Lytte mer til hva kroppen forteller oss.

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg?  Det er så deilig å nyte livet også dagen godt. Takknemlig for at jeg ble forsinket i livet ved at jeg ble opplært å nå ser mer og tydelig hva som har verdi.

 

Daglige rutiner er å. Gjøre positive opplevelser, endre det mønstret vi har gjort hele livet. Gjør vi ikke en forandring? Da opplever vi heller ikke noen forandringer. Det vi opplever er å være vår egen verste fiende ved å vær i destruktive adferds mønster. Så ønsker du å oppleve mer? Oppleve mer lykke? Da må du også bidra til å gjøre forandring.

Da må du også være i den rette vibrasjoner.

Det er dine tanker også må vi endre om vi har negative fokuseringen.

Dette kommer jeg aldri til lykke med. Er ofte det vi forteller deg selv.

Du må forandre setningen med at den lyder slik, Dette har jeg aldri gjort før men jeg kommer til å lykkes. Få opp selvtillit ved å snakke positivt til deg selv. Bare det å rose det du gjør bra, å igjen lære av dine feil. Som bidrar til økt vekst.

Tankene dine er kilden i deg, derfor refleksjon å være en inspirasjon for andre å deg selv.

Positive tanker gir mer å gi energi til det som har betydning. Du ser hele tiden at vekst kommer ved hva vi legger vekt på. Da er det mye bedre å være i en bedre vibrering. En må føle at en har å leve som om du har absolutt alt du ønsker i livet ditt.

Så lenge du stoler på det du selv sender ut så. Får du mye bedre energi.

Jeg har selv snud negative mønster så ser j også at jeg har det mye bedre i livet mitt. Oppnår det jeg ønsker. Gledelig å utvikle seg videre.

Så jeg kan virkelig anbefale å endre fokuse vi har alt i oss så om du gir deg selv mer selvtillit.

Vi alle er hele tiden i endring ved at vi lærer oss nye metoder eller at vi lærer via møte med nye mennesker.

Jeg bruker alltid å si at vi hele tiden lære i livet, av våre feil da vi ærkjenner at vi har gjort en feil så lærere vi i denne fasen. Ved å modne oss mer som menneske.

Merke så godt nå at jeg er i en forandring fase. Der jeg nå tar mer kontroll over min egen tid.  Trenger mye mer ro å trenge hvile. Det å lytte til kroppen vår er meget viktig. Så vi ikke går på en smell.

Denne weekend har jeg for første gang i året hatt helt fri fra massasje jobben. Bare veileder jobben som jeg har hatt åpent.

Det har vært nydelig å roet seg litt med mat sammen med ungene mine. Det å få kvalitets tid sammen med de gir meg enormt mye tilbake ❤️

 

Skape deg en nydelig kveld ♥️

 

 

Ønsker deg en nydelig kveld.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika.

q

 

2 kommentarer

Siste innlegg