Lytt alltid til dine drømmer de kan plutselig bli virkelige🔥🔥🔥

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg har fått gjennomført så mye i løpet av siste dagen i Mai, dette med å ha så mye på agendaen så er det veldig spennende å det gir meg veldig mye tilbake da jeg nå ser hva jeg faktisk har klart å lyktes med til nå…jeg er dypt takknemlig for hva Mai lærte meg av alt både det gode å det dårlige . Vi lærer aller best da vi har lite eller ingen ting . Dette med å være takknemlig med å ha ett tomt kjøleskap så er vi takknemlig for å eksistere .

 

Jeg ser meg litt tilbake ved å se hva har  mai gjort med meg egentlig ? jeg har styrket meg mer , jeg har fått mer ut av denne mnd en jeg hadde våget å trudd. Jeg har gjort mye her hjemme jeg har vokst på alle måter ikke det at jeg har lagt på meg , men jeg har fått mye mer erfaring å jeg merker at jeg er mer rolig enn jeg har vært ved at jeg ser at jeg faktisk mer eller mindre er mer mot målet mitt en jeg hadde trudd før noen mnd siden . Jeg har gjort noe med absolutt hele huset som er under makeover så jeg er stolt over egentlig hva jeg har klart å gjennomføre . Jeg har liksom fått startet litt over alt men jeg har faktisk fått gjennomført så mye nå at jeg er i blant litt sum her fordi jeg er stolt over hva jeg har klart å fått til . Jeg er tross alt kun bare meg her som gjør alt å i tillegg har jeg ikke fri noen dager jeg jobber 24/7 å dette med å klare å holde hodet oppe å ikke minst dette med å flytte fokuset mer på hva jeg ønsker mer av også ha det som målet. Så er jeg mer der enn om jeg ser i det som er negativt det kan jeg ikke endre selv om jeg forsøker . Det som er jeg må bevege meg i det som gir meg livsglede også det jeg kjenner blir rett.

 

Dette fikk jeg faktisk startet på helt utrolig

 

Jeg har fått startet prosessen med å lage krem også salver som jeg skal utvikle mer fremover , dette med at jeg nå fremover setter meg mer mål for denne reisen så er dette med å få ett eget rom nede i kjelleren som jeg skal få gjort dette. Det må jeg si jeg gleder meg veldig til å kunne fordype meg mer i disse salver , krem verden min. Jeg vet at jeg blir veldig i min egen boble å akkurat nå for tiden er det uendelig mye prosjekter på gang , jeg fikk flyttet hønse huset noe jeg gleder meg til å endre på å få gjennomført mer her av mine planer , så er det flere planter på tur for å lage hekk her så jeg kjenner kroppen også alt jeg bare gleder meg veldig til å få satt hagen i sammen akkurat som jeg selv ønsker den skal være. Dette med å gjennomføre dette så er det nydelig . Jeg er enda ikke ferdig med å kaste ting eller gamle greier som jeg ikke trenger mer , så er det enda litt mer som skal kastes så er jeg mer i mål . Det som står på agendaen mer er å ta meg en fri dag så tenker jeg må nok planlegge dette litt nøye som at jeg kan nyte å ikke minst gjøre noe jeg gleder meg til. Dette med å ta seg fri da jeg er grunder er ikke så lett, men jeg har det gøy mens jeg holder på å det er så avgjort det beste med absolutt alt jeg holder på med er noe jeg gleder meg til hele tiden . Dette med å se igjennom hvordan tallene for mai egentlig ble til tross for alle fridager så jobbet jeg alle dager, jeg tok meg kun litt fri timer her og der, mellom alt. Jeg fikk passet lille Milo da hadde jeg mange nydelige timer med fri å da nøt jeg den med den lille gutten som Daniel min sønn har fått seg , det er så herlig med de firbente venner jeg bare digger det lille nurket til ho mor.

Rydde bort i hagen er ikke bare lett men her har jeg fått gjennomført ,mye men vi har nå snø mellom alt her så jeg er ikke helt den som klare å være så mye ute akkurat nå men vi får bedre tider jeg vet det. Det å ha mye på plass til salve og krem rommet er nå bare tt kjøkken også få vegger og gulv på plass så er vi der, det er noe jeg skal få gjennomført i løpet av sommer.

Når vi kvitter oss med noe så endrer vi energien her hjemme.

 

Jeg merker så godt nå at jeg har fått en helt annen energi , jeg har hengt opp flere bilder som jeg ikke har hatt her oppe før , dette med å endre litt å ta bort å nå har jeg fått en ny sofa for meg også en puff også en nydelig gul stol med en puff , dette ble faktisk en nydelig del av stuen med dette i hus . Det at jeg fikk låne dogden til Daniel, er kjærkommet å at jeg faktisk får unna det jeg skal det er så lett med den laste planen på den bilen jeg bare digger den . Det er ikke så lett alltid sønnen min har ett hav av venner som låner så den er nå utlånt til en kompis så det i dag med henting av møbler måtte skje litt kjapt ikke så lett men det gikk uten problemer da en har med seg mellomste barnet som faktisk er en helt å hjelpe meg . Det er nydelig å jeg også mellomste skapte gode minner sammen her vi lærer mer om hverandre også ikke bare det men jeg kan ha det nydelig med ene barnet mitt mellom alt, det ga meg mer energi enn jeg kan kjøpe så er det å ha tid med dine barn å bare være meg selv å reflektere mellom livet å ikke minst mimere mellom livet å hva vi har vært sammen med opp igjennom livet vårt . Det er nydelig er det.

 

Lytte alltid til dine drømmer de kan plutselig bli virkelige

 

Jeg merker alltid når jeg får ett kall eller jeg må ringe den personen å i helgen så gjorde jeg det, jeg ringer ingen egentlig etter jeg startet opp med veileder samtaler så orker jeg rett å slett ikke snakke så mye i telefonen men i blant er det nydelig bare for å høre hvordan det går det ble at jeg tok turen å besøkte denne gode vennen min, det å ta turen til andre er i blant nydelig å ikke bare være alene som jeg for det aller meste er. Det er en sært måte å leve på som jeg ofte definerer meg selv som en bohem som er forlatt å har det ikke så bra , joda jeg har det vidunderlig nydelig også kjenner jeg på at energien rundt meg er bra, jeg har endret mye her hjemme å er ikke helt ferdig men er under veis å er veldig mer nære målene mine enn jeg trodde jeg skulle klare å gjennomføre. Det å dra på kjøre tur i natten å bare kjøre til ett bestemt mål er meg , der så jeg alt av dyre liv blant annet orrhane , ryper , harer og uendelig masse rein pluss på toppen av kaka møtte jeg flere elger mot nye fly plassen her i Rana, det er ikke nødvending for meg eller dæ til å reise så langt for å se så mye dyre liv her i Rana også omegn vi her heldig som har det så uendelig nydelig stund her å kan nyte både det frodige å det rene som vi har det her Nord, i dag snør det å i helgen da jeg tok meg utflukten så snødde det utrolig mye , jeg fikk en Rype som flaug rett i frontruta mi på bilen herregud jeg ble helt Erlend Elias , helt koko i bilen ropte å skrek her snakker vi lett skremt jeg måtte le av meg selv men det er no gøy å skape gode minner uansett denne turen glemmer jeg aldri … Jeg lever veldig i fra dag til dag jeg liker ikke å ha for mye avtalt uten om jobben da. Dette med å få alt til å gå inn i en kabal er ikke alltid like lett. Dette med å ha så lite igjen av det jeg skal gjøre så er vi på god vei , toalettet er byttet i kjellerne , lysthuset skal planlegges mer for hvordan jeg skal utbedre det for i år skal jeg blir ferdig med det. Så er det ¨å få planert der jeg vil ha drivhuset mitt tenker jeg skal be ungdommen mine om litt hjelp her , så er det en hundgård vi må få opp her så lille Milo får lagt alt til rette her . Jeg sier bare velkommen Juni nå å jeg gleder meg veldig til absolutt alt som skal skje fremover .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg