jeg mer planer som skal settes i verk der jeg skal få gjennomført alt jeg ikke fikk ferdig i fjor . Det ble en del prosjekter som ikke kom i mål men jeg skal fortsette i år igjen så snart snøen tar kveld her så er vi på igjen med nytt mot for å endre her også skape mer av det jeg sa jeg skulle klare å få til i fjor. Det ble mye gjennomført men , ikke alt klarte jeg å komme i mål med. Det er en tid for alt sier jeg alltid å en trenge i blant alt så trenger en ingen ting det er akkurat dette med oss at vi er i blant alt vi trenger å være i for å kjenne på glede også mestring .

 

 

Denne våren skal jeg gjennomføre alt som skulle være gjennomført i fjor det er med alt at noe blir utsatt fordi det ikke er mer midler til det. Dette med å jobbe videre på som jeg har gjort så er det nå en prosess der jeg ser hva som gir meg mer penger enn noe har gitt bedriften min før så er dette veileder samtaler de vokser med meg i takt med alt annet . Dette har gitt meg veldig stor tru på at jeg skal klare å bygge opp mer enn jeg hadde fått til i fjor det er rart med dette vi lykkes med alt bare vi ønsker å lykkes . Tro kan flytte fjell med at vi sender ut gode energier det er nettopp det jeg tror på hva jeg selv sender ut får jeg tilbake å dette synes meget godt nå at jeg klarte å snu en meget negativ situasjon i livet mitt som ikke var bra så jeg er en som stråler nå i takt med hva jeg har lyktes med jeg er så glad for livet å alt som følger med . Dette å se hva lille meg faktisk har klart så er jeg så glad å gleder så til lysere dager der jeg kan få starte med å få male litt her hjemme å endre litt . Det klør i fingeren for å finne frem male kosten  . Det er en spennende tid vi er i møte å alt vi setter som gode mål for fremtiden når vi om vi ønsker målet vårt . Derfor hele tiden være i kroppen vår så vinner vi til slutt slaget å vi kan si med hånden på hjerte jeg lyktes med mine prosjekter enda en gang .

 

 

Hva står så på for å klare å få ferdig i år da ?

 

 

Ande huset skal bli ferdig det jeg startet med i fjor så har jeg røykeriet mitt som jeg ikke ble ferdig med så har jeg i tillegg en større lufte gård til dyrene som skal gjennomføres som jeg har på min agenda før jeg er 100 % fornøyd . Dette er mine grunn prinsipper som skal gjennomføres så har jeg ett ønske om å lage meg ett lite drivhus som bare skal være en liten plass der jeg skal ha litt planter i . Dette er kun for glede å bare å ha en liten plass for å drive frem litt . Så skal jeg plante mer av mat som jeg kan dra nytte av mer selv som poteter , salat osv . Dette med å være mer selvforsynt er noe jeg jobber for. Det er herlig å kan nyte alt en skal for å kan gjenskape  mer i fra naturen av de små ting vi bare drømmer om jeg er mer retro enn at alt må på død og liv være nytt selv om jeg liker en v8 eller en grom bmw motor som bare har det fette råe lyden den kan aldri en batteri drevet bil slå å jeg tror ikke jeg vil ha en batteri drevet bli uten sjarm som bil med god lyd har . Da kan jeg like godt gå med en trille båre  å ta meg til butikken med en slik en om lyden skal utebli.

 

 

 

Skape deg en nydelig kveld kjære  gode menneske .

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg