Lytt til hjerte ditt så kommer svarer du søker til deg❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg ?

 

Håper du har det fint jeg , dette med å våkne opp til en slik nydelig dag så er det i alle fall en god nok grunn til å nyte den ekstra mye . Dette med å se hva en klarer å få til her uten å ha for mye hjelp så er jeg så takknemlig for alt herregud jeg er glad. Dette med å se at ting mer og mer faller på plass her så er det så klart noe som jeg gleder meg veldig til så er det nettopp dette med å få ting som jeg hadde sett for meg å det er ikke alltid det er like lett å gjøre det men jeg ser nå en helt annen måte å kunne løse ting på som jeg bare setter i gang med så snart jeg får mer paller.

 

 

Dette med å bruke paller for en del av bygge prosjektet mitt her så får jeg ned masse av kostnader samtidig så får jeg det akkurat som jeg vil ha det. Det er dette som er hoved poenget mitt at dyra her skal ha det bra å trygt så jeg gleder meg til å endre lufte gården deres igjen til det bedre her . Det er ikke alltid en kommer på det beste forsøket ført . Det er så klart mye en kan endre også gjøre om til noe som blir mye bedre å det er nettopp dette som jeg skal gjøre nå. Det er en glede å få til å gjøre alt her bare med mitt kreative hode her så jeg gleder meg veldig . Det er ikke for alle å skjønne hva i grunn jeg holder på med her ,  men det er ikke noe jeg i grunn bryr meg så mye om .

 

Dette med at jeg har det hyggelig også bare dette at jeg får til å skape noe fint her så kjenner jeg på en indre glede at det her blir bare bedre og bedre. Det er ikke for alle å holde mitt tempo jeg skjønner det. Dette med å ha bestemt meg for hva som skal skje å i rett rekke følge så er jeg så glad for å se at ting blir bedre og bedre . Det blir ferdig i løpet av denne mnd det siste innspurten for hva jeg skal gjøre her . Det er å sette huset i orden å få lufte gården til de ferdig så er jeg veldig takknemlig . Det er ikke alltid en kan klare å få ting gjort som en først hadde sett for seg. Det er nå jeg ser konturer av hva som skal bli mer av . Jeg blir jo mer eller mindre selv berget her . Dette med at jeg i dag fikk mitt første Ande egg var kult . Det er ikke alle som kan skryte av at de har fått det .

 

 

Dette med å ha mange baller i luften her så er det så klart jeg kan være en utfordring for andre

Ved at du ikke helt hvor du har meg henne , dette som er  med meg jeg liker ikke for mye innblanding det har ingen ting med deg å gjøre. Det er jeg personlig som ikke fordrar for mye av andre. Det er noen jeg forteller alt til å noen sier jeg minst mulig til  – Det er nettopp slik jeg ønsker det skal være. Naboer vet jeg ikke navnet på , å noen få har jeg kjennskap til navn med utover det så kjenner jeg ingen å vil ha ett rolig forhold til alle rundt meg . Det vil si jeg ønsker ikke noen stor kontakt med naboer annet en å snakke litt å være høflig . De som er mine venner er de jeg ber til meg .

 

 

Måtte denne høsten her bli like vakker som vi har det nå i dag selv om vi i grunn ikke har lov til å klage så er det mye vi kan glede oss til så er det rolige dager da jeg er ferdig med mine prosjekter her ute så jeg kan nyte samme som du gjør om dagene . Det er alltid noe en må gjøre men jeg liker å ha mage ting på agendaen her . Det er ikke alltid en får til alt men jeg ser mer og mer at ting blir bedre og bedre . Vi kommer i mål med det som er pr i dag en utfordring så blir ting mye lettere det har jeg 100 % trua på helt klart.

 

 

Om jeg eller du kun konsentrer oss om det vi gjør feil eller det vi ikke får til . Hvordan tror du ting blir da ? Det blir det vi hele tiden møter på ting vi ikke blir fornøyd med eller at dårlige ting gjentar seg hele tiden . Dette er noe vi alle synes er kipt. Dette en lærer i hva en gjør så er det så klart mye vi kan sette i system selv . Dette med å være en bedrift der en må hele tiden ha ting gjennomført her så er det alltid en grunn til alt skjer . Det er ikke for alle å klare alt . Det er noe vi ikke alltid skjønner først på men jeg tenker heler på å nå målene mine . De mennesker som ikke vil se meg skinne de er heller ikke  mine venner. De som aldri kontakter meg , de er heller ikke mine venner . De som jeg har ofte kontakt med er de jeg definerer som mine nærmeste venner å det er nydelig jeg vet hvem dere er.

 

 

Andre kan føle at de er utstøtt siden jeg ikke kontakter dere mer men jeg orker ikke en veis linje mellom alt. Dette med å ha vært hele tiden den som har invitert å dekt opp til deg som aldri gjør det i retur , det er over for min del . Du er kun en snylter i mine øyne som aldri klarer å dele litt med hva du selv har. Det er viktig å være en som gjør en forskjell å det er nettopp det jeg ser frem til ved å tørre å bana litt mer vei her. Dette med å våge å følge min drøm her så er det noe jeg håper du også våger å gjennomføre. Dette med å leve ett liv der en ikke lever blir for meg for dumt i grunnen. Dette med å være i det en trives med så er det hyggelig å kan se hva klarte jeg i grunn . Bare dette å ta en bestemmelse for hva jeg legger i tiden min så er det så klart noe jeg gleder meg veldig til fremover. Det er noe jeg ser positivt på å mestre sammen med å være flere som hjelper til . Det er sosialt men det er noe jeg gleder meg så til for å få ferdig . Det klør etter å få ting mer i orden her å det blir det bare glede deg.

 

 

Håper du følger dine drømmer å gjør det som du vil gjøre. Det er noe jeg alltid sier til alle , lytt til hjerte ditt så finner du svaret du søker . Dette med å være redd for alt så trenerer du bare det du holder på med.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg