Lytt til kroppens signaler

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag?
Bra håper jeg. Tok meget tidlig kveld i går. Veldig skjelden jeg har gjort det i det siste… Ikke helt bra å være opp så alt for lenge egentlig. Blitt en uvane å være oppe litt lengre å jobbe.. Kjenner du deg igjen?

Jeg merker godt at jeg er mye mer uthvilt i dag. Enn i går kjenner kroppen min har det bedre. Etter at jeg klemt tommelen så har jeg brukt mye mer energi på å opprettholde alt. Det å gjøre en god jobb. Se bort ifra smerter Ol. Det er viktig å se kunden så glemmer en bort seg selv. Er det ikke rart egentlig?
Nei i grunn ikke vi er skapt for å ta vare på andre å da er det meget lett å glemme bort seg selv.

I dag har jeg ikke nye mål i grunn, det å gi meg selv egentid er i grunn meget viktig.
Skal jeg klare dette tempoet som jeg kjører så er det meget viktige at jeg lytter til kroppens signaler.

Søvn og hvile er 2 faktorer som hører med at en tar rede på se selv. Ingen andre som gjør noe om en ikke selv tar grep.

Selv om det er mye jeg kunne ha gjort så skal jeg i dag bare være å ladde opp.
Hadde egentlig mest lyst til å gjøre mye.
Å det jeg hadde mest lyst til å gjøre så må jeg vær klar og samtidig ikke som jeg føler meg nå.

Prisen å betale for at en jobber mye så må en også følge med så det ikke går galt av sted.

Det å føle at noen har satt på meg bremser så jeg ikke skal klare å komme meg videre. Slik føles det akkurat nå. Det å ha vært utbrent 3 ganger så kjenner jeg nå meget godt de tegn som kommer smygende på deg.
At en blir sliten, trøtt vil sove hele tiden.

Nå når jeg pusher meg selv ekstremt for det er jo egentlig ekstrem sport jeg holder på med.
Så holder det når jeg nå legger inn gode pauser mellom alt her.
Det handler om å lytte til kroppen din. Gjør du det med din kropp?
Når vi lytter å legge oss på lading å får i oss nærings rik mat så er vi så god som ny.

Test ut det kjære deg ❤️

Vi snakkes senere.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

8 kommentarer

Siste innlegg