Motivasjon og action 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I kveld?

Jeg håper du har det bra I livet ditt å nyter det bra.  Jeg bruker alltid å si at vi får det ikke bedre ved å se oss tilbake i absolutt alt. Vi får det Mye bedre ved å gjøre det beste ut av situasjonen som vi står overfor.  Juni har i dag fått gjort mye mer for meg selv i dag. Å bruke tiden på seg selv er utrolig viktig. Jeg har ikke vært for dyktig på akkurat dette… desverre prisen for å stå på litt mer enn vanlige er å få refundert egentlig.  Å jeg merke nå at kroppen min trenger mer ro og hvile noe jeg denne weekend har fått til veldig godt å bare nyte må si det. Jeg kom meg på en cafe tur i dag igjen  veldig hyggelig sammen med min Tremening.  Veldig fin tur sammen å bare detter med å få se litt andre omgivelsene enn bare her hjemme gjør seg veldig godt. Ble også en fin tur på besøk hos broren til min Tremening,  veldig hyggelig å få besøke han også. Ble egentlig en veldig fin søndag synes jeg oppriktig. Rett valg av tid og folk som jeg er veldig glad I.

Weekend går så fort

 

Siden jeg jobber mye så går jo både tiden og weekend veldig fort. Jeg ser nå tydelig at jeg denne weekend har fått prioritert rett meg selv først å dette setter jeg stor pris på.  Livet mitt er mellom alt.  Å jeg gleder meg veldig til å få alt på plass.  Dette gir meg egentlig mye mer energi å livskvalitet ved å ikke gi opp håpet men jeg nærmer meg egentlig målet mitt så jeg er ikke langt unna nå heldigvis. Takknemlig må vi være i alle situasjoner selv om vi kan føle i blant på kroppen at jeg har det ikke helt ok . Tremeningen min som Bor på sykehjem,  spurt meg hvordan det gikk med min pappa… jeg måtte bare si som sant er at min far har kutta meg ut for over 3 år siden.  Jeg så med en gang at dette ble sårt øyeblikk for han.  Dette var ikke bra sier han.  Juni skjønner det godt at det er tøft for andre å få vite hvordan det egentlig står tll.  Jeg måtte bare si at jeg å barna mine vi har det veldig bra,  å det er det viktigste . Jeg er veldig takknemlig for at jeg klarer å heve meg nå mye mer over denne situasjon som jeg blir satt i.  Det er jo ikke de som spør meg sin skyld,  de kunne jo ikke vite hvordan det står egentlig til.  Men jeg er nå så takknemlig for at jeg seirer når jeg mottar spørsmål rundt han,  jeg har forsonet meg med å være den utstøtte i familien min.  Å det er helt greit,  jeg tåler dette.   Jeg har et meget godt liv sammen med mine venner og barn og mange av mine Tremeninger er mye mer nær meg heldigvis. Så takknemlig for at jeg har de .

 

 

 

Motivasjon og action

 

Jeg har så lyst til å skaffe meg et symbol for at jeg har lykkes med mine drømmer og mål.  Jeg ønsker å leve å være i det som genererer til det jeg har stått på for i tykt og tynt.  Jeg ønsker å få mer inn det jeg drømmer. Jeg har lenge ønsket meg en hummer eller en ram v8 , så vi får se hvordan det egentlig blir til . Jeg ser jo nå tydelig at mange på min alder de faller i fra i tur og orden.  Å hvorfor ikke heller gjøre livet bedre livskvalitet. Gleder meg veldig til fremtiden min. Gleder meg egentlig mye mer til fremtiden.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin  – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg