Min baby vokser hele tiden heter Veien til lykke ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i kveld?

Jeg har det bra å nyter kvelden her har jobbet i hele dag siden jeg sto opp i morrest 🙈😊🤣

Dette er meg i et nøtteskall. Jeg gjør hus plikter i mellom jobb og privat.

I går starta jeg med veileder samtaler privat det er allerede blitt en suksess. Takknemlig ♥️

Jeg har alltid likt å jobbe mye å være dedikert å igjen det å dele opp det jeg ønsker å gjøre så klarer jeg alltid det jeg drømmer om.

 

Jeg har lyst på en belønning for å ha jobbet i snart et år uten fri. Det blir å kjøpe meg en ny bil. Ønsker å få tak i en til Dogde bare at det er en gul farge men må være en V8 er.

Det som jeg digger med denne bilen er at den har den gode følelsen av go kjøre egenskap å bare høre lyden av kvaliteten ❤️

Har satt sønnen min på å lete etter et bra alternativ. Så yes nå har e sagt det. Drømmer er det vi lever for. Hadde vi ikke hatt det kunne vi like godt ha gitt opp håp om å lykkes eller få det bra i livet vårt.

 

Ved å endre vårt fokus så tiltrekker du deg mer av det du ønsker i livet ditt ♥️

 

Jeg er kreativ å elsker hele tiden å forandre her hjemme må bare om møblere her hjemme er en fryd. Nå er det blitt en hele ny energi her med en gang. Gledelig å en god følelse å skape hjemmet mitt mer interessant å litt hjemme koselig 🥰

 

Jeg har palle bord og kabeltrommel bord elsker det liker denne lune stilen jeg der jeg har gammel og litt nytt i mellom her.

Hvorfor kjøpe deg en bil du har jo bil jeg har alltid likt biler å tenker på å nyte livet mitt mens jeg er her. Skape gode minner mellom alt å leve å igjen være tilstede i det jeg gløder for.

 

Det å være trygg på at det ordner seg for meg har jeg klart å blitt mye mer i løpet av dette året. Jeg har aldri vært så nær en konkurs å jeg har heller aldri før jobbet så mye å vært så frisk. Det forteller i grove trekk at jeg har det godt med meg selv.

 

At jeg har blitt kutta ut av min far, å det har når desember kommer gått tre år siden jeg snakket med han sist. Jeg har det godt med meg selv å vet jeg har ikke gjort noe for den situasjonen. Jeg har heller ikke fokusert på det negative her da hadde jeg garantert blitt dårlig. Det er her nøkkelen ligger. Vi må rette fokus mot det vi eier. Jeg ønsket å ha god relasjoner mellom oss men det var bare en veis. Da er det helt greit. Når det er bedre å ha ferie tid med andre enn oss så er det også helt greit. Det er Hannes valg.

 

Jeg er takknemlig for det jeg til nå har bygget opp å det jeg nå ser er hva jeg skal lykkes med videre.

  1. Samtidig som jeg under veis skal nyte en snill stund sammen med venner og mine barn det er det eneste familie jeg har. Takknemlig for de alle tre ❤️

Livet mitt er nydelig å jeg er så stolt over hva jeg har lykkes med jobben, med mine barn også gleder jeg meg veldig til framover.

 

Bestilte opp litt mer produkter til butikken min i kveld 🤣♥️ klarer ikke å stoppe å gi energi til denne voksende baby som jeg har utviklet i nå tre år 🥰 livet blir bra om vi velger humor.

 

Mammaen min fikk døds dommen da jeg var 2 eller tre år. Jeg glemmer aldri når jeg å min far dro på sykehuset å skulle besøke henne. Jeg glemmer det aldri. Vi åpnet døra å sykepleiern som vi gikk forbi så  bestemt på oss. Vi åpnet dørene å jeg så bare blod å mammas lyse krøller å store briller å fult av leger rundt henne. Jeg trodde hun skulle dø pga av blodet… Jeg rev meg løs ifra min fars sterke hånd han hadde ikke sjans å holde meg tilbake. Jeg var for sterk å løp så hurtig jeg klarer å spør mammaen min skal du dø. Mammaen min var frustret å ønsket ikke at jeg skulle se dette.

Så hun brølte få ut ungen men jeg krevde at mammaen min svarte meg om hun skulle dø.. Nei men gå ut så de får ordna opp her. Jeg holdte mamma med min sterke barne hånd å ga hennes en go klem 🥰før jeg gikk rolig å så mæ tilbake om alt var vell med henne.

 

Vi dro rett til kiosken å shoppet masse til mamma å jeg fikk en del, men ettersom hun hadde meget dårlig ods for å leve bestemt mammaen min seg til å bare fokusere på det positive. Le masse å ha det bra rundt seg.

Mamma hadde humøret oppe hele tiden å jeg vet iå etter kant at hun hadde det mye bedre siden hun hadde det fokuset.

Når jeg kan kjenne på at jeg har det tøft så reflekterer jeg over dette. Jeg tilført med en gang positivt uansett hvor vanskelig det kan være men vi løser det alltid med positiv energi.

 

Dette ble en lang blogg 😊❤️🙈

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg