Mitt kall er å

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Håper at dagen din er fin å du kan  nyte den . Selv har jeg fått gjort masse her i dag . Det er alltid noe en kan gjøre om en tror en er ferdig med alt. Det er bare slik at noen ganger er det godt å kjenne på kroppen at en har fått være litt lat det liker jeg i grunn veldig godt. En trenger å være i ro å ikke alltid ha store planer om absolutt alt. Selv har jeg snart jubileum igjen her . Da vi kommer til mars så nærmer vi oss mer der .

 

 

Jeg er en arbeidsnarkoman som alltid finner en løsning om å kunne tjene penger på det jeg gleder meg til å kunne få til . Det å være grunder er ikke alltid like lett det er opp å nedturer i alt å det er nettopp dette som en skal være i forkant med å kunne se at jeg burde har gjort mer slik . Det er ikke alltid en ser det før det er for sent .

 

Jeg holder fortsatt på med ruge maskin

 

 

Det tar mye tid å gjøre alt til rett tid , det er ikke super krevende men jeg må hele tiden følge prosedyrer for å få mest mulig klekk av ande eggene som er i ruge maskinen. Det er spennende å se hva som kommer ut av alt dette . Har skrudd ned mine forventinger for det å ha for meget av det er bare tull det kreves bare at jeg gjør akkurat det jeg skal så er det bare å glede seg underveis i denne prosessen jeg lærer masse underveis her . Dette med å skal utvikle de selv å få flere ande babyer er noe jeg ikke helt hadde sett for meg da jeg startet dette i fjor. Det som er med meg så er det alt eller ingen ting. Det er ikke noe midt i mellom eller slik. Det har alltid vært full gass med meg eller full stopp. Det er da jeg får pauser at jeg klekker ut noe nytt å jobbe med. Det er alltid interessant å utvikle . I år skal jeg få jobbet ut mer med krem også salve prosjektet jeg startet litt rolig med det i fjor men jeg skal jobbe videre mer med det i år. Jeg har fått plantet mer til det prosjektet også. Då er det bare å smøre seg med god tålmodighet .

 

 

 

Her jeg bor er det mye skog også er vi i en

 

 

Jeg bor veldig landlig det eneste som mangler her er egentlig en fjøs utenfor her så hadde det vært praktfullt. Jeg elsker å ha mye å gjøre med dyrene å har vokst opp delvis med bonde gård så jeg er vant med møkk lukt så det er ikke noe som hindrer meg i å spa litt møkk for dyrene mine . Jeg faller gjenre i det også for det er jo akkurat slik jeg er litt klumsete men , det er dette som gir meg sjarmen for å være den blid fisen som jeg er at jeg er ikke redd for å drite meg ut eller å gjøre de underlige tingene som bare jeg kan klare å få til .

Jeg gleder meg til neste ruge maskin her for jeg fikk så enorme mengder meg egg som skal ruge frem ande barn så jeg må si jeg er glad våren er på tur hit . Det synes så godt at jeg trives her i mine jobber . Dette med å utvikle meg innen ande hold er noe jeg gleder meg så på å lære mer . Det er hele tiden læring Høns hadde jeg da mine barn var så så de er ikke ny for meg . Dette med å ha and også høns sammen er nytt så en har takk og lov mye hyggelig fremover å kan jobbe med . Det kreves at en har masse tålmodighet noe jeg ikke hadde i utgangspunktet .  Jeg har måtte justere den så jeg har blitt mye mer tålmodig.

 

 

Som grunder så må vi

 

 

Livet mitt som grunder er opp og nedturer men jeg må si jeg er mest glad for de dager jeg ikke fikk alt til . De turene jeg hadde i gjørma . Der jeg nesten mistet alt jeg eide også hadde. Hvorfor er jeg glad for dette i dag ? jo enkelt forklart jeg hadde aldri jobbet ut veileder jobben , butikken eller satset på høns også ender. Å så skal jeg starte opp i år med å lage krem og salve så de blomster som skal være i de skal jeg selv dyrke i min egen hage. Spennende å se hvordan alt i år egentlig blir jeg lever i fra dag til dag. Selv om vi alle sammen skal dø en dag så venter jeg ikke på døden jeg tenker jeg lever her å nu å velger å bruke tiden min på Kun positive mennekser som vil meg vel dere andre som er negative 80 % av dagen deres bare kutt ut å ha kontakt med meg jeg orker dere ikke .

 

 

Jeg å du vi må verne oss selv mot de som er energi tyver , det er de som baksnakker andre, eller de som ikke vil oss fint eller de som bare snakker negativt om alt å alle. Vi alle sammen gjør feil. Det er å se seg selv før vi dømmer andre som er viktig at vi tørr gjøre . Er det på død og liv viktigere å snakke om meg også alle andre så verse god men da er vårt vennskap over . Trenger ikke falske venner da jeg har mine barn også de jeg bryr meg om i min sirkel . Livet er for kort for å måtte se at andre bryter andre ned. Vi er levende alle sammen , noen bryter seg selv ned ved å være vonde andre bryter andre ned ved å snakke de ned eller være den som dolker andre i ryggen . Hva vil du være for noe den som løfter andre opp eller den som river ned ? Jeg ønsker å være den  som løfter deg opp så får du like det eller ikke .

 

 

Som barn / ungdom skulle jeg ha ønsket at jeg ikke straffet meg like hardt som alle de andre som ikke likte meg gjorde. Dette med å være sin strengeste sjef å ikke ha truen på seg selv fordi andre sa du ikke dugde har alltid fulgt meg . Dette med å høre at jeg var styggeste barnet å ikke brydde noe for de var også noe som alltid har satt seg inn i meg. Det er noe vi bærer med oss i sendere tid. Jeg har nå i dag alle mine negative erfaringer med meg i livet mitt på en god måte. Jeg har lært at å straffe meg selv var dumt også ser jeg at jeg er ikke så stygg som de som sa det sa om meg . De som sa jeg var dum også ikke kunne noen ting de tok jo feil de også. Jeg har lyktes om grunder i 6 år med opp å nedturer men , jeg har lyktes .

Derfor aldri lytt til de som kommer med de negative ordene . Vi finner på noe som er mer attraktivt å si som du er dyktig eller som denne setningen du lykkes . Bare du selv vil det. vi Selv må ønske våre mål , ingen andre kan fortelle oss hva vi skal bli . En jobb er ikke bare en jobb vi må ha det inspirerende i den jobben å vi må nyte den like godt som vi nyter den jobben som ett forhold . Er vi i en jobb vi mistrives i så får vi flere fall gruver vi kommer til å stagnere. Det er dette jeg jobber mye med å hjelpe andre for å få de selv til å se hva som er aller best for de selv. Dette er en jobb som jeg får mer energi selv om det kan være super krevende å snakke med andre for det er ikke alltid de får alt inn så en må ofte gjenta de samme ordene ofre til de sitter. Det er nettopp dette som er min mening med livet å kunne hjelpe å være en hjelper det er mitt kall til denne verden .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg