Må jo ha sendt ut positiv energi siden

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg må si jeg nyter dagen min veldig godt. Krever ikke så meget i fra alt og alle annet enn at en viser omsorg også at en er snill mot hverandre ut over det så er det ingen krav . Det er herlig at en har klart å kvitte seg med å være så materialistisk som en kanskje var før i tiden . Jeg måtte alltid ha ny jakke til ny viner , nye bokser hele tiden . Det har endret seg nå for å være helt ærlig med deg, jeg er i grunn veldig glad for at jeg har endret meg til det bedre på dette punktet også. Alt må ikke være så bra for at jeg skal like det. Så lenge det funker så er det herlig .

 

Endelig kunne jeg unne meg en ny

 

 

Kaffe kanne her jeg har ikke investert i noen ny kaffe kanne siden mamma ga meg flere før hun døde i år er det faktisk 10 år siden . Så de hadde blitt meget slitt men jeg bruker alt til det er slitt , så tenker du kanskje er det akkurat slik du bruker de du er sammen med også ? Siden du er alene på litt usikker på året siden jeg ikke hadde en partner men ja det er nok sikkert 11 eller 12 års siden jeg hadde noe fast opplegg . – Ellers så har det vært i grunn bare tøv i grunn så jeg holder meg nå kun for  meg selv . Jeg er skapt i ett hjem , eller si det slik ett vel møblert hjem . Der vi har litt krav til hvordan vi skal være også til hvordan vi skal bli tatt rede på. Det er ikke slik at jeg er en porselens dukke som ikke tåler at noen snakker til meg .

 

 

Jeg liker ikke tøv eller mennekser som kun bare bruker tiden min før de selv vet hva de ønsker om du skjønner . Tror vi alle sammen har det aller best alene da , i stede for å irritere seg grønn for hvordan enkelte mennekser kan irritere en . Det er lett at blodpumpen har en tendens til å blåse seg opp ett hakk eller to. Når jeg hører hva andre parr sliter med så takker jeg meg for at jeg slipper å være i deres drama . Det å være ett drama er en ting men jeg vil ikke bruke en dag til med å måtte forvare  meg en gang til . Det å ha dårlige erfaringer for enkelte er vel det som gir meg også deg at vi trekker oss tilbake . – Da en blir veldig utnyttet for å være en annen møbel å veldig viktig for å være usynlig kan være en kraftig resultat om du legger for meget av følelser i dette. Orker jeg det en gang til har jeg stilt meg spørsmålet flere ganger .

 

 

Jeg må jo ha sent ut positiv energi for jeg

 

 

Jeg fikk melding på snap til en som på dø og liv ønsket å følge meg der , jeg er ingen aktiv bruker men jeg svarer når jeg kan også gidder . Det er ikke noen fasit men jeg ser som regel på alle snaper jeg får så er det noen som vil være litt spennende . Alltid hyggelig å bli satt pris på. Så jeg mottar en gave snart i fra denne snap vennen min . Som liker meg for den jeg har gitt meg ut for å være . Jeg tørr være meg selv på godt også vondt jeg . Jeg hadde en bikini video i sommer som jeg hadde bare filmet som gikk aktivt å ble sett av tusen vis av mennesker så jeg må si jeg er glad jeg kan glede andre å ikke bare meg selv ved at jeg er meg selv 100 %. Det er så klart ikke alle som liker at en deler litt om seg selv for det en gjør så tenker jeg om  du ikke liker det du måtte lese eller se andre gjør så trekk deg unna . Verre er det ikke, jeg ser mye på nettet som jeg ikke liker selv men jeg kommentere ikke hva alle andre bør gjøre så lenge det ikke går ut over helsen eller livet . En bikini har vel ikke noe med at jeg får redusert helse gevinst ? eller at jeg fornærmer naboen eller andre ? om jeg måtte gjøre det så er det også helt okey jeg kler meg akkurat som jeg vil å det gjør du også .

 

 

 

Tilbake til kaffe kannen min den nye som jeg skrev at jeg hadde endelig fått meg ny etter 10 år trofast bruk av mammas gave . Beklager mamma men den er nå helt utslitt så måtte investere i en helt ny en men jeg var veldig takknemlig for den jeg fikk i fra deg. Mamma ga meg flere kaffe kanner som hun hadde kjøpt inn så sier hun vil du ha den , trenger ikke du den spør jeg selv om jeg vet at mamma har max 1 mnd igjen å leve . Blikket hennes sier jeg har ikke bruk for den , så sier jeg unnskyldende ja gjerne det . Dette med å ta i mot når andre ønsker å gi meg noe har aldri vært noe jeg har vært flink til . Dette ble ett spesielt tema siden mamma hadde så kort tid å leve så ville jeg sikkert bare betrygge henne med at hun skulle leve lengre. Siden jeg sa det jeg sa. Vi skal gi oss selv anerkjennelse for hva vi er også at vi har en større verdi enn alt annet .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg