Må du endre dæ for?

Hei kjære lesere ♥️ hvordan har du det i dag?
Håper du har det bra. Jeg er sykt trøtt i dag 🙈 ikke en like sprudlende morgenen men måtte opp uansett.

Mye jobb som skal gjøres å i dag skal jeg hente varer også til butikken min. Gleder meg til å få de inn ♥️

Været er ikke så oppløftende men da må jeg selv løfte opp humøret å min livsglede. Ved å gjøre ting for meg selv som gjør meg glad.
Det er godt å se at jeg har lykkes med det jeg har starta med å rydd bort noe å skal fortsette med det. Å ordna og fikse er noe som jeg liker veldig godt å gjøre.

I natt jobbet jeg egentlig utrolig lenge valgt å bare ha på veileder telefon på så har hatt døgn vakt. Jeg vet aldri hvor mange samtaler jeg mottar. Så er spennende å være i denne jobben der jeg i tillegg kan hjelpe og samtidig tjener penger.

Jeg har satt opp mål for hva jeg ønsker å gjøre fremover. Liker det så godt å da er det så mye lettere å få gjennomført det når jeg har satt det opp på agendaen.

Jeg har fått mange spørsmål om hvordan klarer du å lykkes. Hvordan når du ut til nye kunder.
Hvordan finner du nye produkter?
Til butikken din?

Jeg jobber hele tiden egentlig med å se etter nye spennende produkter. Som genererer til økt trafikk hos veien til lykke.
Som butikken min heter. Så bruker jeg sosiale medier som min kanal for å nå ut til nye kunder.

Nå har det blitt 2 nye leverandører det ser jeg virkelig frem til å jobbe med.

Butikken trenger løft for å utvikle seg mer å nye produkter er fantastisk for det gir en bedre look utad å samtidig når det er bare jeg som har disse produktene i Mo i Rana så er det bare fantastisk. Det å ha spennende produkter er så artig å igjen det gir oss mer å jobbe med.

Hva tenker du å gjøre i dag videre? Jeg har ulike ting som jeg må gjøre som en alltid utsett til det siste.

Jeg er nå i en opprydding fase der jeg nå målrettet fokusere på det jeg har lyst til å gjøre å endre på her hjemme for å øke min egen trivsel. Det er viktig å trives. For å kunne ha det godt med seg selv og ha det bra rundt deg.

Jeg har bestilt opp mye nytt nå som jeg skal utvide litt mer i produkt sammenheng. Det er så bra med alt som en selv kan ordne så tar jeg da hele den prosessen i bedriften min. Lager det til mitt produkt artig egentlig.

Hvordan får jeg inspirasjon henne? Jeg er en kreativ sjerl som klør etter å utvikle. Helst vil jeg at det skal kunne fikse på en to tre. Det er som sagt ikke alltid livet er så enkelt.

Det er også de nedturer som jeg har hatt som har bidratt til min økt kreative løsninger.

Har blitt tvunget til å se verdien av alt på en annen måte. Å da blir jobben min egentlig perfekt å unik.

Så dette er min måte å løse problemet som har vært ved å tilføre bediften min mer spennende produkter å samtidig sitt på eiersiden ved produkt og salg. Dette generer til økt inntekter på sikt å samtidig når jeg nå får flere produkter som jeg selv produser så blir det jo konge og dronning ikke sant?

Da eier en jo alt som en gjør selv å det liker jeg alltid best.

Skap deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg