Må være lov også være

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg har det veldig bra må si at dagen min i dag gikk fort egentlig veldig . Det å ha en kunde som jeg må kjøre til den tar litt tid men det gir meg også mye . Det er veldig hyggelig også vite at den kunden faktisk gleder seg til å få meg på besøk for å hjelpe denne kunden det gir meg så mye tilbake. Det er en seier for meg å vite at kunder gleder seg så til at jeg kommer til de, det gjør mer og mer på meg at jeg kan ikke forklare det på en måte som alle skjønner. Jeg er så takknemlig for at jeg har det så godt i livet mitt . Det å være positiv å nyte livet er viktig . Det håper jeg også du får til å gjøre med gode ting .

 

Jeg gleder meg veldig til weekend

 

 

Det er så nydelig med å oppnå helg følelse å jeg gleder meg veldig jeg fikk hentet det jeg skal få lage av det nyte prosjektet mitt. Dette er veldig spennende å kan glede seg mer også jobbe med små ting som jeg har på agendaen . Jeg gleder meg på små ting jeg tenker å få gjort litt her hjemme. Det er vår nå å jeg gleder meg veldig til å gjøre en liten forandring på ting her hjemme. Jeg jobber så mye i at jeg må si helger gleder meg veldig selv om jeg ikke har så mye på agendaen eneste at jeg skal få gjort mer her hjemme som å selge unna ting og tang som jeg ikke bruker. Det er så herlig også få ting bort . Det gir meg en annen energi her å jeg liker å endre det er vel det vi damer er best på ? er det ikke det ? jeg merker at jeg er velig takknemlig fordi jeg har klart å realisere så mye som jeg har klart å få til – Det er ikke selvsagt at vi klarer alt .. det er ikke selvsagt at bedrifter går bra, da en ser rundt seg alle som ikke gjør det like bra så er det prisen som en må betale for alt ikke sant ? Jeg må si jeg gleder meg veldig til å nyte litt mer å så er det sommer tid nå i denne weekend det var jeg ikke helt klar over at det er nå.. men jeg ser verdien av å få lysere tider nå vi trenger det å jeg ser frem til å kunne nyte mer ute enn å være her inne. Vi har så mye snø her at jeg har tykt over alt . Det å si at det er vår er vel egentlig helt surrealistsk da vi ser ut men herregud vi vet hvor vi bor å snart er dette historie som alt annet. Det er dette som i grunn viser oss livet , hva vi liker også hva vi gleder oss til. Dette er noe vi kan starte med mer og mer at vi  er takknemlig for å ha det bra å leve på det vi kan . Ikke fokuser på det vi ikke får til. Det å se små ting for seg også mestre dette mer og mer er en lykke følelse for meg . Jeg merker jeg er god sliten i kroppen , men jeg har jo ikke hatt fri siden i 2021 en gang .. jeg husker ikke sist jeg hadde fri men jeg nyter tiden å kunne klare å holde hodet mitt over vann å klare meg økonomisk er en av årsakene for at jeg står slik på som jeg har gjort. Til nå faktisk men jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne gjennomføre mer av mine små prosjekter . Det at kunder ser at jeg har vært på en kjøre tur er ikke dagligdags , jeg kjører faktisk ikke daglig .. det er mye mindre en folk flest selv om mars slo februar med kun to utflukter så fikk jeg flere turer nå i mars la oss håpe det blir flere i april også videre. Det å ha en ny agenda som jeg ønsker å realisere så ser jeg nå at jeg har potensial for å kunne lykkes med det jeg drømme om , men hadde vi ikke drømme hva kunne vi utvikle da ? vi må våge å drømme stort det som egentlig kanskje aldri blir men la det være en drøm, ikke drep den selv om vi utsetter den . Den er med på å motivere deg for fremover. Jeg må ha noen drømmer i livet mitt som spriter opp min hverdag. Det er litt slik med meg at jeg klarer aldri å opprettholde noe på hobby basis  det blir alvorlig om jeg går inn for å gjøre det bra, om jeg ikke byr meg så viser jeg ingen interesse det er meg alt eller ingen ting .

 

Ingen dager er like

 

I dag ble en litt ande ledes dag mye i fra første start men jeg liker det egentlig at ingen ting er planlagt opp helt . Det å kunne ene dagen gjør mye også neste dag har en litt mindre er veldig godt. Jeg merker at det å være litt over alt som jeg jobber med nå . Så er det mye som jeg virkelig gleder meg til å kunne få til å realisere. Jeg er veldig spent på angående konkursen ang klærne. Det håper jeg at vi klarer å ri av oss. Det er ikke noe vi selgere råder over så jeg har ikke markedsført så mye ang dette fordi jeg vet så lite enda. Det jeg håper på er at de får andre som kommer til å ta over kles merket slik at vi kan få jobbe videre … jeg har en god magefølelse men en vet jo aldri helt men jeg har bestemt meg for å ikke la alt gå inn på meg lenger . For vi må bare akseptere at det skjer det som skjer, så finnes det alltid noe annet å gjøre om det skulle skje . Vi får se jeg gleder meg uansett veldig til å få se hva som skjer. Litt spenning i hverdagen er lov men jeg må si jeg er så takknemlig for at jeg personlig klart å snu meg i fra det å oppleve konkurs. Det er ingen nederlag om en opplever det, men det er kipt å avslutte med noe da en opplever konkurs . Jeg har hele tiden vært veldig bevist på at jeg må huske også fokuser på de rette fakturaer hele tiden . Det å nå fremover skal fokuser på å få det bedre skal også bli bedre for meg . Gleder meg veldig til alt må jeg si, jeg gleder meg . Livet er en nydelig reise føler egentlig at livet er et lerret også er vi de som spiler hovedrollen i filmen . Det kan ofte føles slik men jeg må ha det gøy på turen til lik kista mi enda skal jeg ikke gå så fort som jeg bruker tenker jeg bruker litt lengre tid på denne veien . Må si som en gammel kollega sa alltid vi har god tid, så ble hun aldri ferdig med noen oppgaver, god tid er relativt men vi kan også misbruke det også .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg