Meget lykkelige ved å hoppe i fallskjerm uten skjerm

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.
Dagene mine kan jeg selv justere litt akkurat som jeg selv ønsker å ha de.

Om jeg starter tidlig eller sent spiller i grunn ingen rolle.

I dag sov jeg lenge å sto opp til et vakkert sommer vær.
Det å nyte livet ute i solen gir meg energi å. Livskvalitet.

Nydelig å bare sitte ute å følge med å lytte på Lyder, fuglene å annen bakgrunn støy.

Jeg hadde i grunn en plan om å ta en ferie tur til Lofoten i oktober. Jeg har nå forandra det litt. Fordi jeg har en sønn som nettopp har starta i en ny jobb. Å i tillegg så har jeg bestilt en varme pumpe.

Orker ikke en ny vinter i kulde å ha det kaldt her hjemme. Så skal heller nå fremover fokusere på på jobb mer også dedikert. Så jeg lykkes med drømmen min.

Jeg liker ikke å, dra på tur å må. Spare penger jeg kjøper akkurat det jeg har lyst på
Å da ønsker jeg ikke noen begrensninger.

Ungdommene har enda ikke tatt fagbrevet men det er på tur det også. Siden mor selv har en meget høy arbeids moral så må. Jeg vise mine barn at jeg ikke vimser med akkurat det.

Dattera mi kjørte opp å da skal jeg betale en del av regningen. Så har jeg enda en som vi må øvelse kjøre med så blir spennende. Å se når han blir klar til å starte på kjøre skolen han også.

Om vi forandre det vi først har besluttet så er det ingen fare. Jeg har hus og hjem som hoved mål i år å vil legge ned mer penger her å da må. Jeg jobb ekstra. Det forteller jo seg selv.

Når du tar action i livet ditt å gjør det du mest frykter jeg har gjort det opp til flere ganger å. Vet du det har absolutt alle gangene gått strålende.

To ganger har jeg sagt opp en jobb uten å ha kontroll på fremover. Da mener jeg inntekt å vite om du har jobb i det hele tatt. Den ene gangen hadde jeg ikke noe å du vet jeg har aldri kjent på mer lykke følelse i Livet mitt enn da jeg våget å hoppe i fallskjerm uten skjerm.

Det betyr at du tar et modig valg som du ønsker å forandre livet ditt ved å gjøre en endring.

Om du og æ går den samme ruta ikke sier annet enn akkurat det samme som sist så har vi liten variasjoner å samtidig vi utvikler oss aldri. Å En annen ting hjernen din stagnerer jo i tillegg. Fordi du tilføre ikke noe nytt inn så hjernen din må ikke jobbe. Da er du faktisk Selv med på å få deg selv dement i værste fall.

Uansett alle blir ikke demente fordi de ikke utviklet seg eller er i variasjon. Men summen av din utvikling av en som tar litt mer valg er at du har det mye bedre. Mer lykkelig ved å våge å mestre hverdagen din.

Jeg jobber nå med tre jobber. Å har nå utviklet meg til å kunne jobbe som veileder via privat i bedriften min. Så da ble det plutselig fire jobber nå. Woow

Så fikk forespørsel om veileder samtaler å da kan æ ikke si nei det gidder jeg ikke. Arbeids narkoman som æ e.

Så må ordne med en avtale å sette opp en time det er slik jeg jobber å. Det er nødvendig har blitt mye dyktigere å ta vare på meg selv å ha egentid.

Jeg håper du våger å ta gode valg i livet ditt fremover meget spennende å se utviklingen fremover.

Ønsker deg en nydelig dag.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg