Nå drømmer jeg meg litt bort 🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det?

Jeg har det mye lettere merker jeg,  håper du også har det.  Jeg merker nå veldig godt at vi er I møte med sol snart,  deilig å se sola mot selfors fjellet ifra meg.  Jeg får den ikke her først før i mars… enda en lang stund til men nå er den her . I denne prosessen jeg har vært I har jeg om jeg ikke har ønsket det blitt unødvendige stress og redusert livskvalitet pga at jeg har hatt det enormt tøft. Nå siden jeg nå har klart å komme over den tøffeste måten I livet.  Må jeg nå ta mye mer vare på meg selv.  Jeg har drevet rovdrift på meg selv ved å bare gå på litt mer og litt mer.  At det er liv i meg er jo egentlig et bevis på hvor sterk jeg egentlig er . Men jeg ønsker ikke å teste mer grenser her så nå kjenner jeg at kroppen og sjerla mi trenger å kunne sove litt mer en vanlig.  Å I dag ble det en slik dag.  Nydelig å kunne nyte å restituere meg selv , søvnen er meget viktig å jeg merker at alt med kroppen når ting ikke er bra så forteller kroppen vår på ulike måter,  ved at vi blir syk fordi vi Stresser alt for mye.  Når vi redusere stresset å tillate oss å ta en roligere stund. Så kommer kroppen din i mer balanse for vær dag,  tatt i dag at du følger nå dine nye mål for å få det bedre med deg selv.  Når det økonomiske situasjon min er så mye lettere nå så kjenner jeg nå må ta vare litt mer på meg selv . Jeg må nok sette av mer tid for bare meg å kunne nyte dagen uten at jeg må noe .  Dette er meget viktig å må si herregud så jeg gleder meg.

 

Nå drømmer jeg litt om en ny spenning bil skjønner du 💥

Jeg elsker biler å er ikke noe mer som er gøy enn å lytte til en  nydelig bil lyd.  Drømmer må vi ha å ved å sett opp store mål , så oppnår du mer enn om du begrenser deg hele tiden . Fordi da er du i knapphet,  jeg ser nå tydelig vekst som kommer Fordi jeg har endret mine tanker,  jeg sender ut hva jeg ønsker å ha , jeg mottar dette. Det som er,  du mottar akkurat det du selv sender ut.  Derfor sender jeg aldri negative tanker ut , jeg sentrere meg å må være I like vekt,  balanse og harmoni er en viktig fordel når vi ønsker å ha det godt I livet vårt.

 

Jeg drømte at ene barnet mitt døde i natt,  det var så tydelig at jeg våknet opp å måtte fokusere på hvordan var egentlig min følelse i drømmen?

Når vi drømmer om døden så er ikke dette som skjer,  dette er en forandring på denne personen.  Det er vekst og at denne personen nå er i Blomst,  full vekst.  Dette er en positiv drøm der jeg så hva detter barnet mitt kom til å klare å realisere.  Noe jeg selv har sett tydelig hva som bor I dette barnet mitt.  Forøvrig så har jeg sett tydelig vekst hos mine 3 barn,  det gir meg faktisk energi og livskvalitet ved å beundrere mine barn.  Jeg fikk de ifra jeg var 23 til jeg var 27 år på løpende bånd kom 3 nydelig barn,  som i dag er voksne å nydelig på absolutt alle måter.  Jeg er meget heldig som har de i mitt liv . Viktig når en har barn at en ikke fokusere på det de gjør feil,  gi de oppmerksomhet på det de får til , å hjelpe de med det de trenger hjelp til , ser nå tydelig nå at jeg har fått de akkurat slik som jeg ønsket,  å igjen de er meget viktig i mitt liv så er lov å skryte av de i blant.

 

Ønsker deg en finfin dag ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg