Motivasjon er å hjelpe å se andre lykkes ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det i dag, jeg nyter formiddagen med å planlegge mer jobb med kle salget med hvordan jeg skal bestemme meg for fremover. Dette er spennende å gå inn i et farvann der en ikke helt vet hvordan ting blir møtt med verden men jeg ser nå tydelig at klærne jeg skal selge er kvalitet. Det å skal gå å promotere disse klærne gleder meg veldig. Dette fordi de er bærekraftig , de er rene de er skapt av bra kvalitet men også det er ikke barn som har vært med på å produsert det ferdige produktet som ble en nydelig kolleksjon . Kvalitet er noe jeg setter mye mer pris på en klær som ikke har det i det hele tatt. Det gir meg mer en å kjøpe meg noe som ikke har samme figuren i etterkant. Med årene har jeg blitt mye mer bevist på hva jeg spiser også hva jeg tar på meg. Det å tenke over hvor det vi kjøper kommer i fra er også blitt mer viktig. Kaffen jeg drikker i dag kommer i fra Crema kaffe brenneri , som jeg tar inn mye spennende produkter i fra, kaffen er meget god, som sagt rene gode smaker. Som anbefales virkelig. Jeg har i butikken min bare gode produkter som jeg er stolt over. Dette blir en spennende reise merker jeg fremover. Da jeg nå har 6 ulike ben også stå på i bedriften min jeg er ikke nå bare avhenting av Gruen Massasje, jeg har en voksende kanal der jeg hjelper / veileder kunder på rett kurs i livet sitt. Dette ser jeg stor vekst på nå dette er en vei der jeg har mye også gjøre daglig . Jeg har daglig mange samtaler med veileder kunder som trenger tips og råd eller bare er ensom . Tenk at det er mange som er ensom i denne tiden der vi liksom skal være så sosiale også så inkluderende , dette er en fasade som kommer tydeligere frem i mine jobber at mange av kunder jeg har sliter psykisk og mentalt , dette har vært et økende problem under pandemien som jeg ser dette. Nå da vi ser priser og den dårlige utviklingen nå med at mange kommer dårlig ut økonomisk fordi de ikke klarer å betjene lån og klarer ikke å betjene hus og andre utgifter så forteller jo dette i grove trekk, at denne gruppen også snart blir mine kunder i veileder jobben , hvorfor blir de det? Jo det skal jeg enkelt forklare deg , de blir dette fordi de har ingen andre å snakke med om det som tygner dem også hvordan de sliter. Selvfølelsen også skam er det de må ha hjelp til som oftest også få opp selvtilliten at det er håp for å klare å komme ut av dette problemet. Det å være den som lykkes med å hjelpe de er nydelig følelse. Flere som jeg har fast oppdrag på , som jeg merker er på rett sted også bare trenger den oppfølgningen med samtaler der jeg løfter de opp også motiverer de med å gi dem ros og gode tilbakemeldinger . Skal vi lykkes må vi være i god jord som gir oss vekst , ingen som klarer å vokse i negative ord , det blir ikke bra ut av det.

Denne perioden har jeg

 

Jeg har bestemt meg for å se verden også ting rundt meg med nytt syn der jeg kan være med til å kunne påvirke andre på en god måte. Det å se at mange ikke har det godt gjør meg egentlig vondt. Det så jeg tydelig i en av våre lokale aviser at vi har uteliggere i Rana eller de som ikke har det så bra, dette ønsker jeg å kunne gjøre noe med . Dette med å kunne starte en spleis for å samle inn penger for å hjelpe de hadde for meg vært meget nydelig. Det er trist å se at de som sliter ikke får hjelp eller at de ikke har nok pga av andre ting. Det å hjelpe hadde vært nydelig skal se litt fremover hvordan jeg kan sette i gang dette for mitt hjerte er alltid for andre mennesker. Jeg ønsker en debatt på å få til en mulighet for at de som ikke har det bra at det kan åpne opp for et bedre tilbud for dem . Jeg tror nok det er flere som har det dårlig her i rana enn det som har kommet frem . Dette tror jeg vi felles kan være med på rette opp i ved å bare ta å dele med våre goder så kan vi lett hjelpe også klare å få samlet inn penger slik at de som er på rangstigen kan få hjelp til en bedre start. Dette skal jeg få til å håper jeg får mange med meg i denne delen .

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg