Mye på agendaen denne weekend 💛

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

Jeg håper at du har det nydelig , jeg har jobbet i hele natt her igjen mellom alt . Dette med å jobbe mye også bare stå på litt mere er blitt min virkelighet , jeg har drevet bedriften min jeg er på det 6 året å dette med å gi det lille ekstra å ikke gi opp like før en er ved målstreken . Dette føles akkurat slik jeg er nå jeg er midt i mellom å være nære å samtidig være ett stykke unna . Dette med å jobbe mye som jeg gjør er en flykt for å være i en boble . Dette med å opparbeide meg mer også bedre økonomi er også i bunnen , men flykt er det også helt klart. Dette med å flykte fra verden å jobbe med å hjelpe andre er rett og slett nydelig . Det kan ikke beskrives å samtidig se at jeg jobber inn penger slik at jeg får betalt alle mine utgifter gir meg faktisk en stor tro på at jeg skal klare det. Dette med å få meldinger i fra fjern å nær at jeg må slutte å jobbe hva er det ? dere tenker på ? jeg vet vel selv om jeg må det eller om jeg har økonomi til å ta meg fri. Dette med å få informasjon i fra andre hva jeg skal eller bør eller må gjøre bidrar til at jeg kan kjenne på en form for irritasjon . Dette med har du ikke mat pause nei jeg har ikke det, jeg spiser i fart jeg . Dette med å være grunder ser jeg tydelig at de aller fleste ikke skjønner hvor mye jobb som ligger bak . Dette med å støtte opp lokale bedrifter er noe du bør tenke på som ber meg ta meg fri til en vær tid …

 

 

Mye på agendaen denne helgen også

 

Dette med å se at været er med oss denne helgen er nydelig , jeg gleder meg veldig til å kunne få nyte sommer også varme i morgen .  ikke minst dette med å nyte kaffe i sola . Dette med å være i bevegelses er noe jeg trives med .

Dette med å se ut ting som ikke har den rette energien her hjemme lengre jeg gleder meg til å få lempa det ut i morgen . Dette med å kvitte seg med ting er nydelig det gir meg utrolig mye tilbake jeg gleder meg som sagt jeg har ikke ord for det. Dette med å se at jeg klarer meg å jeg kan lykkes så ser jeg så tydelig at jeg er mellom barken også veden .

Dette med å nesten være i mål gir meg en energi til å kunne få til å klare mine mål mer . Det gir meg faktisk utrolig god selvfølelse av at jeg presterer . Dette med å være veileder å hjelpe mennesker som både er i krise eller de som har mistet  noen de bryr seg om . Dette gir meg så mye jeg er veldig glad for alt det vonde jeg har opplevd siden jeg har så god erfaring med å klare å jobbe ut det som er traumer så kan jeg så klart hjelpe andre mennesker også.

Dette med å leve i krise eller psykisk terror som jeg har levd i mange år , så har jeg lært meg å se å hjelpe andre som lider under dette eller de prosesser for å finne livs gleden tilbake . Dette med selv straff er helt normalt at en ikke er glad i seg selv eller selvbildet vårt er rasert. Dette har jeg selv hatt i uendelig mange år, dette med at jeg er arbeidsnarkoman nå eller jeg har alltid vært det , er en grunn fra hva jeg har levd i . Dette med å vise eller at andre skal se at jeg dugde . De som jeg hadde håpet på skulle gjøre det har i grunn aldri sagt noe fint til meg om dette .

Det å være i mitt eget å se hva er det jeg egentlig har bygd  opp selv ? jeg har hus også bedrift som jeg daglig gjør mye med . Dette med at alt er ikke akkurat slik som jeg ønsker det akkurat i dag, men det blir . Det blir som eldste sønnen min bruker å trøste meg med , mamma det blir bedre det er ikke mulig å komme lengre ned enn til bunnen nå er det rett opp mamma , det er nydelig da en har barn som ser hva deres mamma faktisk står på selv om jeg selv i blant dessverre kunne ønsket at det hadde gått  mye hurtigere.

Det tar den tiden det tar men jeg vet jeg klarer dette å det er en seier at jeg faktisk nå er så nære målet nå igjen . Dette med at jeg holder koken som jeg gjør er for jeg vil ha en dag fri jeg også en dag jeg slipper å tenke at nå må jeg ditt eller datt. Dette med å ha litt for mye enda som ikke er i ordne så må jeg bare stå på til jeg er i mål det er ikke en annen løsning på det . Hadde jeg lyttet til dere alle som ber meg ta fri i tide og utide.

Hadde jeg vært konkurs for lenge siden , vær så snill heretter å gi fan å be meg om noe du ikke vet konsekvenser av . Jeg er så fette lei av å fortelle deg eller andre at jeg må stå på få deg ett liv å slutte å plage meg med meldinger som bare provoserer meg .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg