Møte mennesker på alle nivåer i livet ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg er nettopp ferdig med en samtale etter healing , dette var spennende , jeg har gjort dette mange ganger før , det er jo bare å gå inn i en annen sin energi også føle seg frem . Det å merk at ting er bedre også at kunden faktisk kan bekrefte dette i tillegg. Så er det veldig hyggelig . At jeg skulle livnære meg på energi også være en som ble en hjelper , hadde jeg sikkert ikke trodd om du hadde sagt dette til meg da jeg var yngre. Sikkert derfor jeg mottok det tøffe livet som skulle lære meg å åpne meg opp til å bli denne perfekte jord engelen som noen mener jeg er . Som ser igjennom deg . Nå merker jeg at før de snakker på tven så vet jeg hva de sier , dette er jo helt surrealistisk men jeg merker jo at jeg kobler meg mye lettere på nå en før . Derfor jeg jobber så mye med dette åndelige om du skjønner . Det å kunne bruke ting på en god måte er det som jeg elsker over alt på jorden – Håper jeg også at du har det vidunderlig . Været er akkurat mellom sol og regn . Det å kjenne på denne gode energien ved å få til å hjelpe andre mennesker er veldig hyggelig .

Grunder spira

Min egen kanal vokser nå som bare det jeg merker at ting går som smurt på en bedre måte. Dette med å jobbe målrettet fremover så lykkes vi med raske skritt. Jeg må si jeg gleder meg veldig til å få kunne gjennomføre mer og mer her . I går hentet jeg mer frø som jeg har bestilt . Elsker å bestille til fremtidens butikk . Det å være så takknemlig som jeg er akkurat nå er en gave i seg selv. Jeg har de beste barna jeg kunne motta i hele verden . Det er så sykt at jeg fikk de , men jeg vet at de barna som kommer til oss er de som er ment for oss også. Det er en gave å ha di rundt meg på absolutt alle måter. De er en gave pakke som jeg er glad for å se at de vokser å lykkes med sine mål også valg i livet sitt. De er meget dyktige som står opp for seg selv .

Jeg er meget engasjert nå slik som jeg holder på nå kan det ikke gå galt håper jeg eller om vi fokuserer på det som ikke er bra, så er vi i negativ retning . Jeg har flere som ringer meg daglig på veileder samtaler , stiller meg  de samme spørsmålene som de gjorde sist. De blir aldri 100 % trygg på at det de ønsker skal komme til en . Det er en viktig prosess  vi er trygge i oss selv å samtidig tror på det som skal komme til oss. Vi må i blant selv gjøre en del endringer for å motta, de største endringer er å tro . Den andre tingen er å være ferdig med fortiden . Den tredje tingen er å ha tillitt til at universet gir deg det du ønsker deg. Det er ikke alle som har denne tilliten men de ringer igjen og igjen å stiller meg de samme spørsmålene . Noen tror jeg ringer fordi de er ensom å har ingen å snakke med . Det virker slik at jeg blir deres redning for å finne kjærlighet eller at jeg ser de gir de den bekreftelsen for å være til. Dette er faktisk ikke kødd det er blodig alvor faktisk at samfunnet vårt er sulten på å få gode tilbake meldinger på hvordan ting er også for å utvikle oss må jeg også du være i sund jord. Det nytter ikke hvor mye penger vi har , suksess kommer ifra ett hoved mål også en god ide , den må jobbes inn i markedet men alltid vi finner de som ikke liker det vi holder på med. De er mindre viktig føler jeg . Vi må konsentrer oss om de som faktisk liker oss gale mennesker som tørr å kle på seg de rare klærne som går naken eller vi som er litt små gale som kaller oss åndelig . Hadde jeg vært født på 1800 tallet som mine tippoldeforeldre så hadde jeg ikke vært en som hadde levd særlig lenge. Jeg hadde nok blitt brent på bålet jeg også , mamma brukte å si at vi var hekser jeg å henne. Det var veldig viktig at en ikke sa så meget i følge mamma , jeg har aldri likt dette med å leve i skjul å ikke våge å snakke om det du gjør . Eller jeg har faktisk hatt en del i meg jeg også pga av min oppvekst. Dette med å ikke våge å snakke om det en tror på. Jeg har sluttet med det nå jeg merker jo at jeg gir litt mer fan mer eller mindre , har min egen stil også kjører mitt eget løp . Det funker fjell å leve på min måte også. Mitt liv er veldig spennende , jeg får ha humoren også møte mennesker på alle nivåer i livet , i kriser i kjærlighet også i sorg. Dette bare elsker jeg å være i , den gode lune jeg som bare bretter opp armene for å være en god hjelper.

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg