Livskvalitet står i takt med hvordan vi speiler oss selv.

 Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du hatt denne dagen? Seriøst jeg hadde mandag i dag, men det er fremdeles tirsdag men like før vi tipper over til onsdag.

 

Hvordan har min dag vært i dag? Skal jeg være seriøs? Spennende, utfordring, litt for brutalt i dag. Siden jeg klemt hånden min i den nye massasje benken 😓😓😓😓

Trodd først at jeg hadd klemt av meg tommelen, rett etter jeg hadde blitt ferdig med en massasje kunde.

Hvor seriøs klarer en å holde seg da alt bare verker?? Å smerter bare eksplodere.

Jeg må her være dedikert, se kunden. Kunden skulle Shoppe i butikken min noe jeg alltid setter pris på . Så her er det å tenke klart igjen å se kunden selv om det også er vanskelig i denne situasjonen.

Vi vet som sagt aldri når uhellet er ute, å i kveld kom jeg på at jeg takket ikke kunden.. Så måtte skynde meg å gjøre det, å ønske kunden en nydelig kveld ♥️

Fikk til svar ifra kunden ta vare på deg selv ♥️ Du må være laget av stål 😇❤️

Hvordan klarer du å se andre hele tiden?  Det er primært fordi jeg er meget opptatt av folk rundt meg. Vil at kundene skal føle seg trygge og velkommen.

Det betyr mye for meg at de er det, fordi de forteller andre om meg så det er viktig hvordan jeg er i deres nærvær.

Jeg har en slik greie at jeg orker ikke privat å tvinge meg på andre, merke godt når enkelte jeg har Vært mye sammen med før. De er nå. Blitt mye mindre kontakt.

Senest i dag igjen ringt til en.. Å får ikke annet enn en telefon svarer. Det å bruke tid på de som ikke ønsker å ha deg i sin verden.

Det er ikke nødvendig det er bare for å irritere seg over eller bruke tiden på noe som løfter. Meg mer opp.

Derfor nå kommer jeg til å kutte ned på kontakt fremmover. Det å bruk tid på å sende melding å ikke kan bygge på samtalen eller kommunikasjon. Så er det et tegn på at vi er i en forandring.

Vi bruker bare våre egene ressurser til å ha det godt ved å tømme oss eller slite oss ut for å passe inn hos de som ikke ønsker å ha oss der.

Derfor så oppfordrer jeg alle til å kutte kontakt med de som ikke gir noe tilbake. Det er mennesker vi ikke trenger i vårt system.

Har i grunn kuttet ut mange mennesker, både familien min som ikke jeg har energi med. Det å jobb for å pass inn eller få andre til å forandre seg.

Er et dødfødt prosjekt fordi det tar energi og livsgleden ifra oss. I dag trenger ikke jeg så mange venner. De jeg trenger er viktige for meg. Så er det de jeg har på alle nivåer.

 

Det jeg har registrert ved å kutte ut de som tar energi ifra oss. Så bidrar dette nå til økt livskvalitet for meg. Jeg har det mye bedre på alle nivåer.

Vekst og utvikling ser jeg også mye tydeligere. Fordi jeg bryr meg ikke lenger om å dyrke negative kommentarer, situasjoner eller ønsker heller ikke å være i andre sitt drama.

Må være ærlig her orke ikke å vie oppmerksomhet til dette noe mer.

Hvorfor leve i en flott å nydelig verden, å skape bare opplevelser som jeg ikke ønsker å erindre?

Det er ikke noe som bidrar til økt trygghet og trivsel? Eller ikke en bedre helse?

Livskvaliteten vår står i takt med hvordan vi speiles i oss selv.

Derfor så vil jeg alltid uansett ha gode verdier i bunn og på en måte som du som ikke kjenner meg lett merke at fy flate… Ho der oser av gode vibber.

 

Jeg har alltid digget mye oppmerksomhet til mine foreldre sin glede å sorg.. Men jeg tenker at all pr stønt er god reklame.

Derfor alltid vær den jævla problem løseren med det trygge blikket å det stødige hode som er så jævli dedikerte at mottakeren er oppgitt over ærlig heita.

 

Ble oppfostret til å være ærlige å pliktoppfyllende person. Det medfører snill piker syndrom med følgende arbeidets narkoman.  Topper det meg noen doser utbrenthet.

Så nå skjønner du nok nerven i meg, samvittighet og skyld følelse har alltid fulgt meg.. Det å eie meg selv nå, å gjøre akkurat det jeg ønsker å gjør. Når jeg vil så har jeg det unikt.

Meget takknemlig, er jeg.

 

Ønsker deg en nydelig kveld ❤️

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg