Lofoten turen som holder meg oppe ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Nydelig morgen å våkne opp til, håper du også har det bra.

Jeg jobbet lenge i natt som vanlig egentlig er vel blitt en fast ritual her at jeg jobber i de sene kvelder. Godt å få det til å hjelpe andre mennesker.

I mellom veileder jobben så har jeg litt tv titting, i natt så jeg på et program der de hadde mistet kontakten med familien å skulle gjøre et forsøk på å få kontakt igjen.

Det gjør noe med meg å se det samtidig som jeg selv har blitt avvist av min egen familie så er det i dag helt ok.
Så er det som om jeg ikke lengre kjenner den som har kutta meg ut.

Det å definere hva å hvordan det påvirker oss så må vi også jobbe med oss selv.
Vi kan ikke heller leve i en offer rolle hele livet.

Så jeg har selv jobbet ut det som har vært tøft selv om det er helt utrolig for veldig mange at jeg å mine barn ikke lenger har kontakt med kun den ene som jeg har igjen i livet. Det å ikke forså vil vel alltid prege meg hvorfor jeg måtte bli det barnet som skulle oppleve dette å mine barn ikke minst.
Det er sårt å oppleve det men det har vel nå i dag preget meg ved at jeg gir kjærlighet til mine nærmeste å de som trener det.

Det jeg ser nå er at jeg er mye sterkere enn jeg nok hadde vært om jeg hadde hatt en som alltid tok seg av meg. Vi blir styrket av å være i motgang.

Har i grunn aldri vært vant med å bli tatt vare på sikkert derfor jeg også trekke meg litt unna mennesker.

Har mål å få realisere mine drømmer er blitt min store oppgave i livet mitt. Det å få til å gjør det jeg har på hjertet.

De siste dagene vi har igjen av juli kommer til å gå til å sette mer i system for å teste ut nye produkter å se om jeg har mulighet til å få dette realisert. Å jobbe dedikert for å nå mine mål.

Jeg har så mange ideer for tiden men det er bare det som gjør meg til den jeg er. Takknemlig for at jeg har klart så masse til nå.

Jeg lykkes med akkurat det jeg ønsker å lykkes med. Derfor er jeg veldig målbevisste på hva som jeg ønsker å være i.

Jeg er ikke en dame som har lyst til å bli bestemt over vil nå fremover få jobb med mine prosjekter som jeg har planlagt.
Trenger å stå på å samtidig få opp økonomi det er meget viktige.

Takknemlig for at jeg har veileder samtale jobben også, den generer til ekstra inntekter. Som jeg nå ser at jeg kan realisere det jeg har bestemt meg for.

Skal fornye mye her hjemme. Å igjen en tur sammen med mine barn det gleder jeg meg til veldig. Lofoten turen den som holder meg oppe.

Det å se tydelig nå at jeg har så mange fast kunder å. Jeg koser meg veldig mye på jobben så er det vidunderlig nydelig å ta litt fri sammen med barna og gode venner.

Jeg har planlagt å lage go mat sammen med barna en stund siden nå at vi alle var samlet. Siden jeg alltid har vært det utstøtte barnet så har jeg alltid vært veldig bevisst på å se alle barna å ikke bare mine egne. Tar alltid vare på de alle å gir de omsorgen som jeg selv savnet som barn. Vet så inderlig vel hvordan smerter er å bli avvist er ingen spøk.

Det tror jeg nok jeg aldri klarer å glemme helt men jeg har klart å tillgi de som påførte meg lidelser.

I dag skal jeg nyte dagen godt gleder meg alltid til alt jeg skal gjøre.

Vi snakkes.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg