Menn er jo også gjenbruk de resirkuleres jo ofte ser jeg 🤣🤣🤣

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det i høst været ?

 

 

Det er ikke så greit dette været å henge med . Det er litt som en skarp vindt som kommer igjennom deg da en er ute i disse tider. Selv om det er veldig fint også. Det er ikke alle som liker disse nedringer i været , men jeg elsker det i grunn . Alle årstider har sin sjarm må jeg si . Selv om jeg er aller best glad i våren også sommeren . Dette med å nyte alle tider er ikke dumt men vi kan ikke bestemme dette med været det må vi selv bestemme hvordan vi kan få ting til .

 

 

Det er bare å kle seg godt å nyte tiden mer eller mindre da en får gode dager. Det er ikke noe jeg setter mer pris på en akkurat dette å kan være tilstede her å bare være til . Jeg fikk hentet meg en ute sofa her sist helg , Det gjorde seg å den var jo bare helt magisk å sitte i selv om den var litt ødelagt på ryggen så skjemt det ikke for hvordan det var å sitte i . Da en har puter i den så synes dette ikke så mye at det har noen betydning i grunn, jeg er for gjenbruk det er jo det vi har på menn også . De er på gjenbruk de resirkuleres like mye som møbler gjør .

 

 

Selv er jeg litt for kresen mulig jeg må lære av dyra mine å enke mine krav å bare være takknemlig for hva jeg får . Det er litt rart det her , vi mennesker vi tenker mer på fasade , hvordan han er i sengen . Dette med hvor stor den er , eller hvor handy en mann er . Dette med å måle de opp hele tiden er det derfor mange menn ikke klarer å prestere ? altså ikke får til å være sammen med en dame som setter litt krav ?

 

Det er jo tydelig at menn de ser jo like mye på det ytre som vi damer gjør

 

Mange ser vel for mye på det ytre å blir dermed blind , å tar med seg hjem en dame som ikke har hjerne . Det nytter ikke å være sexy om du fan ikke har hjerne . Det er ikke bare en du skal ha en lenke til sove rommet å kjøkkenet du bestiller. Dette er fascinerende hva mange søker . Dette med å bare få seg en uten å ha litt mer kjemi eller føle at ting er på nett så er det litt underlig hva en kan gjøre for å bare få ting til å se tilsyn latende bra ut . Vi bør være kritisk ikke for å være vanskelig men , dette for å ikke få det vi ikke skal ha sammen med oss. Det å være med en mann eller dame som bare er pen men det er ikke innhold det er ikke noe jeg hadde kunnet klart å få til . Det må ligge følelser også harmoni også livsglede sammen . Dette med å snakke ett felles språk så er det nydelig jeg glede meg veldig til at jeg skal finne en som jeg kan dele mine drømmer  med.

 

 

Det er ikke noen store krav eneste at du er litt handy snill også omsorgsfull . Så må det jo så klart være kjemi mellom alt men det blir så snart en kommer i sank ¨å liker hverandre . Det tar jo tid å bygge en relasjon men det som er så rart det kreves kun en feil til å rasere en relasjon . Det er nettopp dette som kan virke litt underlig på deg men , jeg merker at ting må være i rett gjenge før at jeg skal være tilfreds . Det er ikke som før i tiden at en minglet med de en syntes var nydelig . Nå i dag er jeg mer hjemme enn på vift så jeg er ikke like mye på farten her enn jeg skulle ha vært . Det er ikke for alle å være i alt men jeg tenker vi får ting til om vi vil .

 

 

En relasjon kommer ut av en karakter som vi har samme energi med som vi kan snakke med å de som gir oss det lille ekstra kikket som gjør at du og jeg bare blir så takknemlig for at vi finnes å eksister. Det er ikke for alle å finne det vi søker . Det jeg har gjort er at jeg har sluppet meg fri . Det vil si at jeg der takknemlig for det jeg har pr nå i livet mitt. Jeg er fornøyd med mine ting her å har det jeg trenger. Vi kan ikke forvente at en mann skal gi oss alt . Det er noe jeg selv må gi meg selv. Det en mann skal gi er faktisk bare en hel het der en kan ha det mer hyggelig også ha en som du kan dele ting med som gir meg inspirasjon også mer livsglede. Jeg tenker at du er nok her å vaser ikke langt unna meg . Det hadde vært veldig hyggelig om jeg hadde kunnet funnet en kompis som  har det lille ekstra som jeg liker . Det er noe en merker med en gang da en møtes det sier jo bare klikk da. Det var enklere før å se etter en mann . Det er blitt litt andeles nå siden jeg er bitt grunder, bonde woman også karriere kvinne som jobber i grunn 24/7 det er ikke mange som meg . Jeg er en sjelden vare som jeg er veldig glad for at jeg er . Dette med å bestemme meg for å tør å være meg selv er viktig . Det føles veldig flott å ha det perfekt å nyte livet alene som om jeg har en mann om du skjønner jeg har det nydelig jeg klager ikke ett sekund .

 

 

 

Livet vårt blir akkurat som vi selv ber om å få det. Derfor så sier jeg alltid at en må bare finne løsninger på det som er viktig å ikke være redd for å gjøre litt feil på veien det er det vi lærer av.

 

 

Kjærlig Hilen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg