Min aller første sopp tur ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.

Du verden så nydelig dag vi fikk i dag 🥰🌞 magisk høst vær helt sikkert.

Jeg jobba selvfølgelig hele natta med veileder samtaler 🙈 glemte helt bort å legge den ifra meg.

I dag så var det gørr tidlig oppe årets første sopp tur ❤️ veldig hyggelig 🥰

Det å være sammen med noen andre som kan lære deg noe en alltid egentlig har hatt lyst til å gjøre men bare blitt utsatt. Så ble en nydelig tur i dag. For å si det sånn blir ikke siste turen med å plukket sopp som jeg har lært til nå.

Kantarell er den jeg er blitt flinkere til å se å to til som jeg fikk go tek på via å lære å se.

Siden jeg er så glad i å lage mat i ulike sammenhenger så er sopp noe som gir middagen en utrolig nydelig høyere.

Ser jeg fikk utrolig mye utbytte av turen selv om en kjenner at en er litt sliten men ingen problem bedre å være go sliten etter å ha brukt mye tid i skog og mark. Å igjen det er tarapi for sjerla mi merket jeg godt.

Jeg glemte selvfølgelig å slå av arbeids telefon i natt. Å. Generert til mange telefoner i natt. Så ble lite søvn men utrolig gøy å ha tatt tusen uansett.

Lærings kurven vår er noe vi selv bestemmer oss for. Jeg har bestemt meg for å lære meg mer å utvikle meg mer nå. Jeg har hele tiden ønsket å utvikle meg mer å har mål om å gjøre mine hobbyer om til business.

Selv om det ikke alltid må være alvorlig alt så er det himmelsk nydelig å gjøre det som gjør deg glad.

Jeg sådde en del blomster som jeg har som mål å få lage ringb krem av. Vet ikke helt hvorfor jeg har fått denne kreative iveren i meg som gir meg mye mer energi å glede.

Jeg har som mål at jeg skal utvikle meg å gjøre mer av det som gir meg livskvalitet.

Når vi bruker våre kreative sider så utvikler vi Oss mye mer å ved å følge våre indre drømmer så åpner vi oss mer opp.

Det er akkurat her jeg er nå i utviklingen å kjenne stor livsglede via at jeg lykkes med mine drømmer.

Jeg har mange planer å ser nå tydelig at jeg skal jobbe mer ut mine planer for å få til å lykkes å gjøre akkurat det jeg ønsker.

Ved å jobbe så mye som jeg gjør er det virkelig at jeg har noe som gir meg livskvalitet og glede. Der jeg mestrer å kan meditere å bare være meg.

Skogs turen i dag kjente jeg at lufta gikk ut av meg å at jeg fikk kraftig blodtrykks fall. Er veldig overarbeidet siden jeg ikkje har tatt en fri dag. Det å legge meg ned å bare slappe av etter å ha drukket litt gjorde mye. Energien steg kraftig ved å være ute i naturen å bare være i ett med naturen.

Nå sitter jeg igjen med sterk Glede å mer energi, anbefales virkelig at du tar turen i skogen å kose deg med å bare være 🥰

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg