Måtte bare… Nå

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i ettermiddag? Jeg har det bra jobber men måtte bare formidle noe unikt.

Hva er egentlig greia med at vi er i negativ energi eller positive energi?

Det er ingen hemmelighet at jeg er meget åndelige av meg. Merke energi å vet alltid når ting skjer.
Selv om jeg før i tiden kunne være veldig negative så ser jeg i dag at jeg snur alltid i fra det negative.

Jeg registrerer at absolutt alt for mange forteller at alt er for dyrt.
Jeg må bare si at jeg bryr meg ikke lenger om pris jeg kjøper det jeg har lyst på. Sier som en gammel kollega jeg kjøre drivstoff kun for 350 pr gang så jeg bryr meg ikke om pris.

Rett holdning egentlig sett i perspektiv å. Igjen vi har det mye bedre enn om vi hele tiden må være på jakt etter noe.

Trenger ikke alt men det å nære seg på negative ting bidrar til økt av det du egentlig ikke ønsker deg.

I dag kunne jeg ha brukt dagen min på at nedstegning å kunder kommer ikke i dag. Jeg har hatt kunder å fått masse skryt for at jeg gjør en meget god jobb. Artig å få slike tilbake melding.

Det er så mye spennende som skjer med vår familie nå. 2 skal ta fagbrev 🙏😁😊 å min minste har nå fått enda en ny jobb ♥️

Jeg merker at ting går bra for oss nå å det fortjener de så klart.

Mamma hjerte er så stolt over de å igjen at de har fått tatt valgene selv.
Bare at jeg som mamma har gitt de håp, livskvalitet og styrk. Ved å se de å. Gi de alt jeg aldri fikk høre fra mine. At du er viktig å at de er betydelig fulle for verden.

Det å rose de mer, se dem å igjen gi de selvtillit så får de troen på seg selv. Meget viktige for utvikling og suksess.

Det å hør tydelig når de er frustrert å når de er lykkelig er gode nyheter. Jeg trenger egentlig ikke noe så lenge de har det bra. Litt rart sikkert å høre det men de er alt for meg.

Takknemlig for at jeg ikke har kopiert dårlig adferd å gjort det jeg ble påført opp igjennom årene. Jeg har hele tiden levd å gjort å gitt de alt jeg ikke fikk. Det å høre at du er verdi full eller at du betyr noe tror jeg aldri jeg fikk høre ifra mine. Jeg fikk heller den følelsen av at jeg bare var i veien for de. Ikke noe særlig egentlig.

Å bli avvist og oversett i store deler av ditt liv, faktisk over 30 år så er det noe jeg alltid har vært bevisst på. Å ikke kopiere dårlig adferd. Det kom allerede da jeg var lita jente, at jeg reagerte på hvordan de oppfører seg mot meg og andre. Noe jeg overhodet ikke likte.

Sikkert derfor jeg i blant testet de ut hvor jeg hadde de, båten til pappa kjørte jeg nesten på en holme og vasket bilene hans med sand. Dette er en metode for å se hvordan andre reagerer å jeg fikk med en gang reaksjoner. Sikkert ikke like smart å teste ut på havet i en stor båt.. Men ja hvorfor ikke tenkt jeg da i en alder av sikkert 8 år

Jeg holder på å skrive en bok det har tatt enormt langt tid, men målet er å få den ferdig i løpet av året. Jeg ser hva jeg har lykkes med til nå. Jobbene mine har her pr nå tatt all min tid. Gleder meg enormt til å få fatt på prosjektet igjen. Finne liv i det å finne skive gleden igjen er viktige da.

Å vet at jeg har mye uante krefter i meg.

Jeg ser at jobben som jeg gjør i hensyn til mine barn har vært meget bra, gleder meg til å fortsette reisen sammen med de.

Jeg manifester alt jeg vil ha i livet mitt å samtidig overfor mine barn. Så langt så har jeg lykktes meget bra med det.

Alt vi fokuserer på vokser så derfor så er ikke jeg den som bruker tid på slarv å negative omtale av andre. Liker det ikke.

Vil kun være i hyggelig omgivelser.

Dagen min i dag har vært fantastisk nydelig med veileder samtaler, å kunder i butikken min å i Gruben Massasje 😁
Det som er så genialt nå er at jeg kan jobb døgnet rundt med veileder samtaler. Hærli på. Søndag er det jubileum ❤️

Været har jo ikke vært helt med oss men hva gjør vel det vi kan gjøre mye her hjemme.

Skape dæ en riktig fin kveld ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

3 kommentarer
    1. kjære deg viste ikke du hadde blitt avist både som barn å voksen men se på deg nå hvor langt du har kommet det er jo helt enestående alt du har fodt å for til hver dag du har all grunn til å være stolt av deg å alt du har gjort for dine barn du er en enestående god mor å foretningskvinne enestående i mine øyne stor goklem fra meg 🥰

Siste innlegg